چه رنگ هایی با لباس های آبی ترکیب می شوند؟ (مد 2023)


آتنا نبيل زاده 20 شهریور 1402 8 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

چه رنگ هایی با لباس های آبی ترکیب می شوند؟

افرادی که به مد علاقه مند هستند، هیچ مزاحمتی ندارند و هر چه بپوشند، می توانند جلو بیفتند. آنها قبلاً در ترکیب و ست کردن لباس ها و همچنین برای طرح رنگ آگاه هستند. اما در مورد کسانی که حتی با ترکیب و تطبیق رنگ ها مشکل دارند چطور؟ برای شروع، چه رنگ هایی با لباس های آبی ست می شود؟

روانشناسی رنگ آبی چیست؟

همه ما رنگ مورد علاقه خود را داریم که با رنگ های معمولی اشیایی که داریم منعکس می شود. ممکن است متوجه شوید که برخی از افراد در کلکسیون کیف و کفش خود سبزهای زیادی دارند، برخی از لوازم التحریر خود رنگ صورتی زیادی دارند، یا اغلب می بینید که فردی تقریباً هر روز مشکی می پوشد.

اغلب، رنگ‌ها نشان‌دهنده شخصیت ما هستند که با آن‌ها طنین‌انداز می‌شویم. روانشناسی رنگ ها متفاوت است و ممکن است از خود بپرسید که روانشناسی رنگ آبی چیست. این رنگ سرد است که می تواند شما را فردی با اعتماد به نفس و وفادار نشان دهد. جدای از آن نمادها، می تواند به معنای صلح و موفقیت نیز باشد. بر اساس تحقیقات دانشمندان، رنگ آبی بدن انسان را قادر می‌سازد تا مواد شیمیایی خاصی تولید کند که خاصیت آرام‌بخشی دارند. هر سایه از این رنگ که بپوشید، یک روانشناسی پشت آن نهفته است.

چند رنگ که با رنگ های آبی مطابقت دارند

آبی یک رنگ جهانی است و تقریباً همه افراد حداقل بیش از یک سایه آبی در کمد لباس خود دارند. صرف نظر از سایه‌ها، رنگ‌ها و طیف های آبی می‌تواند فردی را که آن را می‌پوشد باکلاس‌تر، آرام‌تر و مطمئن‌تر کند. سایه‌ها، رنگ‌ها و طیف های آبی به خوبی با هر رنگ دیگری هماهنگ می‌شوند.

آبی و مشکی بپوشید

مشکی می تواند با هر رنگی همراه شود و این شامل هر سایه این رنگ نیز می شود. این ترکیب برای یک لباس آرام و یا هنگامی که زمان کافی برای آماده شدن ندارید عالی است. اگرچه ممکن است افراد علاقه ای به ریسک کردن این ترکیب رنگ نداشته باشند، اما قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. مشکی به خوبی با سایر سایه‌ها، ته‌رنگ‌ها و طیف های آبی مانند آبی رویال، سرولین، سبز آبی ، آبی کودک و سرمه‌ای هماهنگ می‌شود .

ابی

آبی و بژ بپوشید

رنگ بژ رنگ پاییزی است و با هر سایه و رنگ آبی کاملاً هماهنگ می شود. می‌توانید لباس پاییزی خود را با اضافه کردن یک رنگ آبی برای ایجاد رنگ‌های زیبا تند کنید. آبی به طور گسترده ای به عنوان رنگ سرد شناخته می شود، در حالی که بژ به عنوان رنگ گرم شناخته می شود. از این رو، هر دو تضاد لذت بخشی نسبت به یکدیگر ایجاد می کنند. اگر می‌خواهید لباس‌های بی‌تفاوت را به رخ بکشید، می‌توانید رنگ بژ را با آبی تیره  ست کنید. و اگر می خواهید کمی پرانرژی باشد، می توانید رنگ های روشن آبی را انتخاب کنید.

ترکیب رنگ ابی

آبی و سفید بپوشید

شما می توانید هر رنگی را با سفید جفت کنید، اما رنگ آبی همان حسی را ایجاد نمی کند. یک جفت آبی و سفید دارای آن حال و هوای دریایی است که به نوعی هیجان انگیز و در عین حال آرامش بخش است. شما می توانید با هر سایه آبی همراه با سفید بازی کنید. ممکن است آبی را به عنوان رنگ برجسته در لباس خود انتخاب کنید، مانند داشتن یک لباس آبی سرمه ای یا آبی مرجانی با کفش های سفید و کیف. این ترکیب رنگ ها به دلیل کنتراست بالا و رنگ آبی سرد، برای لباس های تابستانی نیز مناسب هستند.

ست رنگ آبی

آبی و سبز بپوشید

آبی و سبز رنگ های اقیانوس هستند و آن را به ترکیبی عالی و عالی تبدیل می کنند که آن را ماجراجویی می کند. این دورنگ در چرخه رنگ در کنار یکدیگر قرار دارند و شما هرگز نمی توانید در جفت کردن این دو رنگ بدون توجه به سایه ها، رنگ ها و تن ها اشتباه کنید. تکنیک برای برنده شدن در این جفت رنگی این است که همیشه قانون کنتراست رنگ را به خاطر بسپارید و بیشتر روی سایه ها تمرکز کنید.

رنگ ابی باچی ست میشود

آبی و قرمز بپوشید

این جفت رنگ  یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در تمام دوران محسوب می‌شود، اما می‌تواند بسیار مشکل باشد، زیرا باید سایه مناسبی از دو رنگ را پیدا کنید که به خوبی با یکدیگر مطابقت دارند. رنگ روشن قرمز، مانند قرمز مایل به قرمز، می تواند به خوبی با آبی سلطنتی کار کند، اگر قصد دارید در میان جمعیت برجسته شوید. یا شلوار جین پاره شده شما با رکابی قرمز مایل به قرمز برای تکان دادن یک لباس آرام. اما اگر می‌خواهید ظریف باشید و نمی‌خواهید در یک رویداد توجه زیادی را به خود جلب کنید، می‌توانید رنگ قرمز کم‌رنگ خود مانند قرمز شرابی یا تمشکی را با آبی کم‌رنگ ترکیب کنید. 

"</p

آبی و نارنجی بپوشید

برای اکثر مردم، ترکیب این رنگ و نارنجی امتحان کردن بسیار دشوار و ترسناک است. همه حاضر نیستند برای آن بیانیه مد ریسک کنند. با این حال، متخصصان می توانند بگویند که می توان این ترکیب رنگ را تا زمانی که به درستی انجام شود، از بین برد. اگر نمی دانید، این دو رنگ کاملاً متضاد یکدیگر در چرخه رنگ هستند و آنها را مکمل یکدیگر می کند. این دو رنگ قدرتمند هستند. بنابراین، باید بدانید که چه سایه آبی و نارنجی عالی با یکدیگر هماهنگ می شوند. وقتی سعی می‌کنید لباس آبی سرمه‌ای یا پاستلی بپوشید و آن را با کفش‌های رکابی یا چکمه‌های نارنجی روشن بپوشید، بسیار جذاب است. شما احساس قدرت و شیک بودن خواهید کرد. اما اگر زیاد اهل ریسک نیستید، می‌توانید از رنگ‌های آبی و نارنجی برای داشتن ظاهری ظریف استفاده کنید.

ابی و نارنجی

آبی و صورتی بپوشید

شما می توانید با رنگ های خود مانند ترکیب این رنگ و صورتی بازی کنید. با کمال تعجب، این دو رنگ به خوبی با یکدیگر کار می کنند و شما می توانید انتخاب کنید که کدام سایه و رنگ خاص را ترجیح می دهید. این دو رنگ وقتی خیلی خوب استایل شوند می توانند جذاب باشند. می‌توانید با پوشیدن سایه‌های روشن آبی و صورتی با طرح‌ها و طرح‌ها جسور باشید. از طرف دیگر، اگر به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید و می خواهید به ظاهر ملایم تری بروید، می توانید یک جفت پاستلی آبی و صورتی را انتخاب کنید.

ست ابی و صورتی

آبی و زرد بپوشید

یکی از طرح های رنگی قدرتمند، ترکیب سایه آبی تیره تر با رنگ روشن تر مانند زرد است. صرف نظر از رنگ، رنگ‌ها و تن‌های زرد، ممکن است زرد خردلی یا زرد کره‌ای باشد، گرمای آن همیشه با حالات خنکی که این رنگ ایجاد می‌کند تکمیل می‌کند. می توانید این دو رنگ را با ترکیب و تطبیق آنها با طرح ها و طرح ها یا چند لایه تکان دهید. چه رنگ هایی با لباس های زرد می آیند ]

رنگ ابی و زرد

2 فاکتوری که باید در نظر بگیرید تا بدانید چه رنگی به شما می آید

تطبیق رنگ هایی که به بهترین وجه برای شما مناسب است می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر اهل مد نیستید که به نوعی می توانید تقریباً همه چیز را به دست آورید.همه رنگ ها برای همه عالی به نظر نمی رسند. چیزی که ممکن است برای شما خوب به نظر برسد ممکن است برای دیگران خوب به نظر نرسد و بالعکس. بنابراین، در اینجا یک راهنمای در مورد چگونگی دانستن اینکه چه رنگ هایی برای شما بهتر است، ارائه شده است.

رنگ پوست خود را در نظر بگیرید

رنگ پوست خود را در نظر بگیرید

افرادی که به طراحی و زیبایی شناسی توجه دارند، از اهمیت کنتراست کاملا آگاه هستند. اطمینان حاصل کنید که از پوشیدن لباس هایی با سایه کاملاً نزدیک به رنگ پوست خودداری کنید. برای افرادی که پوست رنگ پریده یا روشن دارند، سعی کنید از رنگ های روشن تر مانند پاستل، سفید، بژ، کرم و زرد خودداری کنید. برای اینکه به شما کمک کند در میان جمعیت متمایز شوید، سایه های تیره تر مانند سیاه، قهوه ای، خاکستری، قرمز خونی یا بنفش سلطنتی را انتخاب کنید.

همین امر در مورد افرادی که پوست تیره تری دارند نیز صدق می کند. پوشیدن لباس های تیره ممکن است شما را از بین ببرد، بنابراین به جای آن از سایه روشن تر مانند سفید، زرد، نارنجی استفاده کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند شما ظاهر شوند و شاید دلیل این باشد که شما سرگردان هستید. برای افراد با استعداد، جایی بین رنگ پوست متوسط ​​یا رنگ پوست عسلی برنزه، پیدا کردن رنگی که برای شما مناسب‌تر است دشوار نخواهد بود. بیشتر رنگ ها برای شما خوب به نظر می رسند، زیرا شما در حد وسط قرار دارید. تا زمانی که قانون اصلی رنگ‌های متضاد را در نظر داشته باشید، می‌توانید ادامه دهید.

رنگ چشم خود را در نظر بگیرید

اطمینان حاصل کنید که سایه مناسب رنگ ها را می شناسید که به شما کمک می کند چشمان خود را تحسین کنید. اگر انجام آن را چالش برانگیز می دانید، ممکن است نگاهی گذرا به چرخ رنگ بیندازید تا شما را راهنمایی کند.

افکار نهایی

اکنون که می‌دانیم چه رنگ‌هایی با لباس‌های آبی ست می‌شوند، اکنون زمان آن فرا رسیده است که آنها را زنده کنید. همچنین لازم است چشمی داشته باشید که کدام ترکیب رنگ شما را به یک سرگردان تبدیل می کند. همیشه بدون توجه به لباسی که می پوشید سر بالا راه بروید و آن را بکشید.

منبع:americantwoshot

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه