نحوه استفاده جواهرات مردانه (نکات کاربردی )


آتنا نبيل زاده 14 شهریور 1400 6 دقیقه مطالعه
iOS 14

نحوه استفاده جواهرات مردانه (نکات کاربردی )

ما از زمانی دور شده ایم که مردانی که جواهرات مردانه می پوشیدند. مورد انتقاد جامعه قرار می گرفتند و معنای این جواهرات به اشتباه تصور می شد. امروزه مردان به اندازه ای که دوست دارند از جواهرات مردانه استفاده می کنند .و شما واقعاً نگران این نباشید که کسی در پاسخ به گزینه های استایل شما ، ناسزا بگوید.

متأسفانه ، یک ظاهر طراحی شده و حتی انتخاب جواهرات مردانه مناسب برای مردان به همان اندازه برای زنان آسان نیست. و در چنین مواقعی ، راهنمایی در مورد انتخاب جواهراتی که می توانیم استفاده کنیم. و چگونگی اکسسوری با چنین قطعاتی بسیار مهم است.

این راهنما برای اطمینان از اینکه شما بسیار زیبا لباس پوشیده اید و دارای لوازم جانبی مناسب هستید . نکات و ترفندهای مهمی را به شما ارائه می دهد. که شما را در مورد نحوه استفاده از جواهرات به عنوان یک مرد راهنمایی می کند. بنابراین ، اگر به فکر اضافه کردن یک یا چند لوازم جانبی به کمد لباس خود هستید و دوست دارید جواهرات را با اطمینان بپوشید ، به خواندن ادامه دهید.

در این پست خواهید آموخت

  • نحوه پوشیدن جواهرات به عنوان یک مرد (نکات کاربردی)
  • خرید جواهرات مورد علاقه خود ، قطعاتی که به سمت آنها کشیده می شوید و به راحتی با آنها ارتباط برقرار می کنید
  •  در قطعات با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید
  •  حلقه ، دستبند و گردنبند
  •  همه چیز را ساده نگه دارید
  •  انتخاب فلزات و رنگ ها را در نظر بگیرید
  • برای جواهرات معنی دار انتخاب کنید
  • از کدام نوع جواهرات باید پرهیز کنید؟
  • نتیجه

نحوه پوشیدن جواهرات مردانه به عنوان یک مرد (نکات کاربردی)

در این بخش ، ما برخی از بهترین نکات کاربردی را که در مورد لوازم جانبی جواهرات و انجام صحیح آن به عنوان یک مرد برای شما مفید خواهد بود ، به اشتراک می گذاریم. اما قبل از انجام این کار ، بیایید ابتدا برخی از تصورات اشتباه رایج در مورد جواهرات را مورد بررسی قرار دهیم.

نحوه پوشیدن جواهرات مردانه به عنوان یک مرد (نکات کاربردی)

اگرچه مردان به این باور رسیده اند که نباید از جواهرات استفاده کنند .اما با نگاهی به تاریخ گذشته مشخص می شود که مردان همیشه جواهرات استفاده می کردند. این در تصویری از مردان از دوران مصر باستان و حتی رومیان باستان برای خدایان یونانی دیده می شود. البته به نظر می رسد که ایده استفاده از جواهرات برای مردان ، به ویژه در قرن بیستم ، محو شده است . اما به نظر می رسد که این امر در حال تغییر است . فقط در نحوه تغییر روندها ، از مد افتاده و خارج از مد. تاریخ همیشه خود را تکرار می کند و به نظر می رسد مردانی که جواهرات می پوشند یکی از چیزهایی است که در حال بازگشت است و شاید حتی برای مدتی در اینجا بماند.

مرد مدرن تقریباً به اندازه زن مدرن از جواهرات استفاده می کند ، و اگرچه همه نوع جواهرات برای مردان در دفتر مورد قبول نیست ، اما گزینه های جواهرات که توسط مردان انتخاب شده و پوشیده می شوند ، به طرق مختلف ، قطعاتی هستند که توصیف می کند این مردان چه کسانی هستند. بنابراین ، چه شما برای مقاصد مذهبی ، چه سبک ، و چه برای نشان دادن کار سخت خود ، جواهرات می پوشید ، این زیورآلات ساده ترین راه برای شماست تا شخصیت خود را نشان دهید و خود را از بقیه متمایز کنید. بنابراین ، چگونه می توانید جواهرات خود را به عنوان یک مرد بپوشید؟

1. خرید جواهرات مورد علاقه خود ، قطعاتی که به سمت آنها کشیده می شوید و به راحتی با آنها ارتباط برقرار می کنید.

جواهرات مردانه

در قلب جواهرات بزرگ احساس قدردانی از خود است. هر کسی می تواند جواهرات بخرد و بپوشد ، اما اگر می خواهید در جواهراتی که قرار است. بپوشید ظاهر و احساس فوق العاده ای داشته باشید . باید مطمئن شوید که جواهرات مورد علاقه خود را دارید زیرا دارای عناصری هستند که با آنها ارتباط برقرار می کنید . و باعث می شوند شما احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و با آنچه هستید ارتباط برقرار کنید.

چگونه این کار را انجام می دهید؟ خوب ، شما باید به فکر این باشید که تعدادی از جواهرات همه کاره را تهیه کنید. که برای ظاهر روزمره شما جذاب و جذاب خواهد بود. و اگر به دنبال قطعاتی هستید که روزانه بپوشید.مطمئن شوید که انگشتر ، دستبند یا گردنبندی که قصد خرید آن را دارید . بر لباس شما تأثیر قاطعی نخواهد داشت.

جواهرات مردانه

در پایان روز ، لوازم جانبی انتخاب شده بهترین قطعه امضا خواهد بود که ظاهر و استایل شما را تقویت می کند.

2. در قطعات با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید

اگر به دنبال افزودن جواهرات به کمد لباس خود هستید ، مهمترین کاری که باید انجام دهید ، پس از اطمینان از سرمایه گذاری روی قطعات متناسب با سبک ، شخصیت و انرژی شما ، پیدا کردن قطعات با کیفیت بالا و ماندگار طولانی مدت است.

در جواهرات مردانه با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید

از جهات مختلف ، زنجیر ، حلقه یا گوشواره با کیفیت خوب به بخش مهمی از شما تبدیل می شود. زیرا آنها به معنای واقعی کلمه با شما سختی را پشت سر می گذارند-و این تنها با قطعات با دوام و با کیفیت بالا اتفاق می افتد.

3. حلقه ، دستبند و گردنبند

روش شیک پوشیدن دستبند به عنوان لوازم جانبی روزمره شامل انتخاب یک دستبند از مواد ساخته شده با ضخامت راحت است. بنابراین ، در حالی که نوارهای چرمی و متال ضخیم چند سال پیش مرسوم بودند ، افراد بیشتری گزینه قطعات مینیمالیستی هستند که اغلب به عنوان دستبندهای تصفیه شده شناخته می شوند. این قطعات زیبا را می توان به تنهایی پوشید ، اما می توانید یک یا چند دستبند نازک را لایه لایه کنید. برای مثال ، می توانید دستبند کاف ساده را با دستبند دیگری که از مهره ، طناب یا چرم ساخته شده است ترکیب کنید تا ترکیب کاملی از بافت ها به دست آید. از تکه های زیاد اجتناب کنید مگر اینکه بخواهید بازوی خود را به نوعی دسته بازو تبدیل کنید.

ساعت مردانه جز جواهرات مردانه

و اگر بر چند دستبند اصرار دارید ، مطمئن شوید که همه آنها متعادل هستند. در پایان روز ، یک دستبند شیک به تنهایی به زیبایی می درخشد .اما برای یک ظاهر جسورانه تر ، می توانید چند دستبند را لایه لایه یا روی هم قرار دهید . به شرطی که دستبندهای شما به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند و خیلی هم زیبا به نظر نرسند. سنگین یا حواس پرت کننده

حلقه ، دستبند و گردنبند

اگر قبلاً یک ساعت مچی همراه با یک دسته عروسی در دست دارید . ایده آل این است که فقط یک تکه فلز از دستبند اضافه کنید. یا می توانید با دستبند بند ناف روی دست خود که کمتر مشغول است ، همه را آرام کنید.

شما نمی توانید با یک ساعت زیبا اشتباه کنید و فقط باید اطمینان حاصل کنید. که ساعت فلزی خود را برای کت و شلوار خود و کت های اسپرت و ساعت های پارچه ای یا لاستیکی (چرم و بوم) برای رویدادها/ لباس های معمولی رزرو کرده اید. در حال حاضر ، اگرچه شما فقط با یک ساعت کاملاً هماهنگ به نظر خواهید رسید .

اما می توانید با انداختن یک یا دو دستبند اوضاع را یک درجه بالا ببرید. دستبندها مانند ساعت ها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند و از مواد متفاوتی نیز ساخته شده اند. متداول ترین دستبندها از چرم ، مهره یا بند ناف ساخته شده اند. و وقتی با یک ساعت زیبا ست می شوند ، بسیار زیبا به نظر می رسند. با هم ، ترکیب ساعت و دستبند ترکیبی خیره کننده را برای شما به ارمغان می آورد که با اکثر لباس های شما به خوبی مطابقت دارد. شما همچنین می توانید بسته به موقعیتی که در آن لباس می پوشید ، به خوبی از این ترکیب استفاده کنید.

اگر برای یک مناسبت خاص لباس می پوشید . دستبند سنگی یا منجوق دار خود را با ساعت طلایی و کت و شلوار خود ست کنید.برای داشتن ظاهری زیبا ، ساحلی و آرام ، می توانید ساعت اسپرت خود را با دستبند چرمی بافته شده به تن کنید. و برای یک ظاهر کار/ مفید ، فقط با دستبند بافته بروید و ساعت را کنار بگذارید. این گزینه همچنین به راحتی با حلقه شما جفت می شود.

انگشتر مردانه

جواهرات مردانه

حلقه های مختلفی وجود دارد که مردان جدا از گروه عروسی می پوشند. اگر به عنوان مثال ایده حلقه های نشانه را دوست دارید.باید این انگشتر را به تنهایی از آن طرف به تن کنید تا ظاهری شیک و شیک داشته باشید. این به این دلیل است که حلقه های علامت حلقه هایی هستند. که به تنهایی عالی به نظر می رسند و نیازی نیست. لوازم جانبی بیشتری را با حلقه علامت به دست اضافه کنید. به عبارت دیگر ، کمتر بیشتر است ، مخصوصاً وقتی نوبت به حلقه های نشانه می رسد.

عرض یا ضخامت حلقه چطور؟ خوب ، اگر به نوارهای بسیار ضخیم و/یا سنگین نگاه می کنید ، باید بدانید که چنین حلقه هایی ناراحت کننده نیستند و در واقع قدیمی هستند. در اصل ، شما نمی توانید چنین حلقه هایی را در طول روز نگه دارید ، به خصوص اگر روزهای شما فعال باشد. به عنوان مثال ، اگر در حال تایپ کردن هستید ، انگشتر تکه تکه فقط بالای آن احساس نمی شود ، بلکه باعث حواس پرتی هم برای استفاده کننده و هم برای هر کس دیگری در اتاق خواهد شد. بنابراین ، بهترین حلقه برای شما چیست؟ خوب ، حلقه های حلقه ای سبک و مینیمالیستی را انتخاب کنید که به راحتی می توانید فراموش کنید که آنها را در دست داشته باشید مگر اینکه تعارف دریافت کنید. اندازه حلقه ایده آل برای مردان نباید بیش از 4 میلی متر عرض داشته باشد.

جواهرات مردانه :گردنبندهای مردانه

این ممکن است برای اکثر مردان کمی مشکل باشد ، اما هنگام انتخاب گردنبند ، همیشه مطمئن شوید که قطعات مینیمالیستی را انتخاب کرده اید که احساس شما را دوست دارد. شما همچنین نیاز به قطعات شخصی دارید که احساس می کنید به آنها وصل شده اید و می توانید آنها را در بالای پیراهن بپوشید یا حتی در آن چسبانده شده ، ترجیحاً با یک تکه زنجیر از دور گردن

جواهرات مردانه :گردنبندهای مردانه

خبر خوب این است که اکثر گردنبندهای مدرن مردانه فقط در طول مناسب طراحی شده اند. و گردنبندها به وسط سینه ضربه می زنند. و حتی در ساده ترین لباس های شما ، از پیراهن های مجلسی تا تی شرت و شلوار جین ، شخصیت می بخشد. برای پوشیدن گاه به گاه.

اگرچه وسوسه انگیز است ، اما باید از گردنبندهای ضخیم و بزرگ ، به ویژه زنجیرهای برش الماس ، خودداری کنید. غالباً ظاهر بیشتر این گردنبندها برای اکثر مردان سخت تر است. بنابراین ، شما باید گردنبندهای منحصر به فردی را انتخاب کنید. که یا ساده و یا حتی خیلی ساده و یا قطعاتی شیک و محکم باشند.

طول و لایه بندی چطور؟ اگر قصد دارید حداقل 2 گردنبند زنجیره ای بپوشید . توصیه می کنیم با گردنبندهای ساده زنجیری 24 اینچی ساده یا آویز شروع کنید . سپس آن را با زنجیر کوچکتر 22 اینچی ، همچنین با یا بدون آویز ، لایه بندی کنید. چنین زنجیرهایی جلوه ای زیبا به لباس شما می بخشد . به ویژه اگر تی شرت می پوشید یا با یک ژاکت تزیین می کنید. همچنین ، شما می توانید فلزات مکمل را برای احساس عالی و سبک سطح بعدی ترکیب کرده و با آن مطابقت دهید.

انواع گردنبندهای رایج برای مردان:

  • گردنبندهای زنجیری – اینها ساده ترین طرح ها برای حلقه ها هستند و دارای کلاسیک ترین طراحی گردنبند هستند . بدین معنی که می توانید گردنبند زنجیری را با هر چیزی در کمد لباس خود بپوشید. با این حال ، طول آن بسیار مهم است و بهترین گزینه های گردنبند شما درست زیر استخوان ترقوه قرار می گیرد. با توجه به نوع فلز ، می خواهید گردنبندهایی از فلزات انتخاب کنید که با رنگ پوست شما به خوبی مطابقت داشته باشد.
  • چوکرز-این یک گردنبند محکم است که اغلب در برخی خرده فرهنگ ها استفاده می شود.
  • مدالهای مذهبی – این گردنبندها مدالها را روی زنجیرهای رشته ای ساده نشان می دهند. آنها بیشتر به عنوان گواه ایمان فرد پوشیده می شوند و بیشتر داخل لباس می شوند.

گوشواره

امروزه دیگر دیدن مردان با گوشواره و کت و شلوار غیر معمول و عجیب نیست. البته ، همیشه اینطور نبود ، و اکثر مردان در هر زمان فقط یک گوشواره می پوشیدند. این دیگر صدق نمی کند و تعداد فزاینده ای از مردانی که گوشواره می پوشند ، گوشواره ای روی هر گوش دارند.اگر شما مردی هستید که به گوشواره علاقه دارید و از نحوه شروع آن مطمئن نیستید ، در زیر برخی از بهترین گزینه ها برای شما آمده است:

  1. میخ های الماسی چون کلاسیک های جاودانه هستند.
  2. گوشواره های کوچک فلزی – این جفت مینیمالیستی مناسب برای کسانی است. که می خواهند به ظاهر یا استایل خود استعداد چشمگیری ببخشند.
  3. گوشواره های میخ دار و آویزان – این یک سبک گوشواره است که به لطف التون جان و دیگر نام های بزرگ موسیقی پاپ در دهه 80 در صحنه مد ظاهر شد. با این حال ، این سبک برای افراد ضعیف نیست. برای جلب این سبک باید جسور باشید. بهترین بخش این است که وقتی بتوانید از گوشواره میخ و گوشواره خود استفاده کنید ، در یک لحظه ظاهر خود را از ملایم به جسورانه تبدیل می کنید.

4. همه چیز را ساده نگه دارید

جواهرات مردانه ساده انتخاب کنید

قاعده کلی در مورد استفاده از جواهرات همیشه ساده نگه داشتن چیزها خواهد بود. می توانید ساعت ساده و کلاسیک با بند چرمی با روکش طلا ، نقره و استیل ضد زنگ را شروع کنید. کیفیت ساعت مهم است ، هر چند حتی با ساعتهای ساده ، به خصوص اگر شما هر روز از ساعت استفاده کنید. می توانید گزینه های جواهرات خود را از آنجا بسازید. فقط به خاطر داشته باشید که باید از بهترین قطعات استفاده کنید ، چه هنگام خرید دستبند یا لوازم کراوات. برای ساده نگه داشتن کارها ، شروع با قطعات ساده به شما این امکان را می دهد. تا به مرور زمان گزینه های خود را بسازید زیرا با قطعات انتخاب شده رشد می کنید.

بیشتر بخوانید: گردنبند نگهدارنده حلقه چیست

5. انتخاب فلزات و رنگ ها را در نظر بگیرید برای جواهرات مردانه

بیشتر جواهرات مردانه از فلز ساخته شده اند ، اما همیشه از بهترین فلزات با کیفیت ساخته نمی شوند. با این وجود ، بهترین جواهرات مردانه که می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید از طلا و نقره ساخته شده است . اگرچه توصیه می کنیم جواهرات را در یکی از این رنگ ها ، نه هر دو ، بپوشید.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟

  • طلا رنگی گرمتر است که با رنگهای خاکستری و قهوه ای و همچنین رنگهای عمیق تر مانند سبز شکارچی و آبی سلطنتی مناسب است. اما این همه ماجرا نیست . همچنین باید مطمئن شوید که به یک رنگ طلا پایبند هستید. زیرا در تاریکی و روشنایی قطعات طلا تفاوت هایی وجود دارد.
  • برای احساس خنثی ، فلزات نقره ای و رنگ نقره ای مانند فلزات ساخته شده از کروم صیقلی یا فولاد ضد زنگ را انتخاب کنید. رنگ های نقره ای و خاکستری با بسیاری از رنگ ها خیلی تداخل پیدا نمی کنند و در عین حال کنتراست رنگ مناسبی را مانند طلا ارائه می دهند. توصیه می کنیم خاکستری ها را با لباس خاکستری تیره یا مشکی برای داشتن ظاهری براق و جاودانه بپوشید.
  • از طرف دیگر ، جواهرات برنزی و مسی رنگ های جسورانه ای پیدا می کنند ، اما می توانید بدون محدودیت از آنها استفاده کنید. اما این قطعات به خوبی با پیراهن و شلوار ساده ست می شوند.
  • از حداقل جواهرات با سنگ های قیمتی استفاده کنید. یک گوشواره الماسی در اکثر موارد کافی است.
  • فیروزه ای رنگی جسورانه است که به سبک های جنوب غربی یا غربی است. یک کراوات حلقه ای ، یک حلقه و یک سگک کمربند پررنگ با یک پیراهن یقه دار و یک شلوار جین در نظر بگیرید.
  • اگر به ماهیان قبیله ای علاقه دارید و با لباس های ساده با رنگ های خنثی به خوبی ترکیب می شوید ، چوب و استخوان برای شما گزینه های بسیار خوبی خواهد بود.
  • به عنوان مثال ، چرم در دستبند یا بند ساعت یک گزینه بی انتها است که در موارد رسمی و گاه به گاه عالی به نظر می رسد.

6. جواهرات مردانه معنی دار انتخاب کنید

جواهرات مردانه معنی دار انتخاب کنید

باز هم ، همه چیز را پیچیده نکنید. به سراغ گزینه های ساده و معنی دار جواهرات بروید. از سبک های نمایان پرهیز کنید ، جواهراتی را انتخاب کنید که برای شما معنی دار است و بدانید چه موقع آن قطعات را بپوشید.

انواع جالب جواهرات مردانه

  • ساعت مچی
  • دکمه های بلیزر
  • گیره پیراهن و دستبند
  • لهجه های کراوات
  • سنجاق های کمری
  • سگک کمربند
  • جواهرات قومی
  • جواهرات نظامی و مذهبی

از کدام نوع جواهرات مردانه باید پرهیز کنید؟

اگرچه برخی از مردان هنوز از این نوع جواهرات استفاده می کنند ، اما شما باید از جواهرات دیگری مانند سوراخ کردن شکم ، حلقه های انگشتان پا ، خلخال ، گریل ، دستبند و حلقه های نامزدی اجتناب کنید.

نتیجه

لوازم جانبی و انتخاب نوع مناسب جواهرات مردانه به عنوان یک مرد می تواند کمی چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر همیشه محفوظ بوده اید. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید این کار را انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قطعاتی را پیدا کنید که با سبک شما مطابقت داشته باشد و در آن راحت باشید.

زیاده روی نکنید و اگر احساس می کنید از چیزهای جدید یا جسورانه لذت می برید ، واقعاً مجبور نیستید خیلی تلاش کنید. همچنین ، اگر این کار برای شما مفید است ، همیشه می توانید به گروه عروسی و ساعت کلاسیک پایبند باشید. و همانطور که در سبک خود تکامل می یابید ، همیشه باید سعی کنید سبک منسجم تری ایجاد کنید – بسته به نوع جواهراتی که انتخاب می کنید ، چند یا زیاد ، متفاوت به نظر خواهید رسید. حداقل یا بالای آن؟ پاسخ به این بستگی به میزان زشتی شما از نظر سبک شما دارد. اگر بیشتر برتری دارید ، می توانید با تعداد بیشتری از جواهرات راحت تر از موارد محافظه کار باشید.

در این راستا این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات مجموعه تاباچرم دارای کد عیار هستند.شما برای مشاهده و خرید محصولات مجموعه می توانید به فروشگاه اینترنتی ما به نشانی tabacharm.com سر بزنید.

منبع:afashionblog

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه