راهنمای خرید سنگ عقیق


آتنا نبيل زاده 9 تیر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

راهنمای خرید سنگ عقیق

سنگ عقیق قلعه

سنگ عقیق انواع کالسدونی است که شکلی رمزنگاری از کوارتز است. شفافیت ، الگوهای رنگی یا اجزا خزه مانند ممکن است این سنگ را از سایر اشکال کلسدونی متمایز کند. عقیق ها می توانند طیف گسترده ای از رنگ های زنده و چندگانه را نشان دهند. این مواد در اصل حاصل ردپای اکسیدهای آهن ، منگنز ، تیتانیوم ، کروم ، نیکل و سایر عناصر است. همه عقیق ها لاک زیبایی دارند و برای بیشتر مصارف جواهرات به اندازه کافی سخت هستند. طراحان اغلب از الگوهای جذاب این سنگ ها برای ایجاد قطعات منحصر به فرد و جذاب استفاده می کنند.

به طور کلی ، مقادیر سنگ عقیق کاملاً متوسط است. قیمت آنها بیشتر نشان دهنده نیروی کار و هنرمند است تا ارزش مواد. عقیق هایی با ابعاد بزرگ یا دارای الگوی رنگی خاص متمایز ، ظریف یا منظره مانند ، از قیمت بالایی برخوردار هستند. قطعه یا سنگ برش سفارشی از مکان های قابل جمع آوری بسیار گران تر است.

انواع سنگ عقیق

الگوهای رنگی در عقیق ها معمولاً به صورت لایه ها یا نوارهای مسطح یا متحدالمرکز در می آیند. خزه و یا اجزاء دندریتیک گاهی اوقات می تواند این تصور از پوشش گیاهی و مناظر ایجاد کنید. انواع این سنگ جواهر با الگوهای رنگی ، اجزا یا منبع آنها توصیف می شود

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اونیکس سیاه

عقیق باند شده

با داشتن لایه های رنگی منظم و رنگ های روشن ، این تنوع یکی از محبوب ترین هاست. این سنگها در سراسر جهان یافت می شوند ، اما برزیل یکی از تولید کننده ترین منابع است. بسیاری از عقیق های نواری که دارای رنگ و غنی هستند و برای فروش می بینید ، رنگ شده اند.

سنگ عقیق

تصویر یا منظره سنگ عقیق

برخی از اجزا می توانند ظاهر مناظر كامل ، مملو از دریاچه ها ، خط ساحلی ، درختان و بوته ها را در داخل عقیق ایجاد كنند. سنگهایی که این “تصاویر طبیعی” را نشان می دهند بسیار ارزشمند هستند.

سنگ آتش

گنجاندن کریستال های صفحه مانند لیمونیت ، عقیق های آتش را به رنگ منجیم می کند. برش و پرداخت می تواند این اثر را افزایش دهد.

سنگ عقیق آتش

بیشتر بخوانید:دانستنی های سنگ فیروزه

عقیق چوب سنگ شده

تنه و اندام درختان باستان متحجر ممکن است اجزای آلی آنها در طی میلیون ها سال با سنگ عقیق جایگزین شود. در برخی موارد ، ساختار چوبی آنها نیز ممکن است با میکروسکوپ حفظ شده و قابل مشاهده باشد. رنگ عقیق ممکن است بسیار روشن و قوی باشد.

منابع سنگ عقیق

عقیق های ماس: هند؛ اسکاتلند ایالات متحده شمال غربی

منظره: پارک ملی یلوستون ؛ وایومینگ مونتانا

بند دار: برزیل؛ اروگوئه ماداگاسکار مکزیک ایالات متحده.

توری: مکزیک؛ آریزونا؛ ناميبيا

آتش نشانی: مکزیک.

چوب سنگ شده: آریزونا؛ نیومکزیکو؛ کالیفرنیا واشنگتن؛ اورگان ؛ کشورهای مختلف اروپا ؛ بسیاری از مکان های دیگر

اندازه های سنگ : عقیق ها معمولاً کره ای هستند ، اما قطر جرم ها می تواند چندین پوند و اینچ اینچ باشد

فروش سنگ عقیق

منبع خبر : IGS

برای خرید گردنبند های سنگ طبیعی با پلاک دلخواه خودتان به سایت مجموعه ما به آدرس tabacharm.com مراجعه کنبد.

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه