7چرم ناشناخته در جهان


آتنا نبيل زاده 28 شهریور 1400 6 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

7چرم ناشناخته در جهان

ما انواع بسیار متنوعی از محصولات ساخته شده .از انواع چرم های عجیب و غریب را ارائه می دهیم. ممکن است کیف پول ، کمربند و سایر محصولات ساخته شده از تمساح. فیل ، مار پیتون و حتی چرم گورخری را پیدا کنید که همگی به دلایل خاص خود دیدنی هستند. فکر کردم یک لحظه وقت می گذارم تا 7 مورد برتر را برای افرادی توصیف کنم که ممکن است با ویژگی های مختلف رایج ترین چرم های عجیب و غریب ما آشنا نباشند.

1. چرم تمساح آمریکایی

تمساح به راحتی در دسترس ترین چرم عجیب و غریب ما است و کمی سخت تر از پوست گاو است که با آن الگوی فلس دار نمادین جفت می شود. ما تقریباً از چرم شکم تمساح استفاده می کنیم . زیرا بسیار عالی به نظر می رسد و انعطاف پذیرتر است. نرم ترین قسمت ها آن قسمت هایی است که از زیر گلوله تمساح ساخته شده است. می توانید یک گلوله را با الگوی پوسته پوسته شدن برش دهید . زیرا هر بخش مقیاس کوچکتر است و شروع به ایجاد نوعی الگوی الماس تنگ می کند. تمساح در رنگها و رنگهای متنوع در دسترس ما است ، بنابراین ما معمولاً برخی از کیف های پر جنب و جوش خود را با استفاده از آنها می سازیم.

تمساح امریکایی

2. چرم فیل

گاهی چرم فیل می گیریم. معمولاً به مقدار زیاد نیست ، اما با این وجود اگر بخش خوبی پیدا کنیم ، سریع آن را می گیریم. گاهی اوقات مردم سوال چگونه قانونی خود برای به دست آوردن پوست فیل و یک سوال عادلانه آن است. شکار غیرقانونی فیلها به دلیل تجارت غیرقانونی عاج که مردم را دچار این سردرگمی می کند ، در معرض خطر قرار داد ، اما در حال حاضر فروش انواع پوست کاملا قانونی است. این نیز یک چیز خوب است ، زیرا مخفی کردن فیل یکی از سخت ترین و نرم ترین مخفی هایی است که می توانید بخرید.بافت متراکم و کمی ناهموار است.

به طور معمول می توانید بقایای چین و چروک های بزرگ را در قسمت جلویی نیز مشاهده کنید. چرم از گوش کمی نرم تر و مخملی تر است. رنگها عموماً در طیف خنثی هستند ، متشکل از رنگهای خاکی و لکه های سیاه خالدار که بر روی منافذ و چین و چروک های روی پوست تأکید می کند. این چرم واقعا سخت ترین چرمی است که می توانید خریداری کنید. به غیر از تصادف عجیب و غریب ، اقلام ساخته شده از چرم فیل احتمالاً حداقل چند نسل دوام می آورند.

فیل

3. چرم کرگدن

هیچ چرم دیگری مانند چرم کرگدن مردم را شگفت زده نمی کند. با نگاه کردن به یک اسب آبی فکر نمی کنید که مخفی به همان اندازه نرم باشد. به هر طریقی که انتظارش را دارید . در مجاورت فیل قرار دارد اما با یک تفاوت کلیدی: یک تیره غلیظ هلو مانند بافت روی پوست قرار دارد. اسب آبی ها زمان قابل توجهی را در آب می گذرانند ، بنابراین منطقی است که آنها نوعی محافظ اسکاچی طبیعی را ایجاد کرده اند که به دفع آب کمک می کند. من نمی گویم محصولات ساخته شده از کرگدن ضد آب هستند ، اما مایعات را راحت تر از پوست گاو دفع می کنند. اسب آبی در واقع یکی از خشن ترین موجودات وحشی است.

پنهان از اسب آبی معمولاً دارای زخم های طولانی و جالبی است که حیوان در طول زندگی خود به دست آورده است. طبیعتاً رنگها نیز خنثی هستند ، اما به طور کلی از چرم فیل یکدست تر و کم لک تر هستند. به نظر ما گزینه های مستقیم سیاه و قهوه ای بسیار لوکس هستند.

3. چرم کرگدن

بيشتر بخوانيد: تفاوت چرم ناپا با چرم معمولی

4. چرم شترمرغ

چرم شترمرغ در واقع یکی از منحصر به فرد ترین بافت هایی است که می توانید پیدا کنید. دست اندازهای نمادین پرنده که به طور مساوی در قسمت عمده ای از مخفی قرار گرفته اند ، بسیار رضایت بخش هستند تا دستان خود را روی هم بگذارید. گاهی اوقات ما رنگهای منحصر به فردی مانند سفید خالص یا آبی می یابیم ، اما معمولاً چیزهایی را از گزینه های استاندارد قهوه ای ، قهوه ای و سیاه تهیه می کنیم.

جالب توجه است، زانو از شترمرغ یک بافت به همان اندازه منحصر به فرد اما کاملا متفاوت است که احتمالا یکی از مهمترین بخش های زیر دارای امتیاز از چرم ما همه چیز را از اینجا در سندان گمرک. پاهای شترمرغ نزدیکترین چیز به چرم دایناسور است که می توانید پیدا کنید. چین های پوست زانو یک الگوی پوسته پوسته شدن خارق العاده مانند مارمولک را در طول ایجاد می کند. ما انواع رنگ و بافت را برای تهیه کیف پول از پاهای شترمرغ دریافت می کنیم.

4. چرم شترمرغ

5. چرم پایتون

ما دو نوع مار داریم که معمولاً برای محصولات استفاده می کنیم. اولین مورد پیتون شبکه ای است که ما آن را فقط به “پایتون” ساده می کنیم. دومی مار کارونگ یا “فیل فیل” است. هر دو دارای عناصری هستند که ممکن است از چرم مار انتظار داشته باشید. آنها دارای فلس هستند و تا حدی لمس می شوند.

پیتون دارای الگوی مقیاس قابل توجه تری است و بسته به آب و هوا شکم یا پشت آن دارای الگوی الماس بافته شده از فلس های تیره تر است. علاوه بر این ، ما بیشتر این رنگ را در رنگ سفید یا قهوه می بینیم ، اما رنگهای روشن تر و غیر عادی ممکن است. مار کارونگ دارای الگوی مقیاس ظریف تر است و معمولاً رنگ بژ دو رنگ ارگانیک تر دارد. کارونگ به طور کلی چرم براق تری است ، به ویژه قبل از هر نوع سایش. هر دو نوع چرم مار انعطاف پذیری بالایی را ارائه می دهند.

5. چرم پایتون

6. چرم زرافه

نه ، آنطور که می خواهید طبیعی به نظر نمی رسد. این لکه های قهوه ای بزرگ روی خز می نشیند و در طول فرآیند برنزه شدن به طور موثری برداشته می شوند. همانطور که گفته شد ، چرم زرافه ظاهر و احساس شگفت انگیزی دارد. این چرم با دوام و متراکم تا حدی اسفنجی است ، مخصوصاً وقتی شکسته شود. الگوی روی پوست عملا توپوگرافی به نظر می رسد ، که کاملاً بی نظیر است. هنگامی که با چرم زرافه آشنا شدید ، اشتباه نمی شود. ما به طور کلی انواع برنزه و خاکستری را دریافت می کنیم که برخی از محصولات واقعا شیک و شیک را ایجاد می کند.

6. چرم زرافه

7. چرم نوعی ماهی پهن برقی

این نوع چرم کاملاً غیرقابل انکار است. سطح هزاران مهره کوچک شیشه مانند ، سطح پوست مخفی را واقعاً باورنکردنی می کند. این ماده که مشابه موادی است که ناخن های دست ما از آن ساخته شده اند . به طور طبیعی شفاف است. پوست زیر رنگ آمیزی خیره کننده ای دارد و ما اغلب محصولات روشن خود را با استفاده از زنجبیل تهیه می کنیم. اما از خاردار سیاه تخت غافل نشوید ، چیزی که در انعکاس نور از بافت روی چرم مشکی مشکی واقعاً جالب است.

علاوه بر این ، تقریباً همه مخفیگاه های خاردار دارای الماس رنگ آمیزی کنتراست هستند که مرکز دقیق پشت را مشخص می کند ، جایی که مهره ها بزرگتر هستند. همانطور که می توانید تصور کنید ، مواد سخت شده باعث می شوند چرم خاردار بیشتر از هر نوع چرم دیگری وزن داشته باشد ، اما همچنین آن را به یکی از محکم ترین ها تبدیل می کند. هرچند هنوز شلختگی زیادی نسبت به آن وجود دارد. مهره های کوچک به اتاق چرم اجازه می دهد تا خم شود.

چرم ماهی

کلمات پایانی

و این برای رایج ترین چرم های عجیب و غریب ما است. به احتمال زیاد چند نمونه عجیب و غریب در مغازه پیدا می کنید (چشم خود را باز نگه دارید) .اما ما تقریباً همیشه چیزی در دسترس داریم که از آن 7 حیوان عجیب و غریب تهیه شده است. رنگها و روکشها مانند نوباک یا لعاب دائماً در حال چرخش هستند و می توانید تصور کنید که وقتی شروع به مخلوط کردن و تطبیق می کنید ، تغییرات بی پایان هستند.

در نهایت هدف ما این است که کیف پول ، کمربند و لوازم جانبی چرمی با بالاترین درجه را که می توانیم تصور کنیم ارائه دهیم. و استفاده از بالاترین کیفیت مواد که می توانیم پیدا کنیم بخش مهمی از آن است. امیدوارم اگر تا کنون موفق به مطالعه شده اید . قدردانی جدیدی از پنهان های فوق العاده ای که روزانه با آن کار می کنیم ، به دست آورده باشید. و وقتی آماده شدید ، نگاهی به مجموعه عجیب و غریب بیندازید تا ببینید ما چه چیزی را توانسته ایم به دست آوریم!

منبع:anvilcustoms

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه