نکاتی درباره جواهرات که باید در سال 2023 بدانید


آتنا نبيل زاده 27 شهریور 1402 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

نکاتی درباره جواهرات که باید در سال 2023 بدانید

خوب، وبلاگ ما را بخوانید تا در مورد نکات انتخاب جواهرات مناسب در سال 2023 بیشتر بدانید. رایج‌ترین اشتباهی که خانم‌ها مرتکب می‌شوند این است که لباس‌های خود را با جواهرات نامناسب آرایش می‌کنند. همه‌ی ما با موقعیت‌هایی از طراحی جواهرات روبرو شده‌ایم که در آن فقط به جعبه جواهرات خیره شده‌ایم و فکر می‌کنیم کدام قطعه را بپوشیم. پس از استرس و اضطراب زیاد، سرانجام ما به پوشیدن هر چیزی که ممکن است حتی با آنچه شما پوشیده اید همخوانی نداشته باشد، راضی شدیم.

هنگامی که یک لباس را مونتاژ می کنید، در واقع این جزئیات کوچک است که همه آن را به هم متصل می کند و ظاهری چسبناک و متمایز به آن می بخشد. یکی از جزئیاتی که برای درست کردن لباس های روزانه شما بسیار مهم است، جواهرات است! وقتی جواهرات را به لباس‌هایتان اضافه می‌کنید، راه‌های درخشانی برای بی‌نقص جلوه دادن آن‌ها وجود دارد – و راه‌هایی که به خوبی کار نمی‌کنند.

خبر درخشان این است که ما مجموعه‌ای از سبک‌های جواهرات موجود و نکات و ترفندهای مد را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم جواهرات زیبا، مد و لباسی بپوشید که سلیقه‌ی استایل، شخصیت و کمد لباس شما را زیبا می‌کند. برای اینکه کارها برای شما آسان شود، در اینجا چند نکته برای انتخاب جواهرات مناسب در سال 2023 وجود دارد. بیایید نگاهی بیندازیم:

نکاتی درباره جواهرات

1. سبک استایل خود را بشناسید

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب جواهرات باید در نظر بگیرید این است که باید مکمل لباس، شخصیت و استایل منحصر به فرد شما باشد. بسیاری از جواهرات در گذشته برای مناسبت‌های خاص در نظر گرفته می‌شدند. اگرچه امروزه انعطاف‌پذیرتر هستند، اما این قانون هنوز هم گاهی اوقات اعمال می‌شود. اما در محیط‌های غیررسمی‌تر امروزی، می‌توانید بسیاری از لباس‌های مختلف را بپوشید، پس چرا ترکیب و هماهنگی نکنید؟ مخلوط کردن فلزات زمانی به عنوان یک تابو وحشتناک مد در نظر گرفته می شد، اما آن روزها مدت هاست گذشته است. بسیاری از مردم اکنون ترجیح می دهند چندین فلز را ترکیب کنند تا ظاهری جدید و خیره کننده ایجاد کنند که با لباس های آنها به روش های منحصر به فردی مطابقت دارد. از مخلوط کردن و تطبیق فلزات خود نترسید تا ببینید چه چیزی با لباس های شما بهتر عمل می کند.

2. همیشه جواهرات خود را با لباس خود هماهنگ کنید

جواهرات می توانند یک لباس را بسازند یا بشکنند. این می تواند اولین چیزی باشد که مردم در مورد شما متوجه می شوند، بنابراین مهم است که جواهرات خود را با لباس خود هماهنگ کنید. این به ایجاد تصور درست کمک می کند. مواقعی وجود دارد که ممکن است بخواهید با یک پالت رنگی هماهنگ بروید، اما قانون اصلی این است که لوازم جانبی خود را با لباس خود هماهنگ کنید. هرگز نباید یک نوع اکسسوری را با اکسسوری متفاوت بپوشید. به این ترتیب شما صیقلی تر به نظر می رسید، زیرا با هر جفت اکسسوری ظاهر قوی تری خواهید داشت.

اگر می‌خواهید یک لباس فصلی مناسب پیدا کنید، کمی وقت بگذارید و به آنچه می‌پوشید فکر کنید. آیا لباس شما با جواهرات مطابقت دارد؟ اگر چنین است، احتمالاً در کنار هم به نظر خواهید رسید. اگر اینطور نیست، ممکن است بخواهید به فکر تهیه قطعات جدید متناسب با سبک خود باشید. وقتی صحبت از سبک جواهرات به میان می‌آید، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آن را دنبال کنید. همه چیز در مورد آزمایش قطعات مختلف و یافتن سبک خود است. اگر چیزی است که همیشه می‌خواستید انجام دهید، از امتحان کردن چیزی نترسید.پ

3. مایل باشید چیزهای جدید را امتحان کنید

همانطور که به یادگیری بیشتر در مورد سبک جواهرات ادامه می دهید، متوجه خواهید شد که راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری نحوه لباس پوشیدن با جواهرات این است که انواع مختلفی از ظاهر را آزمایش کنید. در حالی که تمرین سبک جواهرات مهم است، توجه به بودجه خود نیز مهم است. شما نمی خواهید در خرید جواهرات خود زیاده روی کنید. مطمئن شوید که به میزان هزینه‌ای که می‌کنید توجه داشته باشید و برای جواهرات بیش از حد خرج نکنید. وقتی نوبت به مسائل مالی می‌رسد، نمی‌خواهید در یک سوراخ قرار بگیرید.

توصیه بعدی این است که برده ترندها نباشید. همه با فردی برخورد کرده اند که کمی بیش از حد به مد وسواس دارد. همه ما تا حدودی تحت تأثیر روندها هستیم، که خوب است. اما پیروی کورکورانه از روندها به بهای ذائقه و فردیت خود هرگز ایده هوشمندانه ای نیست. شما در نهایت گم خواهید شد. در عوض، تلاش کنید تا سبک شخصی خود را که مناسب شماست و به شما اعتماد به نفس می دهد، توسعه دهید. اگر آن را داشته باشید، خوب خواهید بود، حتی اگر در آینده یا همین الان از مد افتاده باشد. هنگام انتخاب جواهرات برای پوشیدن، همیشه به این فکر کنید که چه چیزی با رنگ، فریم و احساس کلی استایل شما مطابقت دارد. هنگام تجهیز لوازم جانبی همه اینها را در نظر بگیرید.

بیشتر از همه، شخصیت خود را فراموش نکنید و چیز جدیدی را امتحان کنید: همه ما متفاوت هستیم و شخصیت شما باید بتواند در جواهراتی که انتخاب می کنید و به طور کلی نحوه ارائه خود را بدرخشد.

بیشتر بخوانید: 12 حقیقت درباره جواهرات که نمی دانستید

4. روی هم چیدن جواهرات

ما به سختی فکر می کنیم که لایه بندی امروز یک روند نیست، زیرا همه سفارش هایی که دریافت می کنیم با هدف تطبیق آن با حلقه موجود سفارشی می شوند. هنگام چیدن حلقه ها، گردنبندها، النگوها و حتی گوشواره ها، چیزهای مختلف را با طول ها، الگوها و رنگ های مختلف امتحان کنید تا لایه های جذابی ایجاد کنید.

لایه بندی به معنای افزودن چندین عنصر از یک نوع جواهرات برای ایجاد ظاهری عظیم است. به عنوان مثال، می توانید یک گردنبند طلای کوچک با یک گردنبند طلای متوسط به لباس خود اضافه کنید تا ظاهری شیک به خصوص در لباس های غربی ایجاد کنید! روی هم چیدن فقط با گردنبندها مناسب نیست، بلکه با النگو و در برخی موارد با گوشواره نیز به خوبی ست می شود. شما باید مطمئن شوید که این ترکیب به خوبی با لباس شما هماهنگ می شود و عجیب به نظر نمی رسد.

ترفند هایی درباره جواهرات

5. فلزات را مخلوط و منطبق کنید

بهترین راه برای استایل دادن به جواهرات خود، آزمایش با مخلوط کردن فلزات مختلف است. یک راه بهتر برای شروع این است که دستبندها، انگشترها یا النگوهای مختلف را با فلزات رنگی مختلف به هم اضافه کنید تا زمانی که مطابقت ایده آل را پیدا کنید. حلقه برش زمرد انباشته با نوار الماس رشد یافته آزمایشگاهی طلا، میخ گوش الماس رشد یافته آزمایشگاهی گلابی با گوشواره های بلند آویزان… گزینه ها بی پایان هستند. کمی برش و تلاش کنید و در ترکیبی که شبیه کیمیاگری است در زمین محصور می شوید!

6. مرکز توجه لباس خود را مشخص کنید

نقاط کانونی مختلفی در بدن شما وجود دارد، مانند صورت، مچ دست و گردن. هنگامی که قسمت بدنی را که می خواهید مشخص کنید انتخاب کردید، می توانید جواهرات را مطابق با آن انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید صورت خود را روشن کنید، می توانید از گوشواره های برجسته تری استفاده کنید و در عین حال جواهرات ملایم و مینیمالیستی را برای گردن و مچ دست خود انتخاب کنید. پیدا کردن این نقاط کانونی به شما کمک می‌کند جواهرات خود را آنطور که می‌خواهید طراحی کنید. همچنین تعیین اینکه آیا می خواهید مردم به لباس یا جواهرات شما توجه کنند بسیار مهم است. اگر می خواهید به جواهرات خود چشم بچسبید، حتی یک لباس حداقلی با جواهرات چشم نواز می تواند مانند جادو عمل کند.

بیشتر بخوانید: نحوه تمیز کردن جواهرات نقره ای

7.جواهرات خود را برای تغییر سفارشی کنید

ناگفته نماند که جواهرات سفارشی چگونه روند را تعیین می کنند، چه برای یک هنرمند، ورزشکار، افراد مشهور بالیوود،عروسی/نامزدی، رقصنده و غیره. اگر رویدادی برای شرکت دارید یا به یک شام سالگرد می روید، می توانید وب سایت ما را که کاملاً و صرفاً برای جواهرات سفارشی است، بررسی کنید.

8. جواهرات چند منظوره را امتحان کنید

نمی توانید این تصور را داشته باشید که جواهرات شما مکمل هر لباسی است که دارید. با این حال، همیشه می‌توانید جواهرات اولیه را انتخاب کنید که با هر لباسی که می‌پوشید/آرایش می‌کنید مناسب است. به این ترتیب می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و همچنین خود را از سردرگمی نجات دهید.

9. با رنگ ها جسورانه رفتار کنید

زیورآلات راهی عالی برای افزودن جذابیت به لباس شماست. می تواند به شما کمک کند متمایز باشید، سازگار باشید، یا شخصیت و خلق و خوی خود را بیان کنید. به سراغ رنگ های تند یا رنگ های ملایم بروید. ترکیب آنها به شما امکان می دهد با سایه های مختلف یک رنگ که به خوبی با هم کار می کنند بازی کنید. به عنوان مثال: چیدن گوشواره های فیروزه ای با یک گردنبند صورتی به شما کمک می کند که برجسته شوید.

افکار نهایی

امیدواریم این وبلاگ به شما انگیزه و اعتماد به نفس برای خرید طلا و جواهر بعدی شما داده باشد. می توانید نکات داده شده را برای انتخاب جواهرات مناسب در سال 2023 دنبال کنید یا حتی چیزی از خودتان را امتحان کنید تا ترند بعدی باشید. فقط مطمئن شوید که بیش از حد کاری برای خراب کردن ظاهر خود انجام ندهید.

در این راستا این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات مجموعه تاباچرم دارای کد عیار هستند.شما برای مشاهده و خرید محصولات مجموعه می توانید به فروشگاه اینترنتی ما به نشانی tabacharm.com سر بزنید.

منابع:padmejewels,thaliacoboutique

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه