چگونه برای مصاحبه شغلی آماده شویم


آتنا نبيل زاده 22 مرداد 1402 25 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

چگونه برای مصاحبه شغلی آماده شویم

آیا یک مصاحبه شغلی در برنامه خود⌋ دارید؟ وقت گذاشتن برای آماده شدن برای مصاحبه از قبل می تواند به شما کمک کند. تا مصاحبه را انجام دهید و یک پیشنهاد شغلی را تضمین کنید. تعدادی گام وجود دارد که می توانید قبل (و بعد از) مصاحبه انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که تأثیر فوق العاده ای بر کارفرمای احتمالی خود می گذارید. باما در وبلاگ تاباچرم همراه باشید.

در این پست خواهید دید:

  • ترفند هایی برای مصاحبه شغلی
  • آداب معاشرت در یک مصاحبه شغلی
  • اشتباهاتی که در یک مصاحبه شغلی مرتکب می شویم
  • نمونه سوالات یک مصاحبه شغلی

چگونه برای مصاحبه شغلی آماده شویم

  ___ ترفندهایی برای مصاحبه شغلی ___

مصاحبه شغلی را می توان فرصتی برای فروش خود به یک کارفرمای بالقوه در نظر گرفت. اگرچه ممکن است این توصیف کمی اغراق آمیز باشد، از برخی جهات درست است. مصاحبه‌کنندگان از شما انتقاد می‌کنند، مهارت‌های شما را ارزیابی می‌کنند، شایستگی‌های شما را ارزیابی می‌کنند و سعی می‌کنند ببینند که آیا شما برای سازمان آنها مناسب‌ترین هستید یا خیر. این ضروری است که بتوانید به مدیر استخدام نشان دهید که بهترین فرد برای این کار هستید و مهارت ها و اعتبار لازم برای یک استخدام موفق را دارید. در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که به شما کمک می کند مصاحبه خود را انجام دهید و به عنوان یک کاندیدای قوی برای این شغل شناخته شوید.

1. قبل از مصاحبه درباره شرکت تحقیق کنید.

قبل از مصاحبه مدتی را صرف تحقیق در مورد شرکت کنید. مدیران استخدام می‌دانند که وقتی نامزد وقت صرف کرده و در مورد شرکت اطلاعات کسب کرده است، با کسی سروکار دارند که در مورد آن موقعیت جدی است.تحقیقات در شبکه های جستجو می تواند اطلاعات ارزشمندی را در مورد اکثر شرکت ها به دست آورد. برای شرکت‌های نوپا، سعی کنید بدانید که سرمایه‌گذاران و شرکای آن‌ها چه کسانی هستند و همچنین چقدر پول جمع‌آوری کرده‌اند.

2.زودتر در سر قرار حاضر شوید.

حدود 5-10 دقیقه زودتر برای مصاحبه خود حاضر شوید. کارفرمایان خوب برای وقت شناسی ارزش قائل هستند و اگر حتی یک دقیقه دیر وارد شوید، احتمالاً تصور اولیه ضعیفی خواهید داشت. رسیدن بیش از 10 دقیقه زودتر می تواند فشار بی موردی را به مصاحبه کننده وارد کند، به خصوص اگر مصاحبه های زیادی در طول روز داشته باشد.عجله بر عملکرد مصاحبه شما تأثیر منفی می گذارد، بنابراین اگر فکر می کنید ممکن است دیر انجام دهید، از قبل تماس بگیرید تا آنها را در مورد وضعیت راهنمایی کنید. اگر بهانه معقولی داشته باشید، اکثر کارفرمایان متوجه خواهند شد و حتی ممکن است پیشنهاد دهند.

توجه داشته باشید: اگر با منطقه ای که مصاحبه شما در آن انجام می شود آشنا نیستید، در صورت گم شدن، زمان زیادی را برای بهبودی به خود اختصاص دهید.

3.از زبان بدن خود آگاه باشید

به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس خود را از خود بیرون بیاورید . سر خود را بالا بگیرید، صاف %D

برچسب‌ها :