زندگی مثل یک دوست است


آتنا نبيل زاده 16 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

زندگی مثل یک دوست است

ما همیشه می گوییم که زندگی یک بازی یا چالش است. آیا تا به حال با زندگی به عنوان یک دوست رفتار کرده اید؟ آن را امتحان کنید.

زندگی هر کاری را که یک دوست انجام می دهد انجام می دهد. گاهی اوقات ما را خوشحال می کند. بعضي اوقات به ما آسیب می رساند. گاهی اوقات عشق زیادی به ما می دهد در حالی که گاهی اوقات فقط ما را تحریک می کند. گاهی با ما دعوا می کند و گاهی سرگرمی و شادی وجود دارد. همه ما همانطور که دوستانمان را دوست داریم زندگی را دوست داریم.

اگر در مورد دوستی صحبت می کنم ، ما همیشه می خواهیم با دوستی باشیم که ما را درک می کند و ما او را درک می کنیم. اگر ما زندگی خود را با چنین دوستانی بسازیم ، زندگی ما زیبا می شود. ما می توانیم با این دوست بازی کنیم. ما می توانیم با آن جشن بگیریم.

اگر زندگی را به عنوان بهترین دوست خود بسازید ، لحظات زیادی به شما فرصت می دهد تا از آن لذت ببرید. اما مشکل این است که ما آن را درک نمی کنیم. ما از آنچه می دهد قدردانی نمی کنیم. ما فقط با این دوست می دویم ، اما هرگز متوقف نمی شویم و از زندگی نمی پرسیم “چه می خواهی؟” زندگی چیزهای بزرگ را طلب نمی کند. فقط کمی زمان می خواهد تا از آن مراقبت کند. به نوبه خود ، عشق ، آرامش و شادی زیادی می بخشد.

چگونه با دوست زیبای خود لذت بیشتری ببرید ، زندگی را بپذیرید:زندگی مثل یک دوست

اگر دوست واقعی می خواهید ، همانطور که هست قبول کنید. بنابراین اگر می خواهید زندگی را به عنوان یک دوست بسازید ، ابتدا همانطور که هست بپذیرید. هربار از زندگی خود انتقاد نکنید. زندگی زیبا و باشکوه است. قدر زندگی را بدانید و زندگی هر چه می خواهید به شما می دهد.

موسیقی صدای زندگی است:زندگی مثل یک دوست

آیا کسی می تواند زندگی بدون موسیقی را تصور کند؟ من نمی توانم. اگر اغلب به موسیقی گوش نمی دهید ، صدای زندگی را از دست داده اید. آیا می خواهید دوست خود را گنگ ببینید؟ خیر. سپس به موسیقی گوش دهید. ارتعاشات را احساس کنید. می توانید موسیقی را در اطراف خود پیدا کنید.

 

طبیعت ریتم زندگی است:

از زندگی عادی استراحت کنید. برای تعطیلات آخر هفته دور از بازارهای شلوغ و ترافیک برنامه ریزی کنید. خود را به مکانی آرام ببرید. برو جایی که فقط تو و طبیعت آنجاست. با پای برهنه در باغ راه بروید. احساس آرامش خواهید کرد.

زندگی می گوید ، بیشتر بازی کنید:

دوران کودکی را به خود یادآوری کنید. آیا در کودکی یک روز بدون بازی را به خاطر می آورید؟ الان چه اتفاقی افتاد؟ ورزش و بازی ها را از زندگی خود دور نکنید. برای بازی وقت بگذارید. زندگی با وارد کردن انرژی بیشتر به شما از شما سپاسگزار خواهد بود.

بيشتر بخوانيد: چند روش برای تمرکز

زندگی می گوید ، ماجراجو باشید:

با رشد ما ، تمایل ما به ترس بیشتر است. حتی ما از بهترین دوست خود ، زندگی می ترسیم. کارهایی انجام دهید که شما را می ترساند. این زندگی شما را دوباره اختراع خواهد کرد. برای چیزی برنامه ریزی کنید که شما را می ترساند. به باشگاه ماجراجویی بروید. هنگامی که از ترس خود عبور می کنید ، زندگی بیشتری را شروع می کنید.

  • “یکی از راه های استفاده بیشتر از زندگی این است که به آن به عنوان یک ماجراجویی نگاه کنیم.” ~ ویلیام پر

زندگی می گوید ، دنبال سرگرمی باشید:

وقتی کمی وقت آزاد دارید دوست دارید چه کار کنید؟ من نمی خواهم چیزی مانند “من تلویزیون تماشا می کنم” ، “من استراحت می کنم” یا بدتر از آن “من به خواب می روم” را بشنوم. عزیزم ، بعد از مرگ زمان زیادی برای خوابیدن وجود دارد. زندگی همیشه می گوید: “بیدار شو و کاری را انجام بده که واقعاً دوست داری”. نگویید سرگرمی ندارید. آیا دوست دارید آواز بخوانید ، بنویسید ، نقاشی کنید یا بازی کنید؟ انجام دهید. زندگی شما را پرورش خواهد داد.

لبخند هدیه زندگی است:دوست

اغلب لبخند بزنید ؛ این یک هدیه زندگی به انسان است. یک لبخند شادی را در اطراف شما پخش کرد. وقتی لبخند می زنیم زندگی ما را دوست دارد. شخصی به طرز شگفت انگیزی می گوید: “وقتی زندگی صد دلیل برای گریه کردن به شما می دهد ، به زندگی نشان دهید که هزار دلیل برای لبخند زدن دارید.”

گرفتن روز:

“تصرف روز” به این معنی است که از زمان حال نهایت استفاده را ببرید. یک بار در روز یا لحظه ای از بین می رود ، نمی توانید آن را برگردانید. هر لحظه که می توانید زندگی کنید.

  • “من منتظر نیستم تا تقویم بفهمد چه زمانی باید زندگی کنم.” ~ جین سیمونز

زندگی می گوید خودت را کاوش کن:

ما منحصر به فرد و الهی هستیم. هر یک از ما تنها یکی از انواع خود هستیم. منحصر به فرد بودن خود را کشف کنید. توانایی های خود را کشف کنید. ماموریت خود را در این جهان پیدا کنید. هنگامی که هدف واقعی خود از زندگی را بدانید ، زندگی شما تغییر می کند.

  • “همه زندگی یک تجربه است. هرچه آزمایش های بیشتری انجام دهید ، بهتر است. » ~ رالف والدو امرسون

سفر خوش بگذرد:زندگی مثل یک دوست

اهداف خود را تعیین کنید و ادامه دهید. مقصد مهم است بنابراین سفر. همانطور که گرگ اندرسون می گوید: “روی سفر تمرکز کنید نه مقصد. شادی نه در اتمام یک فعالیت بلکه در انجام آن یافت می شود. ” بنابراین از سفر زندگی خود لذت ببرید.

  • “زندگی به ما لبخند می زند. زندگی ما را به گریه می اندازد ؛ اگر سعی کنید همه چیز سرگرم کننده است. ” ~ دیپاک راجپال

منبع :visionshine

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه