گردنبند مروارید واقعی چقدر هزینه دارد؟


آتنا نبيل زاده 21 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

گردنبند مروارید واقعی چقدر هزینه دارد؟ (پاسخ جواهرساز)

گردنبندهای مروارید به خصوص امروزه شیک ، زیبا و همیشه شیک هستند. این بدان معناست که اگر به خرید بهترین انواع زیورآلات علاقه دارید . گردنبند مروارید قطعه ای مناسب برای شما خواهد بود.اما نکته قابل توجه این است که گردنبندهای مروارید ساخته شده از مرواریدهای واقعی بسیار گران هستند و از دسترس اکثر افرادی که به این نوع جواهرات علاقه مند هستند دور از دسترس است.این بدان معناست که اکثر گردنبندهای مروارید موجود در بازار امروزه از گردنبندهای مروارید مصنوعی یا شبیه سازی شده ساخته شده اند که قیمت مناسب آنها را توضیح می دهد. بنابراین ، قیمت گردنبندهای مروارید واقعی چقدر است؟ و دلیل قیمت بالای آنها چیست؟

در این پست خواهید دید

  • 4 نوع مروارید رایج و محدوده قیمت (ارزش بر اساس انواع مروارید)
  • انواع متداول مروارید واقعی
  • گرانترین مرواریدها کدامند؟
  • مروارید طبیعی در مقابل مروارید پرورشی
  • مروارید چقدر ارزش دارد؟ ارزش بر اساس انواع مروارید – ارزش مروارید دریای جنوبی
  • عوامل دیگری که ارزش مرواریدها را تعیین می کنند
  • قیمت یک گردنبند مروارید واقعی چقدر است؟
  • آیا مروارید سرمایه گذاری خوبی در سال 2021 است؟
  • نتیجه

4 نوع مروارید رایج و محدوده قیمت (ارزش بر اساس انواع مروارید)

مروارید واقعی

اساساً ، مرواریدهای واقعی از گرانترین سنگهای قیمتی هستند . دلیل اصلی گرانبها بودن آنها این واقعیت است که مرواریدها توسط صدف و صدف ، در میان انواع دیگر گونه های نرم تنان دوکفه ای ساخته شده اند.

اما امروزه بیشتر مرواریدهای مورد استفاده در جواهرات از طریق درج مواد اولیه/ مواد داخل نرم تن کشت می شوند. پس از آن ، نرم تنان چندین لایه متحدالمرکز از ناخن می گذارد . و این امر تا زمان شکل گیری مرواریدها ادامه می یابد. در چنین مواردی ، حصار رنگین کمانی نشان دهنده ویژگی مرواریدهای واقعی/ واقعی است.

از طرف دیگر توجه داشته باشید که مرواریدهای تقلبی از سرامیک ، شیشه ، پوسته یا حتی پلاستیک ساخته شده اند و این مواد شبیه مرواریدهای واقعی ساخته شده اند. در بیشتر موارد ، مرواریدهای تقلبی رنگ آمیزی می شوند و همچنین با مواد مختلف پوشانده می شوند تا جلوه یا مروارید واقعی را شبیه سازی کنند ، البته با یک رنگین کمانی جعلی. از نظر چشم انسان ، این مرواریدهای تقلبی واقعی به نظر می رسند ، اما شما واقعاً نباید فریب این قطعات را بخورید ، مخصوصاً وقتی می دانید که مرواریدهای واقعی هیچ جا به این قیمت ارزان نیستند که تقلبی ها دستفروش هستند. به خاطر داشته باشید که 99 درصد مرواریدهای تقلبی موجود در بازار قطعات بی کیفیت هستند که فقط در جواهرات ارزان قیمت استفاده می شوند.

گردنبند مروارید واقعی

برای درک هزینه واقعی خرید گردنبند مروارید واقعی ، باید بدانید که ارزش مروارید چگونه است.

انواع متداول مروارید واقعی

انواع متداول مروارید واقعی

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از جواهرات مردانه

1. مروارید تاهیتی

اول مروارید تاهیتی است ، یک نوع مروارید تیره و عجیب و غریب. معمولاً از آن به عنوان مروارید سیاه یاد می شود و رنگهای متفاوتی از خاکستری تا سبز دارد و رنگ های دیگر آن بادمجانی است.

مروارید واقعی تاهیتی

این مرواریدها از پلی نزی فرانسه هستند و مرواریدهای مورد علاقه برای دوستداران جواهرات زیبا هستند. که به دنبال مرواریدهایی هستند که واقعاً منحصر به فرد و کمیاب هستند.

مرواریدهای تاهیتی نیازی به هیچ گونه درمانی ندارند. تا بتوانند رنگین کمانی سیاه/ تیره خود را حفظ کنند و رنگهای مختلف مربوط به این مرواریدها کاملاً طبیعی است. مرواریدهای تاهیتی کوچکتر از مرواریدهای دریای جنوبی هستند . اگرچه می توانند بسیار بزرگ شوند ، و اندازه آنها بین 8 تا 14 میلی متر است.

2. مروارید آکویای ژاپنی

مرواریدهای آکویای ژاپنی فرهیخته به عنوان مرواریدهای سفید کلاسیک در نظر گرفته می شوند و به دلیل شکل کاملا گرد و درخشش تقریباً کامل و مطابق با روشن ، براق و بسیار بازتابنده ، معروف ترین نوع مروارید در سطح جهان هستند.

چیزی که شاید در مورد مروارید آکویا نمی دانید این است که این کلاسیک ها اولین نوع مرواریدهایی بودند که 100+ سال پیش پرورش داده شدند و به عنوان بهترین مرواریدهای پرورده مورد استقبال گسترده قرار گرفتند. با این وجود ، شایان ذکر است که مروارید آکویا به طور کلی کوچکتر از سایر انواع مرواریدهای پرورشی هستند و اندازه آنها به طور متوسط 6 تا 9 میلی متر است.

2. مروارید واقعی آکویای ژاپنی

3. مروارید آب شیرین

مرواریدهای آب شیرین کشت شده از چین هستند و رایج ترین مروارید برای افرادی است. که به دنبال مروارید واقعی و مقرون به صرفه و گردنبند مروارید هستند. این مرواریدها نسبتاً خوش رنگ هستند اما از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند و شما می توانید طیف گسترده ای از رنگ ها را انتخاب کنید ، از سفید تا صورتی ، اسطوخودوس ، هلو و حتی مروارید با رنگ مشکی.

اندازه آنها نیز کاملاً متغیر است ، از 6 تا 7 میلی متر برای مرواریدهای کوچکتر تا بزرگترها بین 10 تا 11 میلی متر. و به لطف نوآوری های مدرن ، برخی از مرواریدهای آب شیرین پرورده به اندازه 15 میلی متر هستند. این مرواریدها علاوه بر تنوع رنگ و اندازه ، در اشکال متنوع نیز موجود هستند ، بدین معنا که شما منحصر به فرد ترین یا متنوع ترین گزینه ها را در اینجا پیدا خواهید کرد.

مروارید واقعی اب شیرین

4. مروارید دریای جنوب

مروارید دریای جنوبی که به عنوان رولز رویس مروارید یا ملکه مرواریدهای پرورشی نیز شناخته می شود . ارزشمندترین و بزرگترین نوع مرواریدی است که امروزه در صحنه مروارید پرورش می یابد. اندازه متوسط مروارید دریای جنوبی بین 10 تا 15 میلی متر است. توجه داشته باشید که مرواریدهای سفید و طلایی دریای جنوبی وجود دارد و کوچکترین اندازه این مرواریدها 8 میلی متر است. برخی از این مرواریدها می توانند بزرگتر از 16 میلی متر باشند. این مرواریدها در صدف های مروارید بزرگ بومی میانمار ، فیلیپین ، استرالیا و اندونزی رشد می کنند.

گرانترین مرواریدها کدامند؟

بنابراین، که در بسیاری از انواع گران قیمت از مروارید. خوب ، گرانترین مروارید جهان مرواریدی است که در دریاهای جزیره پالاوان توسط ماهیگیر فیلیپینی کشف شد. اندازه مروارید حداقل 26 اینچ بود.

مروارید طبیعی در مقابل مروارید پرورشی

مروارید طبیعی در مقابل مروارید پرورشی.مروارید واقعی

اگر مروارید با بهترین کیفیت را خریداری می کنید ، اما در مورد اصطلاحات استفاده شده گیج شده اید ، به شما اطلاع می دهیم که بین مرواریدهای طبیعی و پرورده تفاوت های فنی وجود دارد ، و این تفاوت ها چیزی است که ارزش واقعی آن را تعیین می کند. مرواریدها

مروارید طبیعی را می توان به عنوان سنگ های قیمتی که در دریا و صدف یا انواع دیگر نرم تنان یافت می شوند ، تعریف کرد. بنابراین ، غواصان صدف مجبورند برای به دست آوردن این گوهرها به کف دریا شیرجه بزنند. از طرف دیگر مرواریدهای پرورشی ، مرواریدهایی هستند که از طریق تکنیک های خاص پرورش مروارید به دست می آیند. اگرچه آنها از 100٪ مروارید واقعی ساخته شده اند ، اما به ندرت مانند مرواریدهای طبیعی (استخراج شده) نیستند.

در سالهای گذشته ، نادر بودن مرواریدهای طبیعی به طور قابل توجهی افزایش یافته است ، برخی از آنها اشاره کردند که مروارید صدفی طبیعی در حال انقراض است و یافتن آنها در سطح اقیانوس یا کف دریا بسیار سخت است. در نتیجه ، مرواریدهای طبیعی بسیار گرانتر از مرواریدهای پرورشی هستند.

مروارید چقدر ارزش دارد؟ ارزش بر اساس انواع مروارید – ارزش مروارید دریای جنوبی

مروارید واقعی چقدر ارزش دارد

برای تعیین ارزش واقعی مروارید ، 6 عامل اصلی وجود دارد که در ارزش واقعی مرواریدها نقش دارند. این عوامل عبارتند از اندازه ، شکل ، رنگ ، درخشندگی ، سطح و کیفیت مروارید. از نظر ارزش مروارید ، مروارید دریای جنوبی گران ترین و ارزشمندترین مروارید موجود در بازار است. این مرواریدها به طور طبیعی وجود دارند و در دو رنگ سفید و طلایی وجود دارند. بنابراین ، قیمت گردنبند مروارید چقدر است؟ در اصل ، رشته کلاسیک گردنبند مروارید سفید از 100 دلار برای مرواریدهای آب شیرین تا بیش از 10،000 دلار برای دریای جنوبی ، آکویا و مرواریدهای تاهیتی قیمت دارد. برای اکثر مرواریدها ، شکل و اندازه آنها تعیین کننده قیمت کلی آن گردنبند مروارید است.

عوامل دیگری که ارزش مروارید واقعی را تعیین می کنند

همانطور که در بالا ذکر شد ، رایج ترین عواملی که هزینه و ارزش مرواریدها را تعیین می کند متغیر است و انواع مختلف مرواریدهای موجود در بازار بسته به ویژگی های آنها ارزش گذاری می شوند.

مروارید با ارزش از نظر عوامل خاص:

  1. انواع مروارید – ارزشمندترین مروارید مروارید دریای جنوبی است
  2. اندازه مروارید – به طور کلی ، مرواریدهای بزرگتر بسیار ارزشمندتر از مرواریدهای کوچکتر هستند
  3. رنگهای مروارید – مرواریدها رنگهای متنوعی دارند و رنگهای منحصر به فرد آنها ارزش بیشتری دارند.
  4. شکل مروارید – مرواریدهای گرد تر از آنهایی که گرد نیستند ارزش زیادی دارند.
  5. مروارید درخشان – ارزشمندترین مرواریدها دارای درخشندگی درخشان هستند.
  6. کیفیت سطح مروارید – مرواریدی که بسیار ارزشمند است همیشه لکه های کمتری بر روی خود دارد.

قیمت یک گردنبند مروارید واقعی چقدر است؟

گرانترین و با ارزش ترین گردنبندهای مروارید گردنبندهای سفید و طلایی هستند. به مروارید آکویا و دریای جنوبی از ارزشمندترین مرواریدها هستند.

 

آیا مروارید  واقعی سرمایه گذاری خوبی در سال 2021 است؟

طلا و جواهر برای مدت طولانی به عنوان یکی از وسایل سرمایه گذاری شناخته شده است ، مخصوصاً اگر به دنبال خودروهای سرمایه گذاری بدون کاغذ هستید. اما پس از انجام برخی تحقیقات ، شما با ما موافق خواهید بود که طلا و جواهر تنها در صورتی سرمایه گذاری است که چیزی که در آن سرمایه گذاری می کنید ارزشمند باشد و ارزش آن افزایش یابد. بنابراین ، آیا مروارید یک ابزار سرمایه گذاری مناسب محسوب می شود؟

خوب ، اگر مروارید طبیعی دارید و از مرواریدها بسیار مراقبت می کنید ، این سنگ های قیمتی تقریباً یک عمر ارزش خود را حفظ خواهند کرد. اما دوباره ، شما باید بهترین سنگهای قیمتی مروارید را پیدا کنید که بادوام هستند. و هنگام خرید مروارید ، باید به فکر خریدن جواهراتی باشید که به اندازه کافی ماندگار باشند و به عنوان میراث خانوادگی عمل کنند و برای انتقال به نسلهای جوان ارزشمند باقی بمانند.

این امر یک شبه اتفاق نخواهد افتاد ، حداقل برای اکثر ما ، به همین دلیل مهم است که قبل از حرکت به سمت مرواریدهای گران قیمت دریای جنوبی برای حلقه های کوکتل خود ، سفر را با قطعات کوچکتر اما ارزشمند شروع کنید. گردنبند مروارید اگر چنین تصمیماتی بگیرید ، از سرمایه گذاری های مادام العمر لذت خواهید برد که پشیمان نخواهید شد.

صحبت های پایانی

مروارید واقعی و گردنبند مروارید بسیار گران و با ارزش هستند. و اگر به دنبال مروارید ارزانتر هستید ، باید به مرواریدهای ارزان قیمت آب شیرین بسنده کنید. به طور کلی دریای جنوبی ، تاهیتی و آکویای ژاپنی گران ترین انواع مروارید هستند.

در این راستا این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات مجموعه تاباچرم دارای کد عیار هستند.شما برای مشاهده و خرید محصولات مجموعه می توانید به فروشگاه اینترنتی ما به نشانی tabacharm.com سر بزنید.

منبع:afashionblog

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه