راهنماي خريد طلاي مینیمالیستی


آتنا نبيل زاده 28 شهریور 1402 6 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

راهنماي خريد طلاي مينيمال

در حالی که روش های مختلفی برای پوشیدن جواهرات طلا وجود دارد، روند مینیمالیستی در زمان های اخیر بسیار محبوب شده است. این امر به ویژه در میان زنان هزاره که می خواهند برای مناسبت های مختلف روزمره از طلا استفاده کنند، صادق است.

هنگامی که به دنبال جواهرات طلای مینیمالیستی هستید، ظریف و ساده از جمله اصطلاحات کلیدی برای زیبایی شما هستند. تنها با چند اکسسوری کلاسیک می توانید کمد لباس خود را کنار هم بیاورید و همیشه شیک به نظر برسید.

جواهرات مینیمالیستی چیست؟

جواهرات اساساً مینیمالیستی، طرح‌های جواهرات ظریف و نامرغوبی هستند که می‌توان آن‌ها را پوشید تا لباس یا ظاهر کلی را به‌طور نامحسوس بهبود بخشد.

طلا مینیمالیستی را می‌توان برای افرادی که سبک مد بسیار ساده و تمیزی دارند و همچنین افرادی که می‌خواهند از الگوهای برجسته، بزرگ و روشن استفاده کنند استفاده کنند. نکته مهم در مورد جواهرات مینیمالیستی این است که هرگز یک لباس را بیش از حد پیچیده نمی کنند. بدون اینکه زیاده روی کنید، جزئیات را اضافه می کند.

آنها معمولاً قطعات کوچک با طرح یا نوار ساده هستند که یا یک رنگ هستند یا تعداد کمی سنگ خنثی یا جزئیات روی آنها وجود دارد. جلوه کلی برای چشم بسیار دلپذیر است زیرا طراحی تمیزی است که همچنان ظاهری صیقلی و ظاهری ظریف را به شما می دهد.

این جواهرات شیک در حال حاضر همه جا هستند. چه توسط افراد مشهور و چه اینفلوئنسرهای مد، هر کسی نسخه مخصوص به خود را از جواهرات مینیمالیستی و نحوه پوشیدن آنها دارد. و از آنجایی که قطعات بسیار کوچک هستند، کار کردن با آنها بسیار متنوع است.

جواهرات مینیمالیستی چیست؟

آیا جواهرات مینیمالیستی باید همان فلز باشند؟

این غیرقابل انکار است که اگر فلزی با رنگ مشابه مانند طلا، رزگلد یا نقره بپوشید، می تواند بیانیه ای واقعی داشته باشد.

با این حال، هیچ قانونی در مورد استفاده از جواهرات وجود ندارد. این کاملاً خوب است که ظاهرهای مختلف را امتحان کنید و طرح های فلزی خود را با هم ترکیب کنید، که ممکن است تأثیر چشمگیری نیز داشته باشد.

نکته مهم در مورد جواهرات مینیمالیستی این است که بسیار شیک و ظریف هستند. قرار نیست با مخلوط کردن مواد یا حتی سنگ ها یا طرح های مختلف یک لباس را خراب کنید. ممکن است کنتراست یا نقطه کانونی دوست داشتنی را به ظاهر شما اضافه کند.

انواع جواهرات طلای مینیمالیستی

جواهرات طلا در سبک های مختلف وجود دارد، اما همه آنها با روند مینیمالیستی مطابقت ندارند. در اینجا راهنمای شما برای شناسایی قطعات مناسب برای این روند و نحوه استایل درست به آنها آورده شده است:

حلقه

حلقه های طلا، چه به صورت تک تکه و چه به صورت پشته ای پوشیده شوند، می توانند ظاهری پیچیده و مینیمال ایجاد کنند. با این حال، راهی وجود دارد که می‌توانید این ظاهر را بدون اینکه زیاده‌روی کنید، درست کنید. ترفند این است که بین قطعاتی که می پوشید و جفت می کنید تعادل ایجاد کنید. بهتر است طرح های باریک و مینیمال را انتخاب کنید که از سنگ های بزرگ استفاده نمی کنند. اگر می‌خواهید انگشتر کمی پهن‌تر انتخاب کنید، از قرار دادن آن با حلقه‌های دیگر خودداری کنید، در غیر این صورت می‌تواند بر ظاهر شما غلبه کند.

حلقه ها تقریباً همیشه به خوبی با آویز و زنجیر یا گوشواره جفت می شوند و در عین حال ظاهر مینیمالیستی را به دست می آورند. با این حال، از ست کردن آنها با سایر جواهرات درشت روی بازوها خودداری کنید، مانند دستبند یا سرآستین طلا، زیرا ممکن است بر ظاهر کلی تأثیر بگذارد.

حلقه

گردنبند

گردنبندهای مینیمالیستی می توانند لباس شما را در عین شیک و ساده نگه دارند. به عنوان مثال، می توانید یک ست آویز طلایی ساده با یک زنجیر بپوشید. اگر می خواهید ظاهر بیشتری داشته باشید، یک زنجیر طلایی ضخیم تر با طرحی منحصر به فرد می تواند ظاهری مدرن به شما بدهد. با این حال، اگر دومی را انتخاب کردید، بهتر است از سایر لوازم جانبی صرف نظر کنید تا ظاهر مینیمال شما را دست نخورده نگه دارد.
راه دیگر برای اینکه گردن بند خود را در مرکز لباس خود قرار دهید این است که چندین گردنبند نازک را لایه لایه کنید. به عنوان مثال، می توانید یک چوکر طلای نازک میخ دار را با یک گردنبند طلایی بپوشید، اما مطمئن شوید که هر دوی آن ها ساده و شیک هستند تا ظاهر شما را متعادل کند.

گردنبند مينيماليستي

گوشواره

گوشواره یکی از ساده ترین جواهرات برای استایل کردن است. برای لباس های اداری روزمره، می توانید به یک جفت گل میخ کوچک طلایی با طرح ساده گلدار یا هندسی بچسبید. برای گردش های غیررسمی، می توانید گوشواره های حلقه ای طلای بافته شده را با لباس ماکسی بپوشید. با این حال، مطمئن شوید که این سنگ ها خیلی بزرگ نباشند یا با سنگ های بزرگ و متفاوت پوشیده شده باشند.

اگر چندین سوراخ دارید، همچنان می توانید بیش از یک سری گوشواره بپوشید. اما برای کمرنگ نگه داشتن ظاهر، شاید بهتر باشد از گل میخ ها در طرح های ساده استفاده کنید. اگر چند سوراخ ندارید اما همچنان می خواهید بیش از یک سری گوشواره استفاده کنید، گوشواره های گیره ای طلایی را در نظر بگیرید.

بيشتر بخوانيد:نکاتی درباره جواهرات که باید در سال 2023 بدانید

النگو و دستبند

یک دستبند یا النگو با قرارگیری خوب می تواند توجه را به بازوهای شما جلب کند و لباس شما را کامل کند، اما به شرطی که به درستی آن را بپوشید. یک جفت النگو نازک برش خورده می تواند در عین هوشمندی و حرفه ای نگه داشتن لباس کار، رنگ نهایی مناسبی را به لباس کار شما اضافه کند. اگر می‌خواهید با یک لباس سبک و تابستانی هماهنگی داشته باشید، برای داشتن ظاهری غیررسمی، یک دستبند زنجیره‌ای ساده با چند جذابیت شخصی بپوشید. اگر می خواهید ظاهری جسورتر و در عین حال مینیمال داشته باشید، یک دستبند طلایی حکاکی شده را در یک دست انتخاب کنید.

لباس‌هایتان را به‌گونه‌ای طراحی کنید که طلایی‌هایتان از نور چشمگیر لذت ببرند

برای اینکه ظاهر مینیمالیستی داشته باشید، باید به لباسی که می پوشید دقت کنید. اگر لباس شما خیلی شیک یا پیچیده است، ممکن است جلوه قطعات طلایی را که با زحمت انتخاب کرده اید را از بین ببرد.

جواهرات طلای مینیمالیستی بهتر است با لباس های جاودانه، ترجیحا در رنگ های خنثی تکمیل شوند. به عنوان مثال، یک پیراهن سفید کلاسیک با شلوار جین آبی را می‌توان با حلقه‌های طلایی مینیمالیستی یا یک گردنبند طلایی ساده با یک آویز ترکیب کرد تا یک استایل ظریف ایجاد کند.

یک گردنبند طلای چند لایه با لباس پارچه ابریشمی پاستلی فقط ظاهری است که وقتی وارد رستوران می‌شوید سرتان را برمی‌گردانید. به طور مشابه، برای خانم های شرکتی، یک لباس پیراهن یا کت و شلوار بی معنی را می توان با یک زنجیر نازک و آویز ترکیب کرد.

ظاهر مینیمالیستی ابدی است – برای همه مناسب است و به ایجاد یک سبک منسجم و کم اهمیت کمک می کند. برای رسیدن به این هدف، سعی کنید قطعات کلاسیک جواهرات طلا را به مجموعه خود اضافه کنید و سعی کنید آنها را با هم ترکیب کنید و مطابق با مناسبت مناسب پیدا کنید.

در این راستا این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات مجموعه تاباچرم دارای کد عیار هستند.شما برای مشاهده و خرید محصولات مجموعه می توانید به فروشگاه اینترنتی ما به نشانی tabacharm.com سر بزنید.

منبع:mygoldguide

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه