چه قلاده ای مناسب سگ شماست؟


فائره محمديان 21 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

چه قلاده ای مناسب سگ شما است؟

ممکن است خرید قلاده برای سگ ساده به نظر برسد،اما اگر در مورد حیوان خانگی خود وسواس دارید میدانید که اینطور نیست.این قسمت ازکمد وسایل سگ شما نیاز به توجه وتفکرجدی دارد.به این دلیل که سگ شما ممکن است 24یا7ساعت تمام آن را استفاده کند.

برای خرید قلاده مناسب سبک استایل مهم است اماراحتی ودوام نیز یک اصل است.ما با متخصصان مشورت کردیم و صدها نظر را مطالعه کردیم تا بهترین قلاده های سگ موجود را جمع آوری کنیم.

اولین علکرد قلاده سگ چیست؟برای محافظت از آنها. این به این دلیل است که قلاده برچسب های حیوان خانگی شما را نگه می دارد،تاسگ شمادر مواقع ضروری ایمن بماند. هر قلاده ای یک مکانی خاص برای چسباندن برچسب اطلاعات سگ دارد.

نحوه انتخاب بهترین قلاده سگ:

به خاطر داشته باشید که ما از طناب و قلاده های الکترونیکی صرف نظر کردیم، اگرچه انواع دیگر قلاده های آموزشی را پوشش می دهیم.اکثر قلاده های راهنمای ما “قلاده های تخت” به سبک استاندارد هستند که برای استفاده روزانه مناسب هستند. همچنین می توانید چند گزینه برای ردیاب های GPS ، قلاده ی زنجیری و قلاده های سر پیدا کنید.

دراین تحقیق ، ما استانداردهایی را برای اندازه گیری چهار جزء اصلی قلاده سگ کامل ایجاد کردیم:

  • راحتی
  • دوام
  • ایمنی
  • کیفیت

راحتی:

یگ قلاده خوب نباید استکاک یا ساییدگی ایجاد کند،ویا باعث کشیده شدن موهای حیوان شماشود.به همین دلیل از قلاده های ساخته شده از پلاستیک سخت یا فلز صرف نظر کردیم و در عوض به دنبال مواد منعطف و ضد حساسیت مانند چرم ، نایلون و نئوپرن بودیم.

قلاده چرم

برای اطلاعات بیشتر انواع قلاده برای سگ را بخوانید

 

دوام:

بهترین قلاده های سگ می توانند در برابر پیاده روی های روزانه ، روزهای بارانی و قرارهای پارک سگ ها ایستادگی کنند.برای قرار گرفتن در لیست،قلاده باید جزئیات مربوط به ساخت وساز وترجیحاً ضمانت نامه را شامل شوند. برای اینکه قلاده سگ دوام کافی داشته باشد، نباید به راحتی بد بو یا لکه شود.به همین دلیل است که لیست ما تنها قلاده هایی راشامل میشود که قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند یا به راحتی با یک پارچه نرم لکه گیری می شوند.

ایمنی:

تحقیقات نگران کننده نشان داده است که برخی از محصولات معمولی سگ مانند اسباب بازی ، توپ و تخت ، حاوی مقادیر بالایی از مواد شیمیایی بالقوه سمی هستند.

متأسفانه ، نحوه تولید یا آزمایش محصولات هنگامی که از توزیع کنندگان بزرگ یا مارک های ناشناخته تهیه می شوندکه فقط از طریق خرده فروشان الکترونیکی عظیم به فروش می رسند،دشوار است. مادر تاباچرم باضمانت پس از خرید وتضمین کیفیت مواد اولیه ساخت قلاده درتلاشیم تا تجربه خریدی عالی رابرای شما رقم بزنیم.

کیفیت:

مادر درتاباچرم توسط ضمانت نامه پس از خرید کیفیت محصول ومواداولیه آن را تضمین میکنیم.همچنین تمام مراحل ساخت زیر نظر کارشناسان مربوطه انجام میشود ومحصولات کاملا سفارشی ودلخواه شما مشتریان عزیز طراحی میشود.ما میدانیم سگ شما داری شخصیتی منحصر به فرد است پس محصولی متناسب با شخصیت او طراحی وتولید میکنیم.

چگونه سایز مناسب را انتخاب کنیم؟

اندازه گیری سایز قلاده

راحتی همه چیز در مورد تناسب است. برای اندازه گیری قلاده جدید حیوان خانگی خود ،میتوانید از متر خیاطی که نرم وانعطاف پذیراست استفاده کنید. هنگام محکم کردن قلاده،مطمئن شوید که می توانید دو انگشت خودرا در زیر آن قرار دهید.

قلاده های سگ ممکن است در طول زمان کشیده شوند،به ویژه آنهایی که از مواد طبیعی مانند چرم و کنف ساخته شده اندپس به فکر آن باشید. فقط مطمئن شوید که هر چند وقت یکبار تناسب اندام را بررسی کنید تا بدانید که سگ شما در خطر این نیست که از قلاده خیلی شل خارج شود.

راه های ارتیباطی باما:

راه ارتباطی

        راه ارتباطی باما

   راه ارتباطی

منابع

 

www.pumpkin.care

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه