گوشواره در گوش چپ برای مرد چه معنایی دارد؟


آتنا نبيل زاده 17 مرداد 1402 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

گوشواره در گوش چپ برای مرد چه معنایی دارد؟

گوشواره مردانه نشانه قدرت است. مردی که گوشواره می‌بندد، اعتماد به نفس، استقلال و جنبه خلاق خود را نیز نشان می‌دهد. آن را در کدام گوش بگذارد؟ چگونه زیورآلات مناسب با فرم صورت خود انتخاب کنیم؟ ما در این مقاله به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد!.

در این پست خواهید دید:

  • چرا مردان گوشواره می اندازند ؟
  • گوشواره در گوش چپ به چه معناست؟
  • گوشواره برای مردان – اولین تزئین جواهرات بر روی بدن یک مرد است؟
  • مرد باید در کدام گوش گوشواره بندازد؟
  • چگونه بهترین گوشواره را برای شخصیت و چهره خود انتخاب کنید

گوشواره مردانه

چرا مردان گوشواره می اندازند ؟

شاید از خود بپرسید که چرا مردان گوشواره می اندازند . پاسخ ساده است. مردان همیشه از این اکسسوری استفاده می کردند و این فقط یک مد نبود. در برخی از فرهنگ ها، استفاده از گوشواره سابقه ای طولانی داشته و آن را نشانه قدرت می دانند. به عنوان مثال، در یونان باستان، پسران جوان هنگام مرد شدن، از پدرانشان گوشواره های حلقه ای طلا به عنوان هدیه می گرفتند . این یکی از بالاترین افتخارات ممکن برای اکثر خانواده‌های یونانی تلقی می‌شد ، و هنوز هم برای بسیاری از یونانیان امروزی صادق است!.

فرهنگ‌های دیگر آداب و رسوم مشابهی در مورد ازدواج دارند: داماد به طور سنتی قبل از روز عروسی به عروس خود یک جفت گل میخ الماس (یا دیگر جواهرات گران قیمت) می‌دهد تا او بتواند آنها را در روز خاص خود به جای لباس‌های عروس سنتی بپوشد، و این چیزها. به نسل های آینده منتقل خواهد شد!. برخی از زنان نیز در دوران بارداری حلقه های طلایی را دور گردن خود قرار می دهند تا در تمام 9 ماه آینده موفق باشند. قدمت این سنت به بیش از 2 هزار سال قبل باز می گردد!.

بیشتر بخوانید:مقایسه عیارهای طلا

گوشواره در گوش چپ به چه معناست؟

مردی که گوشواره ای در گوش چپ خود می بندد نشانه ای از پذیرفتن تجربیات جدید و امتحان چیزهای جدید است. این نماد برای صدها سال مورد استفاده قرار گرفته است و هنوز هم محبوب است.

پس چرا مردها از گوشواره استفاده می کنند؟ آنها می خواهند مورد توجه قرار گیرند، آنها می خواهند خود را ابراز کنند، آنها می خواهند از بین جمعیت متمایز شوند. یا اینکه وقتی لوب تازه سوراخ شده آنها را لمس می کنید چه احساسی را دوست دارند…

پس اگر کسی گوشواره ای در سمت چپ داشته باشد به چه معناست؟ این بدان معناست که آنها افرادی خلاق و ماجراجو هستند که عاشق کشف چیزهای جدید در سفر زندگی هستند. سمت چپ بدن شما با شهود، تخیل و خلاقیت مرتبط است – بنابراین آویزان کردن چیزی در آن باعث می شود هنگام رویارویی با چالش ها یا امتحان چیزی متفاوت از معمول احساس آرامش بیشتری داشته باشید!.

گوشواره مردانه

گوشواره برای مردان – اولین تزئین جواهرات بر روی بدن یک مرد است؟

گوشواره برای مردان از زمان های قدیم بیانیه ای از مد، مردانگی و شورش بوده است. در واقع این اکسسوری اولین جواهری است که مردان بر روی بدن خود می زنند. این بخش مهمی از تاریخ بشر است و امروزه به عنوان یکی از مهمترین لوازم جانبی مد در نظر گرفته می شود.

در حالی که روند مد با گذشت زمان تغییر می کند، گوشواره ها همیشه نماد مردانگی و قدرت باقی می مانند. اگر می خواهید در مورد این لوازم جانبی محبوب بیشتر بدانید، ادامه مطلب را بخوانید!.

مرد باید در کدام گوش گوشواره بندازد؟

گوش چپ برای گوشواره‌داران محبوبیت بیشتری دارد. در واقع، مطالعات نشان می دهد که 71 درصد از مردان گوشواره های خود را در گوش چپ خود می بندند.

به نظر شما چرا اینطور است؟ این می تواند به این دلیل باشد که سمت راست بدن به طور سنتی برای سال ها و فرهنگ های بسیاری با مردانگی مرتبط بوده است، در حالی که در جاهای دیگر در سمت چپ پوشیده می شود یا اصلاً استفاده نمی شود. هنگام صحبت از مواردی مانند خوش شانسی و رفاه، سمت راست نیز در برخی فرهنگ ها برتر از همتای خود در نظر گرفته شده است.

چگونه بهترین گوشواره را برای شخصیت و چهره خود انتخاب کنید

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در میان جمعیت برجسته شوید، یک گوشواره در گوش چپ برای شما مناسب است. این یک جواهر ظریف نیست و توجه افراد اطراف شما را جلب می کند.

هنگام انتخاب نوع استایلی که برای شخصیت و فرم صورت شما مناسب تر است، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر صورت بیضی یا گرد دارید، پوشیدن چند تکه ممکن است برای ویژگی های شما بیش از حد باشد. فقط با یکی دو تا حداکثر بچسبید! اگر بیشتر از یک جفت تصمیم می‌گیرید، مطمئن شوید که شکل‌ها یا طرح‌های مشابهی ندارند—اثر باید ظریف باشد اما به اندازه‌ای قابل توجه باشد که تماشاگران را با انتخاب‌های بیش از حد به یکباره غرق نکند (این امر به ویژه در صورتی مهم است که آنها انتخاب کنند.

منبع:blovejewelry

اکسسوری های خود را از مجموعه ما بخواهید

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه