راهنمای کامل ست کردن لباس برای پسران


آتنا نبيل زاده 27 شهریور 1402 6 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

راهنمای کامل ست کردن لباس برای پسران

ست کردن لباس ها و اکسسوری های مد به روش صحیح به زیبایی ظاهر شما کمک می کند و این کار دشواری نیست. منابع مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را بخوانید یا در اینترنت مشاهده کنید تا لباس های خود را به درستی ست کنید. هنگامی که بتوانید اصول اولیه را درک کنید، طراحی ظاهری خود را کاری آسان خواهید یافت.

چگونه لباس برای پسران ست کنیم؟

اگرچه اعتقاد بر این است که دانش و مهارت ست کردن لباس‌ها به تنهایی مختص زنان است، اما مردان نیز می‌توانند یاد بگیرند که چگونه لباس‌های خود را ترکیب کنند تا یک بیانیه مد عالی ایجاد کنند. مد یک جنبه ضروری از زندگی است و اغلب به عنوان بازتابی از شخص شما در نظر گرفته می شود. در زیر چند دلیل برای ست کردن لباس شما آورده شده است.

راهنمای کامل ست کردن لباس برای پسران

یک تصور خوب

چه برای یک جلسه رسمی، یک گردش غیر رسمی یا یک قرار عاشقانه، لباسی که به درستی کنار هم قرار گرفته اید، احترام می گذارد. ظاهر شما همیشه چیزهای زیادی در مورد شما می گوید. از لحظه‌ای که وارد اتاقی می‌شوید، لباس شما از قبل روی مردم آنجا تأثیر می‌گذارد.

نحوه لباس پوشیدن شما بر برداشت مردم از شما تأثیر می گذارد. بنابراین پوشیدن لباس نامتناسب می تواند باعث شود مردم نظر اشتباهی در مورد شما داشته باشند و شما را در قضاوت نادرست قرار دهد. همچنین، تلاش شما برای اطمینان از همخوانی لباس‌هایتان نشان می‌دهد که شما در مورد هر کاری که انجام می‌دهید عمدی دارید. با یک لباس مناسب و منسجم، دل مردم را در نیمه راه به دست آورده اید.

اعتماد به نفس ایجاد ایجاد کنید

پوشیدن لباس‌هایی که با هم هماهنگ هستند به شما کمک می‌کند تا در کنار هم ظاهر خوبی داشته باشید. این به سطح اعتماد به نفس شما می دهد که به آن نیاز دارد. وقتی وارد اتاقی می‌شوید که لباسی کاملاً هماهنگ به تن می‌کنید، نه تنها این تصور را ایجاد می‌کنید که به خود و توانایی‌هایتان اطمینان دارید، بلکه به خودتان و توانایی‌هایتان نیز اطمینان دارید. خوب لباس پوشیدن یکی از کلیدهای ایجاد و تقویت اعتماد به نفس شماست، نه غرور، همانطور که برخی افراد آن را می دانند.

اهرم اجتماعی

همانطور که قبلاً مشخص شده است، لباسی که به دقت فکر شده است، تأثیر خوبی بر افرادی که با آنها ملاقات می کنید ایجاد می کند. از آنجایی که قبلاً با لباس خود تصویر خوبی از خود ایجاد کرده اید، می توانید وضعیت درک شده خود را نیز افزایش دهید.

جامعه عمدتاً تحت تأثیر آنچه می بیند تحت تأثیر قرار می گیرد، و فردی که لباس خوب می پوشد به عنوان فردی معتبر شناخته می شود. وقتی خوب لباس می پوشید، مردم تمایل دارند بهتر از افرادی که لباس پوشیده هستند با شما پذیرایی کنند و با شما رفتار کنند.

از این گذشته، نحوه لباس پوشیدن شما همان گونه است که با شما خطاب می شود. این همیشه به شما برتری نسبت به دیگران می دهد. سپس می‌توانید این اهرم اجتماعی را که لباستان به شما می‌دهد، برای ساختن زندگی معنادارتری برای خود هدایت کنید.

بیشتر بخوانید: گوشواره در گوش چپ برای مرد چه معنایی دارد؟

3 نکته برای هماهنگی رنگ های لباس شما

رنگ یک جنبه جدایی ناپذیر از ست کردن لباس شماست. شما می خواهید مطمئن شوید که رنگ مناسب لباس را انتخاب می کنید. دانستن نحوه ادغام رنگ ها هنگام ست کردن اقلام لباس باعث می شود استایل کلی شما فوق العاده به نظر برسد. در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام انتخاب رنگ برای لباس خود نباید از آنها غافل شوید.

به سراغ رنگ های مکمل بروید

اولین تغییر در رنگ های همسان برای لباس های شما این است که شما با هم ست نمی شوید. شما مکمل لزوماً مجبور نیستید همان رنگ ها را در لباس خود ست کنید. رنگ‌ها می‌توانند حتی بدون اشتراک رنگ با یکدیگر هماهنگ شوند.

رنگ های مکمل رنگ هایی هستند که در چرخه رنگ مخالف هستند. این شامل تمام رنگ های ثانویه می شود که رنگ هایی هستند که از ترکیب رنگ های اصلی ایجاد می شوند. هر رنگ اصلی – قرمز، آبی و زرد – معمولاً یک رنگ مکمل مربوطه دارد. قرمز و آبی، آبی و نارنجی، و زرد و بنفش.

به این ترتیب، رنگ های مکمل کنتراست ایجاد می کنند. بنابراین کلید پوشیدن رنگ های مکمل استفاده از رنگ های متضاد است. به این معنی که هنگام پوشیدن دو رنگ مکمل سعی کنید یکی از سایه های لباستان تیره تر از دیگری باشد. به این ترتیب، با کنار هم قرار دادن دو رنگ مکمل خالص، کنتراست اضافی ایجاد نمی کنید. برای عنوان مثال، می توانید یک شلوار جین آبی تیره را با یک پیراهن نارنجی روشن ست کنید.

3 نکته برای هماهنگی رنگ های لباس شما

تطبیق رنگ مشابه و سه گانه

تطبیق رنگ مشابه شامل تطبیق سایه های رنگی است که دقیقاً در کنار یکدیگر در چرخه رنگ قرار دارند. این بدان معنی است که رنگ ها دارای تناژهای مشابه هستند و می توانند به خوبی ترکیب شوند. با این حال، تطبیق رنگ سه‌گانه شامل تطبیق سه رنگ است که در چرخه رنگ به یک اندازه فاصله دارند. این رنگ ها به خوبی هماهنگ هستند.

یک پایه خنثی اضافه کنید

شما فقط زمانی می توانید یک رنگ پاپ در استایل خود داشته باشید که یک رنگ خنثی در برابر آن ظاهر شود. رنگ‌هایی مانند سفید، خاکستری، قهوه‌ای، مشکی و سایر رنگ‌های ساده، پایه‌ای عالی برای کار به شما می‌دهند. وقتی یک پایه خنثی وجود داشته باشد، گنجاندن رنگ ها در لباس شما قابل کنترل تر می شود. پایه خنثی باعث می شود رنگی که اضافه می کنید بیشتر دیده شود. به عنوان مثال، ست کردن یک شلوار خاکی یا یک شلوار مشکی با یک پیراهن سفید به شما این امکان را می‌دهد که به رنگ‌های روشن اضافه کنید.

3 نکته برای هماهنگی رنگ های لباس شما

لوازم جانبی را با لباس خود هماهنگ کنید

یکی از وظایف اصلی لوازم جانبی تقویت لباس شما است. می توانید لوازم جانبی اضافه کنید تا به لباس خنثی خود رنگ بیافزایید یا سلیقه و منحصر به فرد بودن خود را نشان دهید. لوازم جانبی برای مردان شامل کفش، جواهرات، کمربند، کراوات و دستمال جیب، کلاه و کیف است.

کفش

بعد از انتخاب یک لباس بمب با رنگ‌هایی که به تن شما می‌آیند، چیز بعدی در لیست کفش‌های شماست. لباس شما هرگز بدون کفش مناسب کامل نمی شود. به عنوان مثال، کفش های بلوکی، رنگ های تیره مانند سیاه یا سفید همه کاره هستند و با همه چیز در کمد لباس شما کار می کنند. کفش‌ها برای لباس رسمی نیز مناسب هستند، کفش‌های کتانی سفید، چکمه‌ها، کفش‌های راحتی و غیره برای لباس‌های غیررسمی مناسب هستند.

جواهرات

هنگام ست کردن جواهرات، اطمینان حاصل کنید که بر اساس رنگ مطابقت دارید. در مواردی که نمی‌توانید همه آن‌ها را به تناسب درآورید، مطمئن شوید که همه جواهرات با هم برخورد نامطلوب ندارند. محبوب ترین زیورآلاتی که مردان می پوشند ساعت و انگشتر هستند و بیشتر طلایی، مشکی، قهوه ای یا نقره ای هستند زیرا معمولاً با تمام لباس ها و لوازم جانبی شما هماهنگ هستند.

کمربند

اقلام چرمی، به طور کلی، باید طوری انتخاب شوند که در یک لباس با یکدیگر مطابقت داشته باشند. اگر کمربند چرمی می‌پوشید، سعی کنید مطمئن شوید که با سایر مواد چرمی لباس‌تان، به‌ویژه کفش‌هایتان، هماهنگ باشد. به عنوان مثال، یک کمربند چرمی مشکی معمولاً به خوبی با یک جفت خاکی یا شلوار جین ترکیب می شود، اما ممکن است با رنگ سرمه ای خوب نباشد. کمربندهای چرمی قهوه ای با شلوارهای سرمه ای، سبز ارتشی یا جین بهتر ست می شوند.

خرید کمربند با چرم طبیعی

4 روش برای مراقبت از لباس و لوازم جانبی

قبل از شستن لباس های خود را مرتب کنید

اولین چیزی که باید از سالم ماندن لباس‌هایتان اطمینان حاصل کنید این است که در حین آماده‌سازی لباس‌ها، لباس‌هایتان را مرتب کنید. هرگز تمام لباس های خود را بدون مرتب کردن آنها داخل ماشین لباسشویی نیندازید. ابتدا باید آنها را بر اساس رنگ مرتب کنید. پیراهن های سفید خود را از بقیه لباس های رنگی خود جدا کنید. این از هرگونه لکه رنگ ناخواسته از سایر رنگ های پیراهن جلوگیری می کند. همچنین باید لباس های خود را با کثیفی جدا کنید. لباس هایی که خیلی کثیف هستند را دور از لباس های کثیف قرار دهید.

پیراهن های لباس خود را با هوا خشک کنید

پیراهن های لباس شما از پارچه ظریف ساخته شده اند. بنابراین برای اطمینان از طولانی شدن عمر آنها، هرگز آنها را در خشک کن خود خشک نکنید. خشک کن الیاف پارچه پیراهن را می شکند و باعث جمع شدن آن می شود. در عوض، پس از اتمام شستشو، پیراهن را تکان دهید تا از شر هر گونه چین و چروک خلاص شوید. سپس آن را روی چوب لباسی با هوا خشک کنید یا اتو کنید. برخی از کارشناسان توصیه می کنند که اگر می خواهید پیراهن های لباس خود را اتو کنید، بلافاصله آنها را اتو کنید و از ماشین لباسشویی خارج کنید و به یقه، سرآستین و سپس بدن توجه کنید.

کفش های خود را تمیز و مرتب نگه دارید

کفش های شما باید همیشه صیقلی، تمیز و قابل ارائه باشند. همیشه کفش های چرمی خود را با یک تکه پارچه تمیز تمیز کنید و گرد و غباری که ممکن است روی کفش های جیر شما جمع شده باشد را پاک کنید. کارشناسان پیشنهاد می کنند برای حفظ شکل آن، درخت های کفش را در کفش های خود قرار دهید. مردم تمایل دارند ابتدا کفش های شما را در لباس شما ببینند، بنابراین مطمئن شوید که آنها برجسته هستند.

سایر لوازم جانبی را به خوبی اداره کنید

لوازم جانبی شما در هنگام کنار گذاشتن نیاز به توجه بیشتری دارند. از جعبه های کلاه برای نگهداری کلاه و کلاه خود استفاده کنید. تا کردن یا فشردن آنها سایز گرد آنها را خراب می کند. کیف های خود را روی قفسه کتاب آویزان کنید و از یک قفسه کراوات برای کراوات های خود استفاده کنید. همچنین می توانید کراوات های خود را جمع کنید و در کشو قرار دهید. هر زمان که از کراوات های خود استفاده نمی کنید، آنها را با کاغذ پر کنید تا شکل آنها از بین نرود. وسایلی مانند ساعت، عینک، دکمه سرآستین و غیره را در سینی نگه دارید. برای کمربندهای خود، از قلاب تخت استفاده کنید تا آنها را روی دیوارهای کمد خود ثابت کنید.

افکار نهایی

با نکاتی که در بالا به اشتراک گذاشته شد، پوشیدن لباس‌های همسان به عنوان یک مرد لازم نیست دشوار باشد. به سادگی آنچه را که خوانده اید و تماشا کرده اید دنبال کنید و آن را مطابق با خلاقیت خود تغییر دهید. و با کمی تمرین و عمد بیشتر، بازی لباس های همسان شما به آسمان خواهد رسید.

منبع:americantwoshot

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه