چه رنگ هایی با لباس های زرد می آیند؟


آتنا نبيل زاده 16 مرداد 1402 25 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

چه رنگ هایی با لباس های زرد می آیند؟

در سال های نه چندان دور زرد دقیقاً رنگ مورد علاقه ای برای پوشیدن نبود. این رنگ در چند سال اخیر محبوب شده است، و اگر مطمئن نیستید که چگونه این رنگ پر جنب و جوش را استایل کنید، به خواندن ادامه دهید تا همه چیز را در مورد آن بدانید. ترکیب های فوق العاده زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید!.

چه رنگ هایی با زرد می آیند؟

بسیاری فکر می کنند که پوشیدن رنگ زرد یک حرکت جسورانه است. این احتمالاً به این دلیل است که این رنگ برای مدت طولانی واقعاً مد نبود، اما خوشبختانه، همه چیز در حال تغییر است. باما همراه باشید…

زرد و سفید

همانطور که علم به ما آموخته است، سفید از نظر فنی یک رنگ نیست، اما آنچه مهم است این است که کاملاً با لباس های زرد ست می شود! ساده است و درخشندگی زرد را بسیار متعادل می کند. چه بهتر این است که می توانید آن را با هر سایه ای از رنگ زرد بپوشید زیرا خنثی است. اگر یک لباس سفید در کمد لباس خود دارید، آن را با کفش‌های زرد و کیف زرد ست کنید تا رنگ‌آمیزی به آن ببخشید و از نتایج شگفت‌زده خواهید شد.

شما می توانید همین کار را برای هر لباس سفید انجام دهید – چه پیراهن و دامن، کت و شلوار یا شلوار و ژاکت. همچنین می توانید با گوشواره های زرد، سایه چشم یا هدبند اکسسوری کنید. این تا زمانی کار می کند که برعکس نباشد – سعی کنید لباس کاملاً زرد را فقط با چند رنگ سفید نپوشید. در این صورت، بهتر است زرد را با رنگ‌های زنده‌تر دیگر ترکیب کنید.

زرد و آبی

گفته می شود که متضادها جذب می شوند، و در حالی که این موضوع در مورد روابط قابل بحث است، در مورد رنگ ها قطعاً صادق است. نقطه مقابل زرد، آبی است و این یکی از جذاب ترین ترکیب لباس های موجود است.

در مورد لباس کامل زرد، چند ریزه کاری آبی سرمه ای، و لباس شما کامل است! می توانید رنگ تمام زرد بپوشید و چند کفش سرمه ای و کیف بپوشید. برعکس هم همین‌طور است – اگر لباس آبی دارید، می‌توانید آن را با چند اکسسوری زرد تازه کنید. نتایج نفس گیر است. گزینه شلوار جین را فراموش نکنید. شلوار جین مورد علاقه خود را با هر یک از لباس های زرد خود ترکیب کنید و به احتمال زیاد از آنچه می بینید راضی خواهید بود.

زرد و قرمز

زرد و قرمز

قرمز و زرد هر دو رنگ های قوی و گرم هستند. پوشیدن ترکیبی از این دو می تواند تاثیر قدرتمندی داشته باشد. این ترکیب رنگ به خصوص در فصل پاییز که برگها به همان اندازه رنگارنگ هستند زیبا به نظر می رسد.

می توانید ساده باشید – به سادگی شلوار قرمز با یک ژاکت زرد. همچنین می‌توانید از یک لباس قرمز و یک ژاکت کش باف پشمی زرد همراه با برخی لوازم جانبی قرمز مانند دستبند یا رژ لب استفاده کنید. بالعکس نیز فوق‌العاده عمل می‌کند، به جز قسمت رژ لب زرد، اما اگر به آن علاقه دارید، می‌تواند عالی به نظر برسد!

مراقب باشید که سایه ها را نیز هماهنگ کنید. به عنوان مثال، زرد خردلی با قرمز روشن و قرمز سالمونی بهترین گزینه برای جفت شدن با زرد طلایی یا مدالی نخواهد بود.

زرد و نارنجی

زرد و نارنجی

یکی دیگر از رنگ های گرم که می تواند به خوبی با زرد هماهنگ شود، نارنجی است. این یک ترکیب غیر معمول است، اما مطمئناً جالب است. یک لباس زرد با کفش و کیف نارنجی و همچنین برعکس کاملاً ست می شود. همچنین می توانید یک لباس نارنجی بپوشید و آن را با کمربند و کفش زرد تزئین کنید.

همین امر در مورد شلوار و پیراهن نیز صدق می کند – شلوار و پیراهن زرد می توانند تأثیر زیادی بگذارند اگر آنها را با یک کمربند نارنجی و برخی لوازم جانبی دیگر مانند دستبند یا گوشواره ترکیب کنید. از بیرون آوردن لباس های نارنجی و زرد قدیمی خود نترسید و آزمایش کنید. ممکن است از نتایج شگفت زده شوید!

زرد و سبز

زرد و سبز

ترکیب زرد و سبز به ویژه زمانی که هر دو رنگ در سایه های روشن تر باشند عالی عمل می کند. به عنوان مثال، سبز لیمویی می تواند با زرد لیمویی عالی باشد. همین امر در مورد سایه های تیره تر نیز صدق می کند – زرد خردلی به خوبی با سبز زمردی هماهنگ می شود.

این دو را هر طور که می خواهید ترکیب کنید و یک لباس عالی خواهید داشت. چه شلوار زرد و یک پیراهن سبز، یا یک دامن سبز با پیراهن زرد، تمام سبز یا تمام زرد با اکسسوری های رنگ دیگر، در ایجاد تأثیرگذاری کوتاهی نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید: مقایسه عیارهای طلا

رنگ زرد و بنفش

رنگ زرد و بنفش

یکی دیگر از ترکیب های پر جنب و جوش که ممکن است تا به حال امتحان نکرده باشید، زرد و بنفش است. شما می توانید زرد را با هر دو سایه روشن تر و تیره بنفش ترکیب کنید و مطمئناً خیره کننده به نظر می رسد. شما می توانید در عروسی ها، در ساحل یا به طور کلی در ماه های تابستان از سایه های روشن تری از زرد و بنفش استفاده کنید، زیرا هر دو بسیار ملایم و ملایم هستند. سایه‌های تیره‌تر برای فعالیت‌های روزمره مناسب‌تر هستند، زیرا کمی تهاجمی‌تر هستند.

رنگ زرد و قهوه ای

رنگ زرد و قهوه ای

ترکیب زرد با قهوه ای می تواند به لباسی منجر شود که می تواند بیشتر حرفه ای باشد تا غیر رسمی. اگر این کار را به درستی انجام دهید، می توانید در اولین مصاحبه شغلی خود یا بر روی همکاران خود در محل کارتان تأثیر زیادی بگذارید. انتخاب برتر ما در مورد این ترکیب پوشیدن چکمه های قهوه ای با شلوار زرد، دامن، پیراهن یا لباس است. می توانید یک ژاکت کش باف پشمی قهوه ای یا یک ژاکت برای تکمیل لباس به همراه رژ لب قرمز یا ماهاگونی اضافه کنید.

رنگ زرد و خاکستری

رنگ خاکستری و زرد

یکی دیگر از لباس های حرفه ای که می توانید بپوشید، لباسی است که از این دو رنگ زرد و خاکستری تشکیل شده است. یک کت و شلوار زرد با کمربند و کت خاکستری به همراه کلاه خاکستری تمام چیزی است که برای یک لباس عالی نیاز دارید. یکی دیگر از ترکیب جالبی که می توانید امتحان کنید، پوشیدن جوراب شلواری زرد با لباس خاکستری و کمربند زرد است. ممکن است کمی غیررسمی‌تر باشد، اما مطمئناً می‌تواند تأثیر بسیار خوبی بر جای بگذارد.

رنگ زرد و سیاه

ترکیب رنگ زرد ومشکی

ما این لیست را با رنگ دیگری که از نظر فنی رنگ نیست، به پایان می رسانیم – سیاه. درست است که لباس‌های مشکی تقریباً با هر چیزی از جمله زرد ست می‌شوند. چه کسی این ترکیب را دوست ندارد؟ اگر تمام مشکی می پوشید، رنگ زرد همان چیزی است که برای جلوگیری از شستن سیاهی شما به آن نیاز دارید.

می‌توانید شلوار مشکی را با یک پیراهن زرد، یک لباس زرد با پاشنه‌های مشکی و بالعکس، و در صورتی که کاملاً مشکی پوشیده‌اید، فقط یک هدبند یا کیف را ترکیب کنید تا کمی رنگ به لباس‌تان بیاورید. این ترکیب رنگ برای مجالس رسمی و غیررسمی مناسب است، بنابراین می‌توانید آن را در یک جلسه کاری یا برخی مناسبت‌های جذاب‌تر مانند شام و عروسی بپوشید.

کلام آخر

پوشیدن رنگ‌های روشن و قوی می‌تواند ترسناک به نظر برسد، اما تنها با کمی خلاقیت می‌توانند به یکی از موارد مورد علاقه در کمد لباس شما تبدیل شوند. برخی از رنگ هایی که با لباس های زرد ست می شوند عبارتند از سفید، آبی، قرمز، سبز، نارنجی، بنفش، خاکستری، قهوه ای و مشکی. همچنین می توانید الگوهای مختلفی را به لباس خود اضافه کنید تا هیجان انگیزتر و جالب تر شود.

منبع:americantwoshot

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه