هنگام خرید قلاده چرمی به چیزهایی باید توجه کرد؟


فائره محمديان 23 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

هنگام خرید قلاده چرم به چیزی باید توجه کرد؟

هنگام خرید قلاده برای سگ خود،چرم بهترین انتخاب است.جایگزین هایی مانند پارچه و فلز زنجیره ای وجود دارد.اما چرم یک ماده طبیعی است که باعث راحتی بیشتر حیوان خانگی شما می شود.
قلاده های  چرمی انعطاف پذیر،سبک و به راحتی تمیز می شوند. آنها از چرم ساخته شده اند و یک انتخاب کاملا طبیعی هستند و در سبک ها و اندازه های مختلف موجود هستند. اگر ازدوست خزدار خود جدا شده اید،بسیاری از آنها داری مکانی برای برچسب شناسنامه حیوان خانگی شماهستند.
این روزها بسیاری از فروشگاه های حیوانات خانگی قلاده چرمی را در اندازه ها و سبک های مختلف برای فروش ارائه می دهند. برای اینکه بتوانید تصمیم خود را در مورد نوع محصولی که میخواهید بخریدبگیرید؛ما در زیر چند گزینه ارائه کرده ایم.

قلاده سگ چرمی چیست؟

قلاده چرمی می تواند نقش های زیادی را ایفا کند. آنها می توانند در مهار دوست خزدار شما هنگام پیاده روی روزانه یا هنگامی که برای ایمنی آنها نیاز به بستن آنها دارید،به شما کمک کند.آن همچنین می توانند وسیله ای برای شناسایی حیوان خانگی شما با چسباندن برچسب باشد.
این که برای حیوان خانگی خود قلاده ببندید می تواند تفاوت بین از دست دادن آنها و هرگز ندیدن آنها و اتحاد مجدد باشد. اگر حیوان خانگی(سگ یاگربه) شما از حیاط فرار می کند یا از شما دور می شود،اگرقلاده ای با برچسب روی آن داشته باشید،به شما بازگردانده می شود. همچنین می توانید دوست خزدار خود را خالکوبی یا میکروچیپ کنید، ما باقلاده و برچسب،روند بازگشت آنها به شما سریعتر خواهد بود.

انواع قلاده سگ چرمی

  • قلاده سگ رول یا لوله ای:

قلاده سگ رول یالوله ای

برای اطلاعات بیشتر(چه قلاده ای مناسب سگ شماست)رابخوانید

به عنوان یک قاعده،قلاده سگ چرم رول شده معمولاً از چرم طبیعی نرم ساخته شده است که به طور خاص مورد استفاده قرار گرفته است. این نوع برای سگهای موی بلندتر مناسب است،زیرا شکل گرد از گره خوردن و آسیب دیدن خز جلوگیری می کند.

قلاده سگ دار:

قلاده دار

این محصول معمولاً در نژادهای بزرگتر مانند روتوایلر ، پیت بولز و ژرمن شپردز دیده می شود. قسمت جلویی آن معمولاً از 100٪ چرم اصل و کامل ساخته شده است.قسمت پشتی آن دارای روکش نرم است تا از خفگی و سوزش جلوگیری شود. به طور معمول تعداد زیادی پرچ و همچنین خوشه هایی روی یقه وجود دارد که مانع از گاز گرفتن سایر نیش ها می شود.

قلاده سگ چرم پهن:

قلاده چرم پهن

قلاده های سگ پهن مخصوص آن دسته از نژادهایی است که در آن دسته بزرگ یا غول پیکر قرار می گیرند. به دلیل قدرت بسیار زیاد نژادهای بزرگتر ،قلاده بایدمحکم تر شود. این نوع قلاده ها برای استفاده در آن دسته از نژادهای سگ با گردن بلند بسیار مناسب است.

قلاده سگ چرم شکل داده شده:

قلاده شکل داده شده

این نوع از قلاده با ابزار مختلف شکل داده شده تا یک طرح دائمی و بدون بافت ایجاد کند. طراحی با دست انجام می شود و برخی از انواع رنگ آمیزی شده اند تا رنگ و جذابیت بیشتری را ایجاد کنند.

قلاده چرم جنوبی:

قلاده چرم جنوبی

آنهایی هستند که با استفاده از کنکو ، گل میخ و در برخی موارد با کریستال طراحی شده اند.

 

 

قلاده چرم نرم:

قلاده چرم نرم

این نوع که معمولاً از چرم محکم،اصل و تمام دانه ساخته شده است،همانطور که از نامش پیداست. غالباً روکش نرم روی پوست سگ وجود دارد که باعث راحتی بیشتر و راحتی سایش می شود.

قلاده چرم کامل:

قلاده چرم کامل

قلاده سگ چرمی واقعی برای استفاده طولانی مدت بهترین انتخاب است.این نوع معمولاً از چرم تمام عیار ساخته می شود،در صورت نگهداری مناسب،زمان زیادی کار میکند.

قلاده چرم درجه یک:

این نوع درجه یک از بهترین چرم طبیعی موجود در بازار تشکیل شده است. در نتیجه،آنها احساس خوبی می کنند و باعث تحریک پوست دوست خزدار شما نمی شوند. سگ شما با پوشیدن این نوع قلاده خوشحال و راحت خواهد بود.

قلاده سگ چرم بزرگ:

قلاده های بزرگ سگ چرمی معمولاً برای راه رفتن و آموزش نژادهای بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد. آنها سنگین و محکم ساخته شده اند و معمولاً دسته ای برای کنترل بیشتر سگ به آن متصل شده است.

قلاده چرمی همراه بانام :

قلاده اسم

با انواع قلاده های سگ چرمی،می توان نام حیوان خانگی را روی آن حک کرد یا نقش بست. این تزئین کمی جذابیت بیشتری را برای مالک و حیوان خانگی ایجاد می کند.

 

برسی پایانی:

آیا قلاده چرمی برای سگ ها مضر است؟

آن هابرای سگ شما بی خطر هستند،اما با توجه به اینکه یک ماده طبیعی است،به خاطر داشته باشید که با گذشت زمان کش می آید.

بهترین نوع آن چیست؟

در مروری بر بهترین در سال 2020 ، برنده برتر قلاده سگ چرم واقعی با چوب نرم لمسی در مقابل همه دست های پایین برنده شد. این نوع که از چرم واقعی ساخته شده و تناسب راحتی بالایی را ارائه می دهد،قابل شکست نیست.

 

قلاده سگ با بالاترین کیفیت

فقط از این نتیجه می شود که هر چه مواد بهتر و محکم تر باشد کیفیت آن بالاتر می رود. به طور معمول آنهایی که از چرم درجه یک ساخته شده اند از نظر کیفیت از بالاترین کیفیت برخوردارند و به همین دلیل جزئیات فوق العاده ای در خلق آنها ایجاد شده است.

اگر در بازار هستید و برای دوست خزدار خودقلاده جدید خریداری می کنید،بهترین انتخابنوع چرمی آن خواهد بود. نه تنها راحت تر،قابل انعطاف تر و آسان تر نگهداری می شوند،بلکه از نظر دوام نیز در برابر زمان مقاومت می کنند.

سخن پایانی:

مادر تاباچرم،باساخت قلاده متناسب با اندازه وشخصیت حیوان خانگی شما انواع این محصول هارا باکیفیت عالی وتهیه شده از چرم طبیعی ساخته ایم.برای تجربه یک خرید با کیفیت وتضمین شده میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ماصحبت کنیدوثبت سفارش کنید.

راه های ارتباطی:

راه ارتباطی

        راه ارتباطی

راه ارتباطی

منابع:

www.libertyleathergoods.com

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه