بایدها و نبایدهای پوشیدن کت چرم در تابستان


آتنا نبيل زاده 14 شهریور 1400 9 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

بایدها و نبایدهای پوشیدن کت چرم در تابستان

بایدها و نبایدهای پوشیدن کت چرم در تابستان

چه کسی می گوید در تابستان نمی توانید کت چرمی بپوشید؟ به دلیل گرما و عایق برتر چرم ، برخی افراد تصور می کنند. که کت های چرمی فقط برای زمستان مناسب هستند. در حالی که مطمئناً می توانید در ماه های سرد سال کت چرمی بپوشید .همیشه می توانید در ماه های گرمتر از آن استفاده کنید. با این حال ، برای استفاده کامل از کت چرمی خود در تابستان ، باید این بایدها و نبایدها را رعایت کنید.

سبک دکمه ای را انتخاب کنید

کتهای چرمی معمولاً در یکی از دو سبک طراحی می شوند: دکمه بالا یا زیپ جلو. از بین این دو سبک ، سبک اول بیشترین میزان تنوع را برای ماه های تابستان ارائه می دهد. یک ژاکت چرمی دکمه دار به دلیل افزایش جریان هوا ، احساس خنکی و راحتی بیشتری برای پوشیدن دارد. هوا از جلوی کاپشن عبور می کند و در نتیجه شما را حتی در ماه های گرم تابستان خنک نگه می دارد.

زياد پيراهن يا لايه لایه نپوشيد

اگر قصد دارید امسال یک ژاکت چرمی بپوشید ، احتیاط کنید تا اطمینان حاصل کنید که زیر پیراهن زیاد یا لایه های دیگر با آن نپوشید. عقل متعارف باید شما را به این باور برساند که هرچه لایه های بیشتری بپوشید ، گرمتر خواهید بود. هر لایه به عنوان عایق عمل می کند که گرمای بدن شما را به دام می اندازد. در هوای گرم تابستان ، این باعث می شود احساس ناراحتی و بی حالی کنید. خبر خوب این است که با محدود کردن تعداد زیر پیراهن ها و لایه هایی که با کت چرم می پوشید ، می توانید خونسرد و راحت بمانید. در بیشتر موارد ، فقط یک زیر پیراهن یا یک لایه در طول تابستان کافی است.

کت چرم

 بيشتر بخوانيد: 8مورد ضروری چرمی برای خانم ها

اندازه مناسب را دریافت کنید

به خاطر داشته باشید که هنگام خرید کت  تابستانی اندازه مناسب را داشته باشید. اگر کت  شما مناسب نیست ، صرف نظر از فصل ، پوشیدن آن راحت نخواهد بود. با این حال ، در طول تابستان ، پوشیدن یک ژاکت چرمی با اندازه کمتر ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد شما شود.

اگر ژاکت چرمی شما برای بدن شما خیلی کوچک است ، در برابر بدن شما منقبض و فشرده می شود ، در حالی که احساس گرمای ناخوشایندی در شما ایجاد می کند. با به دست آوردن اندازه مناسب می توانید از این سردرد جلوگیری کنید. صرف نظر از اینکه چه سبک یا طرحی را ترجیح می دهید ، مطمئن شوید که کت  شما متناسب با اندام شماست. اگر خیلی کوچک یا خیلی بزرگ است ، باید آن را با یک طرح متفاوت عوض کنید. در غیر این صورت ، تابستان امسال نمی توانید از این فرم کلاسیک لباس بیرونی نهایت استفاده را ببرید.

کت چرم مصنوعی نپوشید

اگرچه کت های چرم مصنوعی شبیه به خرید واقعی هستند ، اما به طور کلی انتخاب ضعیفی هستند. تنها مزیت واقعی آنها قیمت است . زیرا کاپشن های چرم مصنوعی معمولاً حدود 20 تا 30 درصد کمتر از کت های کت چرم واقعی قیمت دارند. اما اگر در جستجوی یک ژاکت همه کاره و راحت برای پوشیدن در تابستان هستید ، متوجه می شوید که چرم اصل ارزش سرمایه گذاری را دارد. این به شما کمک می کند ظاهر جذاب تری ایجاد کنید و همچنین خنکی و راحتی بیشتری را ارائه می دهد.

کت چرم مصنوعی

رنگ روشن را انتخاب کنید

یکی دیگر از نکات برای خنک نگه داشتن و راحتی در تابستان امسال هنگام پوشیدن کت چرمی ، انتخاب رنگ روشن است. به عنوان مثال ، یک کت چرم سفید بیشتر از یک ژاکت چرمی مشکی یا قهوه ای تیره نور خورشید را منعکس می کند. در نتیجه ، در طول تابستان شما را خنک تر نگه می دارد. می توانید کت های چرمی را در بی شمار رنگ های مختلف پیدا کنید. معمولاً اگر می خواهید کت چرمی خود را در هوای گرم تابستان بپوشید ، بهتر است از رنگ روشن استفاده کنید.

از کت چرم کاپوت دار استفاده نکنید

در حالی که پوشیدن آن در ماه های پاییز و زمستان بسیار مناسب است ، کت های چرمی با کلاه معمولاً بسیار گرم هستند تا در ماه های تابستان استفاده شوند. وجود کاپوت سر شما را عایق کرده و از آن در برابر عوامل محافظت می کند. البته ، در طول تابستان ، احتمالاً نیازی به عایق اضافی برای سر خود نخواهید داشت ، در این صورت یک ژاکت چرمی با روکش ممکن است احساس گرمای ناخوشایندی در شما ایجاد کند.

کت چرم کاپوت دار انتخاب نکنید

یک کت چرمی با طول استاندارد انتخاب کنید

کت چرم استاندارد استاندارد دقیقاً چیست؟ همه کت های چرمی با طول یکسان طراحی نشده اند. برخی از آنها بیشتر از دیگران گسترش می یابند. و در حالی که طول ژاکت چرمی ممکن است مانند یک عنصر ناچیز به نظر برسد .می تواند بر راحتی کاپشن هنگام پوشیدن تأثیر بگذارد. در طول تابستان ، متوجه می شوید که یک ژاکت چرمی استاندارد سردتر و راحت تر از یک ژاکت چرمی بلند است. کت های چرمی با طول استاندارد طوری طراحی شده اند که درست در خط کمر شما متوقف شوند. در مقایسه ، کت های چرمی بلند ، که به کت های بلند نیز معروف هستند . طوری طراحی شده اند که در ران یا زانو متوقف شوند.

کت نازک انتخاب کنید

عقل متعارف باید شما را به این باور برساند که کتهای  ضخیم برای زمستان ایده آل هستند . در حالی که کتهای چرمی نازک برای تابستان ایده آل هستند. بنابراین ، توصیه می شود که یک کت  نسبتاً نازک برای پوشیدن در تابستان انتخاب کنید. نباید کاغذ نازک باشد ، اما باید نازک تر از سایر مدلهای زمستانی کت چرم باشد. با انتخاب یک ژاکت چرمی نسبتاً نازک ، می توانید آن را به راحتی در طول تابستان بدون ترس از گرم شدن بیش از حد بپوشید. و اگر متوجه شدید که در نیمه دوم سال گرمای قابل توجهی ارائه نمی دهد ، همیشه می توانید لایه های اضافی را با آن بپوشید.

کت چرم نازک

آستین های خود را بالا بزنید

در نهایت ، می توانید هنگام پوشیدن کت در تابستان با بالا زدن آستین ها ، خونسردی خود را حفظ کنید. اگرچه موارد استثنایی وجود دارد .اما اکثر کت های چرم اصل و با کیفیت بالا دارای آستین هایی هستند که تا مچ دست شما کشیده می شوند. اگر آنها را رو به پایین بگذارید . موقعیت پیش فرض – ژاکت گرما و عایق بیشتری را برای شما فراهم می کند. با این حال ، در طول تابستان ، ممکن است احساس گرمای ناخوشایندی در شما ایجاد شود . به همین دلیل ایده خوبی است که آستین ها را بالا بزنید. در کنار نکات دیگری که در این پست وبلاگ بیان شده است ، بالا آمدن آستین ها به شما این امکان را می دهد تا در طول تابستان راحت کت  خود را بپوشید.

همان طور که میدانید مجموعه چرم تابا تمام محصولات چرمی خود را از مرغوب ترین چرم طبیعی گاو استفاده می‌کند که دارای ضمانت و گارانتی هستند. این اطمینان را به شما می دهیم که می توانیم اکسسوری چرمی شما را در طولانی مدت تامین کنیم. برای دیدن محصولات چرمی تابا وارد لینک شوید و داخل سایت مطالب را مشاهده کنید.tabacharm.com

منبع:.leathercult

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه