نحوه ثبت سفارش در تاباچرم


آتنا نبيل زاده 22 دی 1402 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

نحوه ثبت سفارش در تاباچرم

۱- ثبت سفارش اختصاصی از طریق تلگرام تا واتساپ

  • اگر وقت گشتن داخل سایت و پیدا کردن محصول مورد نظرتان را ندارید خیلی راحت می توانید داخل تلگرام یا واتساپ ( ۰۹۱۲۵۹۶۳۴۵۵Tabacharm@ ) به ما پیغام دهید و ما نمونه کارهای محصول مورد نظر شما را ارسال کنیم.
  • شما هر تغییراتی از رنگ چرم – وزن طلا – سایز محصول – زمان و شیوه ارسال بخواهید قابل اجراست و محصول کاملا با سلیقه و نظر شما ساخته می شود.
    محصولات با پلاک طلا عیار ۷۵۰ هستند و محصولات با پلاک نقره عیار ۹۲۵ هستند.
  • بعد از نهایی شدن محصول مبلغ ۴۱۰ تومان به عنوان بیعانه و ثبت سفارش از طریق درگاه پرداخت سایت یا کارت به کارت پرداخت می کنید و سفارش وارد مرحله ساخت می شود.

نکته: اگر محصولات فرکانس انتخاب شما باشد باید فایل صوتی یا ویدیویی خودتان را ارسال کنید.

  • پس از ساخت یک عکس و ویدیو از محصول برای شما جهت تایید ارسال می شود.
  • در صورت تایید مابقی مبلغ را به همان روش قبل واریز می کنید و محصول با بسته بندی شیک جهت هدیه دادن ارسال می شود.

نکته: بازه ساخت و آماده سازی و ارسال محصولات در روش عادی ۳ تا ۵ روز کاری است و از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند که هزینه ارسال بین ۳۵ تا ۵۵ هزار تومان است. اما مشتریان شهر تهران و مشهد و مراکز استان ها امکان ساخت و تحویل ۲۴ ساعته نیز وجود دارد که هزینه ارسال بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

نکته: بابت ارسال ۲۴ ساعته هزینه اضافه دریافت نمی شود و فقط شیوه ارسال بسته متفاوت است و هزینه ارسال بالاتر می شود.

 

۲- ثبت سفارش از طریق سایت

وارد سایت Tabacharm.com شوید سپس برای سفارش از طریق سایت ابتدا از طریق شماره موبایل وارد سایت شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را از طریق دسته بندی ها پیدا کنید و وارد محصول شوید. بعد از انتخاب محصول شما میتوانید جنس پلاک (طلا یا نقره آب طلا) و وزن پلاک را مشخص کنید و دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید. با وارد کردن مشخصات و ثبت نهایی وارد درگاه پرداخت می شوید. بعد از پرداخت مبلغ کد رهگیری دریافت می  کنید که می توانید با آن کد محصول خودتان را پیگیری نمایید.

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه