حقيقت هايي درباره چرم طبيعي


آتنا نبيل زاده 19 شهریور 1402 8 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

 

حقيقت هايي درباره چرم طبيعي

صنعت چرم طبيعي هزاران سال است که وجود داشته است و مقادیر باورنکردنی از کالاهای مورد استفاده مردم در سراسر جهان را تولید می کند! چرم یک محصول قدیمی است که به دلیل تطبیق پذیری، استحکام، فراوانی و ماهیت چند منظوره آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. صنعت چرم با درآمد بیش از 53 میلیارد دلار در سراسر جهان، قدیمی ترین صنعت جهان است.

کفش‌ها و کفش‌های چرمی نه تنها بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان جهانی مواد چرم هستند، بلکه تقریباً 60 درصد از درآمد صنعت چرم را تشکیل می‌دهند. چرم از زمان طلوع بشر به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است، اساساً برای کفش، پوشاک و سرپناه. قدمت محصولات چرمی به 3000 سال قبل از میلاد برمی گردد، زمانی که رومی ها از بادبان های چرمی برای کشتی ها و قایق های خود استفاده می کردند. همچنین برای ساخت چادر، زره بدن، اسلحه و اثاثیه خانه استفاده می شد. هنگامی که زنان مصری شروع به استفاده از چرم برای اهداف مد کردند، استفاده از چرم بیشتر رایج شد. امروزه صنعت چرم درآمد بیشتری نسبت به قهوه، چای، لاستیک و پنبه دارد.باما همراه باشيد

در اين پست خواهيد ديد:

  • انواع چرم طبيعي
  •  صنعت چرم درآمد سالانه بیش از 53 میلیارد دلار دارد
  •  چرم تاپ گرین بالاترین کیفیت چرم نیست
  •  چرم زمانی به عنوان کاغذ دیواری استفاده می شد
  • یک فرد متوسط چهار تکه چرم می پوشد
  •  چرم از 3000 سال قبل از میلاد محبوب بوده است
  •  تولید چرم سفید سخت ترین است
  •  چرم بافت خود را بر اساس محیط تغییر می دهد
  •  تجارت چرم در ایتالیا در سراسر جهان مشهور است
  •  پوست گاو محبوب ترین انتخاب برای تولید چرم است

چرم طبيعي

انواع چرم طبيعي

ممکن است افراد از تنوع ارائه شده برای آنها غافلگیر شوند، اما انواع چرم ها در یکی از پنج دسته قرار می گیرند که چرم ها را بر اساس حجم و لایه های پوست حیوانی که محصول نهایی دارد درجه بندی می کند: چرم تمام دانه، چرم با دانه بالا. ، چرم اصل، چرم دوشاخه و چرم چسبناک.

چرم تمام دانه با کیفیت ترین چرم است و برای استفاده سخت بادوام و قابل اعتماد است. دارای خاصیت ضد آب است و برای کفش، سراجی و مبلمان استفاده می شود.

چرم با دانه بالا دومین انتخاب برتر برای چرم است. نازک‌تر، نرم‌تر و راحت‌تر است و معمولاً در تولید انواع کالاهای چرمی درجه یک مانند کفش‌های چرمی، کیف پول، کیف دستی و کیف پول استفاده می‌شود.

چرم طبیعی برای ایجاد ظاهری یکنواخت تحت درمان قرار می گیرد، بنابراین، بسیاری از ویژگی های ترجیحی را در طول پردازش از دست می دهد. معمولا برای ساخت کمربند استفاده می شود. چرم دوشاخه به اندازه دانه بالا یا دانه کامل مفید نیست، بنابراین به عنوان روکش در سایر محصولات چرمی استفاده می شود.

پایین ترین درجه چرم، چرم چسبانده شده است که از ضایعات چرم ریز خرد شده ساخته می شود، توسط پلی اورتان یا لاتکس به هم متصل می شود و سپس به ورق تبدیل می شود.

تجارت چرم ایتالیا در سراسر جهان تحسین شده است! صادرات کالاهای چرمی چین بزرگترین و پس از برزیل و ایتالیا قرار دارند. انگلیسی های قرن شانزدهمی از لیوان های چرمی دست ساز برای لذت بردن از نوشیدنی در میخانه های محلی استفاده می کردند.

 صنعت چرم درآمد سالانه بیش از 53 میلیارد دلار دارد

با توجه به محبوبیت و دوام چشمگیر این ماده، صنعت چرم سالانه بیش از 53 میلیارد دلار درآمد ایجاد می کند. این به طور شگفت انگیزی بالاتر از درآمد حاصل از قهوه، چای، برنج، لاستیک، پنبه و شکر است. کفش‌های چرمی رتبه اول را برای ایجاد 60 درصد درآمد دارند.

 چرم تاپ گرین بالاترین کیفیت چرم نیست

با توجه به نام آن، مردم اغلب چرم درجه یک را با اصل ترین و با کیفیت ترین چرمی که می توانید خریداری کنید اشتباه می گیرند، در حالی که در واقع چرم تمام دانه به عنوان با کیفیت ترین چرم موجود در بازار در نظر گرفته می شود.

 چرم طبيعي زمانی به عنوان کاغذ دیواری استفاده می شد

در قرن هفدهم، پوشاندن کاغذ دیواری خانه با چرم در مکان هایی مانند فلورانس و ونیز در ایتالیا، مد بود.

بيشتر بخوانيد:نحوه توليد چرم طبيعي گاو

یک فرد متوسط چهار تکه چرم طبيعي می پوشد

در یک روز معمولی، ظاهراً یک فرد به طور متوسط حدود چهار مورد چرمی می پوشد. این می تواند کفش، کمربند، ژاکت، بند ساعت، کیف پول، کیف پول یا اقلام لباس باشد. هنگامی که برای اولین بار آن را خواندید، به نظر می رسد که در یک زمان پوشیدن چهار مورد بسیار زیاد است، اما از اینکه احتمالاً در حال حاضر چه تعداد از وسایل چرمی را می پوشید، شگفت زده خواهید شد

 چرم از 3000 سال قبل از میلاد محبوب بوده است

قدمت محصولات چرمی محبوب در واقع به 3000 سال قبل از میلاد می رسد، زمانی که رومی ها از بادبان های چرمی در قایق های خود استفاده می کردند. از چرم برای مبلمان، چادر و اسلحه نیز استفاده می شد. حدود 1000 سال بعد زمانی که زنان مصری از آن استفاده کردند بیشتر برای اهداف مد استفاده شد.

 تولید چرم طبيعي سفید سخت ترین است

رنگ سفید فقط با بهترین کیفیت پوست قابل استفاده است. وقتی روی پوست های بی کیفیت استفاده می شود، چرم بسیار سفت می شود و در خطر ترک خوردن قرار می گیرد و تولید چرم سفید را بسیار دشوار می کند.

 چرم بافت خود را بر اساس محیط تغییر می دهد

از آنجایی که چرم دارای منافذ است، بسته به محیطی که در آن قرار دارد، بافت و ظاهر آن تغییر می‌کند. در یک محیط نسبتا مرطوب، چرم نرم‌تر می‌شود زیرا رطوبت موجود در هوا را جذب می‌کند، بنابراین، محیط خشک چرم را بسیار سخت‌تر می‌کند. بنابراین همیشه ایده خوبی است که وسایل چرمی خود را در یک محیط مناسب نگهداری کنید.

تجارت چرم در ایتالیا در سراسر جهان مشهور است

چرم پس از ماشین آلات و تجهیزات، دومین منبع درآمد مهم ایتالیا است. ایتالیا در صادرات پوشاک و کالاهای چرمی پس از صادرکننده غول چین، دومین کشور جهان است.

پوست گاو محبوب ترین انتخاب برای تولید چرم طبيعي است

از بین تمام پوست های موجود، پوست گاو بیشترین استفاده را دارد. تصور می‌شود که این به این دلیل است که مراقبت از آن بسیار آسان است، زیرا ضخیم‌ترین آنها معمولاً بین 1 تا 12 اونس وزن دارند.

همان طور که میدانید مجموعه چرم تابا تمام محصولات چرمی خود را از مرغوب ترین چرم طبیعی گاو استفاده می‌کند که دارای ضمانت و گارانتی هستند. این اطمینان را به شما می دهیم که می توانیم اکسسوری چرمی شما را در طولانی مدت تامین کنیم. برای دیدن محصولات چرمی تابا وارد لینک شوید و داخل سایت مطالب را مشاهده کنید.tabacharm.com

منبع:mahileather,kidadl

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه