با 2 میلیون تومان چه هدیه اي می توانيم بخريم؟


آتنا نبيل زاده 28 مرداد 1402 8 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

با دو میلیون تومن چه هدیه می تونیم بگیریم

اگر تصمیم گرفته‌ اید برای تولد عزیزان و دوستان خود هدیه ای خاص و لاکچری خریداری کنید، لازم است که مهیای پرداخت مبلغ بالایی نیز شوید. با این حال جدا از اینکه برای خرید کادو باید مبلغ بالایی بپردازید، انتخابی مطمئن و خاص می‌ تواند جذابیت هدیه را بالاتر ببرد. بخش زیادی از افراد به دنبال خرید کادوهای ارزان قیمت می‌ روند. در این میان برای اینکه هدیه خود را لاکچری و متفاوت نشان دهید لازم است که در انتخابی که دارید نهایت دقت را داشته باشید.

امروزه می‌ توانید برای شاد کردن دوستان و عزیزان، انتخاب‌ هایی را انجام دهید که علی رغم قیمت مناسب، بسیار جذاب هستند. اگر به دنبال خرید کادو  تا ۲ میلیون تومان هستید و قصد دارید بهترین انتخاب را انجام دهید، با ما در فروشگاه اینترنتی تاباچرم   همراه باشید تا به شما چند گزینه را معرفی کنیم.

دستبند و اکسسوری

آقایان زیادی نیستند که به دست‌شان دستبند بیندازند اما اگر مرد زندگی شما از دستبند خوشش می‌آید، باید برای او بهترین دستبند را هدیه بگیرید. دستبندهای مردانه معمولا طرح‌هایی از ترکیب فلز و الیاف، سنگ‌های جذاب، چرم و طلا و استیل هستند. اگر بودجه‌ی زیادی ندارید اما می‌خواهید یک هدیه خاص برای آقایان بخرید، دستبند فرکانس صدا مدل VFS۱۲ را هدیه بگیرید. اگر هم می‌خواهید یک دستبند شیک برای او بخرید دستبند فركانس صدا طرح FS۱۶۹ که بسیار پر طرفدار است می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

دستبند فرکانس صدا چیست؟

این دستبند قابلیت ذخیره سازی و پخش صدای شما را بدون محدودیت زمانی دارد و همچنین شما می توانید فایل خود را به صورت ویدئویی بفرستید.

فندک یک هدیه خاص

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که از فندکی خاص با طرحی زیبا خوشتان بیاید. فندک‌ها فقط به درد افرادی که سیگار یا پیپ می‌کشند نمی‌خورد. برخی افراد علاقه به جمع‌آوری کلکسیون فندک دارند. برخی نیز دوست دارند طرحی خاص از آن را برای خودشان داشته باشند. به هر روی فندک، از آنجا که در طرح و شکل‌های گوناگون عرضه می‌شود، انتخاب خوبی برای هدیه دادن است. امروزه برندهای مختلفی فندک مارک ارائه می‌دهند. فندک‌های هر برند بی‌همتا بوده و معمولاً با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها شناخته می‌شوند.شما میتوانید فندک چرم با اسم دلخواه خودتان سفارش دهيد.

قاب موبایل

فرآیند خرید قاب گوشی، می‌تواند درست به اندازه خرید یک کادو‌ی عجیب و غریب هیجان‌انگیز باشد. آن‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. به همین دلیل شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود به دنبال قابی با طرح های متفاوت باشید. حتی در رابطه با جنس و مواد به کار رفته در ساخت قاب با تنوع زیادی روبه‌رو هستتیم. می‌توانید به دنبال قابی از جنس پلاستیک فشرده نرم و یا سخت، قاب‌هایی از جنس چوب، سیلیکون یا چرم بگردید. البته در این بین قاب‌های فلزی را توصیه نمی‌کنیم زیرا ممکن است موجب اختلال در سیگنال‌های تلفن همراه کاربر بشوند. پيشنهاد ما در تابا چرم براي شما قاب هاي موبايل چرمي با پلاك اسم دلخواه يا حتي لوگوي اختصاصي شماست كه با طلا قابل ساخت است.

 

در این راستا این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات مجموعه تاباچرم دارای کد عیار هستند.شما برای مشاهده و خرید محصولات مجموعه می توانید به فروشگاه اینترنتی ما به نشانی tabacharm.com سر بزنید.

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه