انواع استایل مد و ویژگی های باورنکردنی آنها


آتنا نبيل زاده 23 مرداد 1401 20 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

استایل چیست؟انواع استایل مد و ویژگی های باورنکردنی آنها

در اینجا لیست من از انواع سبک های مد را گذاشتم. اگرچه من خودم را یک متخصص مد نمی نامم. از آنجایی که تمام آخرین روندهای سبک های مد را مطالعه کرده ام.با مدی که مد است و مدی که مورد پسند همه است. کاملاً آشنا هستم. روندهای جدید و در حال ظهور در صنعت مد بسیار محبوب شده اند و با راه اندازی سال 2020، روندهای مد به آرامی برای همیشه در حال تغییر هستند. چه کسی هستید که فقط لمس قدیمی و کلاسیک را دوست دارید یا کسی هستید که دوست دارد. با روندهای آینده پیشتاز بماند.این قطعه فقط برای شماست.

مهم نیست که چقدر به سبک های مد علاقه مند بوده اید، همیشه جزئیات جزئی را از دست می دهید و برای اینکه کار را برای شما راحت تر کنم، من لیستی از تمام سبک های مد را مستقیماً آماده کرده ام که کاملاً مناسب همه – پیر و جوان است. اجازه دهید برخی از این سبک های مد را یکی یکی بررسی کنیم.

در این پست خواهید دید

  • استایل چیست؟
  • مد چیست؟
  • تفاوت بین استایل و مد چیست؟
  • استایل وینتیج
  • استایل هنری
  • استایل غیر رسمی
  • استایل گرانج
  • سبک مد شیک
  • استایل بوهو یا بوهمیان
  • استایل مد عجیب و غریب
  • استایل مد روز
  • استایل پر جنب و جوش
  • استایل پرپی
  • استایل مد پانک
  • استایل مد اسپرت
  • استایل اداری رسمی
  • استایل مد دخترانه
  • استایل مد نظامی
  • سخن پایانی

استایل چیست

استایل چیست؟

سبک به روش خاص یک فرد برای بیان خود اشاره دارد – چه از طریق لباس، سبک نوشتن یا یک سبک معماری باشد. در دنیای مد، «استایل» معمولاً مخفف «سبک شخصی» روشی است که یک فرد از طریق انتخاب‌های زیبایی‌شناختی مانند لباس، اکسسوری، مدل مو، و روشی که یک لباس را کنار هم قرار می‌دهد، خود را بیان می‌کند.

مد چیست؟

 سبک مد غالب در یک فرهنگ معین در یک زمان خاص است. مد با روندهای جدید ارتباط دارد: به روش های رایج لباس پوشیدن در یک دوره خاص اشاره دارد.

صنعت مد با سبک های غالب حال حاضر سر و کار دارد. خانه‌های مد میزبان نمایش‌های مد هستند تا لباس‌هایی را که بیانگر چشم‌اندازی برای آینده مد هستند، برجسته کنند. بلاگرهای مد، ویراستاران و اینفلوئنسرها سپس با ایده های خود به این دیدگاه پاسخ می دهند و خرده فروشان از همه این اطلاعات برای فروش لباس به مردم استفاده می کنند. بخش عمده ای از مد روشی است که آخرین گرایش ها، چه از طریق رسانه های اجتماعی و چه در مجلات مد منتشر می شوند.

تفاوت بین استایل و مد چیست؟

بین استایل و مد همپوشانی وجود دارد، اما یک قانون کلی خوب این است که سبک به فرد مربوط می شود، در حالی که مد بیشتر جمعی است. بیایید تفاوت ها را بشکنیم:

مد و استایل دو اصطلاح رایجی هستند که امروزه به طور گسترده توسط نسل جوان استفاده می شود، اگرچه آنها کاملاً در مورد آن سردرگم هستند، نمی توانند بین مد و سبک تفاوت قائل شوند. نه این نسل جوان، خیلی ها هستند که هنوز تفاوت بین مد و استایل را نمی دانند. «مد لباس پوشیدن مطابق با مد روز است. اسکار د لا رنتا گفت: استایل بیشتر به این است که خودتان باشید.

استایل وینتیج(Vintage style)

لباس‌های قدیمی همه چیز در مورد ظاهر کلاسیک و نفیس قدیمی است. اینها پارچه‌ها و مدهایی هستند که در دوره‌های گذشته به وجود آمده‌اند، اما گذشته‌ها واقعاً گذشته نیستند. افرادی هستند و مدی وجود دارد که می آید و می رود، اما جذابیت مد قدیمی همیشه بی انتها به نظر می رسد. وینتیج یک مد قدیمی است که هرگز از مد نمی افتد. قدیمی طلاست و درست است و وقتی توصیه های من را در مورد مدهای مدرسه قدیمی انجام دادید، مطمئناً دوست دارید مقداری را به کمد لباس خود اضافه کنید. جین، کاپریس، چکمه‌های بلند، دامن از جمله سبک‌های مد قدیمی هستند که کاملاً مد هستند.

استایل وینتیج

منظور از استایل وینتیج چیست؟

کلمه “وینتیج” اغلب برای توصیف سبک لباس استفاده می شود که بین 20 تا 100 سال قدمت دارد و نشان دهنده دوران تولید آن است. شرطی که برای دسته بندی یک لباس خاص به عنوان وینتج لازم است این است که باید بازتابی ملموس از روندها و سبک هایی داشته باشد که اغلب توسط بسیاری به آن دوره خاص مرتبط می شود. شما ممکن است لباس‌های قدیمی را به‌عنوان مد لباس بالا یا در برچسب‌های مد با کیفیت بالا بیابید و می‌تواند نو، دست‌ساز، دست‌ساز یا حتی تولید شده باشد.

جدا از آن، شما همچنین باید بدانید که تعریف وینتیج می‌تواند بسیار انعطاف‌پذیر باشد، از این رو برای هر دهه جدید، چیزهای جدیدی وجود خواهد داشت که می‌توانند در این دسته قرار گیرند و بنابراین به عنوان وینتیج برچسب‌گذاری می‌شوند. همچنین برای شما مهم است که بدانید هر کالایی که به عنوان وینتج طبقه بندی می شود با گذشت زمان تبدیل به عتیقه می شود. هر لباس قدیمی که حداقل 100 سال یا بیشتر قدمت داشته باشد در دسته آنتیک قرار می گیرد.

چگونه لباس های قدیمی خود را تهیه کنیم؟

اگر می‌خواهید لباس‌های قدیمی خود را داشته باشید، باید فروشگاه‌هایی را که وینتاژ دارند به نام فروشگاه یا توضیحات لباس‌ها جستجو کنید. همیشه باید از افراد مسئول بخواهید قبل از اینکه تصمیم بگیرید آن را برای خود بخرید، از قدیمی بودن آن اطمینان حاصل کنند. جدای از آن، ممکن است بتوانید برخی از لباس های قدیمی را در یک فروشگاه پوشاک دست دوم پیدا کنید، اما نوع لباس هایی که پیدا می کنید بیشتر لباس های قدیمی هستند.

من شدیداً به شما توصیه می کنم مستقیماً به یک فروشگاه رسمی قدیمی بروید تا بتوانید مجموعه ای حرفه ای از قطعات قدیمی و همچنین صاحبی را پیدا کنید که تجربه زیادی در طراحی های قدیمی دارد تا به شما در تصمیم گیری در مورد آن کمک کند. قطعاتی که واقعا دوستشان دارید در مورد بچه‌ها، توصیه می‌کنیم از فروشگاه پتی باتو دیدن کنید، جایی که لباس‌های قدیمی و مدرن فرانسوی با کیفیت بالا پیدا خواهید کرد.در اینجا یک نمونه دیگر از سبک مد قدیمی آورده شده است:

استایل وینتیج

استایل هنری(Artsy style)

استایل هنری از گرایش های سبکی است که توجه من را به خود جلب کرده است. دیدن زنانی که دوست دارند چیزهایی بپوشند که ظاهری استایل خاص خودشان را ایجاد می کند، شگفت انگیز است. ایده این است که چیزی غیر متعارف به دور از یک ظاهر طراحی سنتی ایجاد کنید. این ممکن است شامل برخی از رنگ های بسیار پررنگ و روشن، با چاپ های اغراق آمیز باشد. لباس‌ها معمولاً شبح‌های غیرعادی و شکل‌های عجیب و غریبی دارند. بیشتر آن دست ساز و خانگی است.

استایل هنری سبکی است که بیشتر در مورد خلاقیت است. این می تواند لباسی باشد که بتوانید به آن فکر کنید و به سرعت از پارچه ای که از قبل دارید بسازید. یا می توانید به سادگی یک ایده خلاقانه از یک طراح هنری را بپوشید.

استایل هنری

آیا استایل هنری برای من مناسب است؟

به نظر شخصی من، من فکر می کنم که سبک مد هنری برای کسانی است که خلاقیت بالایی دارند. اگر دوست دارید از محیط زندگی که در آن هستید چیزی جدید طراحی و خلق کنید، این سبک قطعا برای شما مناسب است. من متوجه شدم که بسیاری از دوستداران سبک هنری زیبا، لباس های غیر معمول و همچنین اقلام دست ساز الهام گرفته شده را ترجیح می دهند که زیبایی خود سبک را افزایش می دهد. تعریف سبک مد هنری گسترده و بسیار انعطاف‌پذیر است و برای اینکه بتوانید نسخه‌ای از سبک مد هنری خود را پیدا کنید، باید به اندازه کافی جسور و خلاق باشید تا ترکیب‌های مختلفی از آیتم‌ها را امتحان کنید و نتیجه آن را برای خودتان آزمایش کنید.

استایل هنری

چرا مردم می خواهند به این سبک مد لباس بپوشند؟

بیشتر اوقات، مردم به این سبک مد لباس می پوشیدند تا بتوانند پیامی ناخودآگاه به جامعه برسانند تا برای خود بیانیه ای ارائه دهند تا بتوانند از چیزهایی که به آن اعتقاد دارند دفاع کنند. معمولاً آنها جذب می شوند. به اقلامی که از مواد باکیفیت دست ساز هستند یا حداقل هر اقلامی که ارزش مادی منحصر به فردی دارند. یکی از چیزهایی که در مورد این سبک مد بسیار زیبا است این واقعیت است که سطح زیبایی این سبک مد به ترجیحات شخصی افرادی که آن را می پوشند بستگی دارد و از این رو آن را به یک سبک مد تبدیل می کند که آزادی نهایی را به مردم می دهد.

چگونه به سبک هنری لباس بپوشم؟

من دو روش شگفت‌انگیز را می‌شناسم که از طریق آنها می‌توانید به سبک هنری لباس بپوشید، بنابراین بیایید آنها را یکی یکی از نزدیک در زیر بررسی کنیم.

1. ساق و تونیک نامتقارن

اولین راه این است که شلوار ساق یا حتی شلوار جین تنگ بپوشید تا آن را با یک تونیک نامتقارن ست کنید. تاپ‌های نامتقارن به دلیل خطوط لبه‌ای بسیار کم، در مقایسه با یک تاپ معمولی خسته‌کننده، بیان خلاقیت در حال پیشرفت را ارائه می‌دهند. یکی از بهترین راه‌ها برای استایل کردن تونیک نامتقارن، ست کردن آن با یک جفت شلوار لی مشکی یا خاکستری است. ساق هلویی نیز ممکن است در برخی موارد استفاده شود و همانطور که قبلاً اشاره کردم، همه چیز به خلاقیت شما مربوط می شود زیرا در اینجا هیچ درست یا غلطی وجود ندارد. چکمه های تخت و بلند، همراه با برخی جواهرات به فاکتور شگفت انگیز سبک کلی کمک می کند.

اگر حال و هوای شلوارهای ساق را ندارید، به جای آن، این جوراب های هنری آلمانی را امتحان کنید.

2. جواهرات دراماتیک یا خلاقانه

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش حس هنری به لباس‌های روزمره‌تان، استفاده از جواهرات خلاقانه است. فقط گردنبند الماس و گوشواره های مروارید گرانبها را فراموش کنید و به جای آن برخی از لوازم جانبی منحصر به فرد مانند یک قطعه صنعتگر را امتحان کنید که در اصل با دست و از بهترین کیفیت مواد ساخته شده است که به نظر یک شی یا هنر ناب می رسد. در عین حال جسور و خلاق باشید تا اجازه دهید شخصیت شما از طریق لباس پوشیدن شما بیان شود.

3. استایل غیررسمی(Casual style)

این بیشتر یک سبک رسمی است و بهتر است آن را به عنوان گاه به گاه تجاری نامگذاری کنیم. کژوال ها هنوز برای یک جلسه کاری و رویدادهای اداری کاملاً خوب هستند. در حالی که مردان یک کت شلوار با یک شلوار هماهنگ با پیراهن رسمی و گاهی اوقات کراوات می پوشند، زنان می توانند شلوار و دامن را با تونیک یا بلوز مناسب با یک کت مناسب بپوشند. توصیه می‌کنم برای هر مناسبت، به اندازه کافی وسایل تجاری معمولی را در مجموعه خود نگه دارید، زیرا در هر جایی که می‌روید، تماشاگران را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند.

استایل غیررسمی

منظور از لباس غیررسمی چیست؟

لباس‌های غیررسمی مجموعه‌ای از کدهای خاص نیستند، بلکه تعریف واقعی لباس‌های غیررسمی هر چیزی است که به‌طور سنتی از نظر بسیاری برای یک موقعیت معمولی که نیاز به کد لباس رسمی دارد، مناسب یا نامناسب است. لباس‌های غیررسمی را به عنوان مجموعه‌ای از لباس‌ها در نظر بگیرید که می‌پوشید تا احساس آرامش کنید، اما در عین حال سطح ظرافت را حفظ کنید تا بتوانید به راحتی از آن به عنوان لباس‌های روزمره‌تان استفاده کنید. از آنجایی که باید یک لباس خاص را انتخاب کنید و آن را با لباس دیگر ست کنید، لباس‌های غیررسمی معمولاً آن‌طور که می‌خواهید با لباس‌های راحتی شما ترکیب می‌شوند، بنابراین خلاق باشید، سعی کنید لباس‌هایی را که بیشتر به شما می‌آیند را امتحان کنید.

یک کد لباس غیر رسمی ممکن است یکی از بهترین فرصت ها برای کسانی باشد که دوست دارند حس واقعی استایل شخصی را برای عموم بیان کنند. چه این ترجیحات شخصی شما باشد که شما را به چیزی ناهموار یا شیک، ساده یا لوکس می‌خواهد، لباس‌های غیررسمی شما را دعوت می‌کنند طوری لباس بپوشید که همیشه احساس راحتی کنید. لباس‌های غیررسمی به‌جای تمرکز بر روی تشریفات، شما را قادر می‌سازد تعادلی را که می‌خواهید بین سطح راحتی، استایل شخصی و همچنین فردیت پیدا کنید تا بتوانید شیک و در عین حال شیک بپوشید. یک لباس کاربردی

استایل غیررسمی

در اینجا چند نکته سریع وجود دارد

جدا از آن، اجازه دهید چند نکته سریع به شما ارائه دهم. فقط در صورتی که برای صرف شام با دوستانتان دیر کرده اید و نمی خواهید هودی خود را بردارید، پس نگران نباشید. فقط شلوار ورزشی خود را با دامن میدی و مولد عوض کنید. وقتی دمای محیط شروع به کاهش کرد، شلوار چرمی خود را دوباره بپوشید. دانستن نحوه بازی با لایه ها پاسخی برای داشتن یک لباس عالی است. سویشرت یا هودی خود را بپوشید و اکسسوری هایی مانند گردنبند به آن اضافه کنید تا بتوانید در یک چشم به هم زدن لباس های خود را از روز به شب تغییر دهید. اکنون، این همان چیزی است که ما آن را قدرت سبک مد کژوال می نامیم!

استایل گرانج(Grunge style)

این نوع لباس نتیجه موسیقی گرانج است و در دهه 1980 به وجود آمد. تاکید زیادی بر ایجاد سیلوئت های بزرگ و چند لایه بود. این سبک به طور خاص شامل پیراهن های فلانل، ژاکت های چرمی، جین پاره شده، کت های متالیک، تاپ های برش، چکمه های رزمی، تی شرت های شعاری، جوراب های مشبک، شلوار جین مامان، ژاکت های شلخته و لوبیا بود. لباس گشاد، لباس های پاره و پاره و نامرتب از ویژگی های این سبک است. این استایل برای همه مناسب است، بنابراین این سبک را در لباس خود بپذیرید و با استایل خود تأثیر بگذارید.

استایل گرانج

سبک مد گرانج از کجا آمده است؟

سبک مد گرانج در ابتدا از صحنه موسیقی گرانج الهام گرفته شد و منشا آن را در قطعات آشفته، دنج و فلانل جستجو کرد. گرانج در ابتدا در اواسط سال 1980 در سیاتل ظاهر شد و به خاطر اشعار ترسناک و صدای ضعیفش معروف بود. اگرچه گرانج بسیار تحت تأثیر هوی متال و پانک راک بود، اما در نهایت توانست با ایجاد سبک و ظاهر خود هویت خود را پیدا کند. حال، بیایید نگاهی به این موضوع بیندازیم که چگونه می‌توانید لباس‌های سبک گرانج عالی بپوشید.

چگونه یک لباس به سبک گرانج به درستی بپوشم؟

1. استفاده از یک کاپشن چرم مشکی با سایز فوق العاده

بیشتر اقلامی که شیک پوشان سبک مد گرانج تمایل دارند در کمد خود داشته باشند یک کت چرم مشکی است. وقتی می‌خواهید به‌درستی به سبک مد گرانج بپوشید، باید به خاطر داشته باشید که همه چیز در مورد داشتن کت‌های چرمی مشکی است که از نظر اندازه بسیار بزرگ هستند. بنابراین، به جای انتخاب کاپشن چرمی مشکی متناسب با سایز بدنتان، سعی کنید آنهایی را انتخاب کنید که بزرگتر از سایز معمولی شما هستند.

2. پوشیدن یک تی شرت سفید ساده

این یکی از چیزهایی است که باید داشته باشید و به احتمال زیاد یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که در زندگی خود انجام خواهید داد. یک تی شرت ساده سفید را می توان به راحتی با کت چرم فوق العاده بزرگ مشکی شما ست کرد. بعد از آن، کار بعدی که می‌خواهید انجام دهید این است که موهایتان را طوری حالت دهید که نامرتب به نظر برسد، درست مانند زمانی که اخیراً از رختخواب بیرون آمده‌اید تا کمی از عناصر گرانج را به آن اضافه کنید. در نهایت، ممکن است بخواهید یک لب قرمز روشن با رژ لب بزنید تا آخرین لمس گرانج را به استایل کلی خود اضافه کنید.

5. سبک مد شیک(Chic fashion style)

این ظرافت و کلاس منهای رنگ های زنده است. به نظر من این سبک یک سبک مرتب و مرتب است زیرا بیشتر سیاه‌پوستان و سفیدپوستان را در بر می‌گیرد. ممکن است رنگ‌های نه چندان بلند و ظریف دیگری را نیز ببینید، اما همه اینها با ظرافت و ظرافت هیجان‌انگیز است، بدون هیچ‌چیز زیاده‌روی و بدون رنگ‌های آشکارا زرق و برق‌آلود.

سبک مد شیک

استایل مد شیک چیست؟

کلمه شیک به معنای ظرافت و شیک بودن است که معمولاً به نوع خاصی اشاره دارد. این کلمه ای است که توسط بسیاری از افراد استفاده می شود تا به شما ایده ای از سبک یک مد خاص یا سبک هایی که یک خانه در آن تزئین شده است بدهد. برخی از مردم ادعا کردند که این کلمه بیش از حد به کار می رود تا جایی که فقط به معنای جالب بودن چیزی است. ممکن است مبهم به نظر برسد و احتمالاً یکی از کلماتی است که ما معمولاً بدون درک کامل معانی واقعی پشت آن استفاده می کنیم. با این حال، در دنیای مد، با اطمینان می توانم به شما بگویم که از دیدگاه من، شیک به سادگی به معنای ظاهری باکلاس است که از ترکیب چند آیتم که با حداقل تلاش انجام می شود، تولید می شود.

سبک مد شیک به دلیل پوشیدن تکه های تک رنگ با خط تمیز و شیک معروف است تا نشان دهد که قدرت درون خود را دارد و سلیقه خاصی در مد دارد. به عنوان فردی که عاشق استایل شیک هستید، معمولاً لباس هایی را در رنگ های سفید، مشکی و همچنین خنثی انتخاب می کنید تا بتوانید رنگ های اصلی مورد نظر خود را روی اکسسوری های جسورانه ای مانند کیف پولی که از پوست تمساح ساخته شده است بپوشید. یا حتی یک رژ لب قرمز کلاسیک. اگر در کمد شخصی که طرفدار سبک چیچ است می توانید یک چیز پیدا کنید، آن یک اکسسوری مدرن، شیک و جدید است.

چگونه فورا شیک به نظر برسم؟

1. تمام تلاش خود را بکنید تا لباس هایتان خوش سلیقه باشد و به جای آن روی کفش ها و کیف ها تمرکز کنید.

این یکی از راهبردهای اصلی من در مورد چگونگی شیک به نظر رسیدن فوری است. کاری که من برای لباس‌هایم انجام می‌دهم این است که معمولاً چیزی را انتخاب می‌کنم که به راحتی می‌توان آن را پوشید و می‌دانم که با آن راحت‌تر باشم. یکی از ترکیب های مورد علاقه اقلامی که من دوست دارم از آن استفاده کنم دامنی است که با یک بلوز ست می شود. جدای از آن، من همچنین تمام توجه و انرژی خود را بر روی انواع لوازم جانبی که می پوشم متمرکز می کنم، صرف نظر از اینکه برای یک موقعیت خاص یا استفاده روزمره از آن استفاده خواهم کرد.

2. برخی از قسمت های پوست خود را به روشی درست در معرض دید قرار دهید

قسمت هایی از بدن که برای در معرض دید قرار گرفتن آنها مناسب است، مچ پا و شانه ها هستند. اینها قسمت هایی از بدن شما هستند که ممکن است بخواهید آنها را در معرض دید قرار دهید تا ویژگی های شیک درون شما آشکار شود. به جای یک پیراهن کوتاه، سعی کنید از بالای سرشانه استفاده کنید. به جای پوشیدن دامن کوتاه، یک شلوار جین کوتاه را امتحان کنید. همچنین می‌توانید با افشای برخی از بهترین ویژگی‌های بدن خود نسخه جذاب‌تری از شیک بودن را انتخاب کنید، اما به شدت به شما توصیه می‌شود که پاها و همچنین دکل‌تان را همزمان در معرض دید قرار ندهید، زیرا ممکن است بخواهید آن را ذخیره کنید.

6.استایل بوهو یا بوهمیان(Bohemian fashion style)

این همان سبک هیپی است که به محبوبیت رسید. این سبک شامل زنانی می‌شد که موهای بلند و لباس‌های روشن داشتند که از پارچه‌های آزاد ساخته می‌شد. که شامل الگوهای برجسته و چاپ‌های عجیب و غریب همراه با شلوارهای دم زنگ بود. نسخه معاصر این سبک، سبک بوهو شیک است و در آن از لباس های دست ساز ساخته شده از مواد طبیعی استفاده شده است. این استایل به خاطر طبیعت آزاد و آرام خود شناخته شده است و تقریباً در تمام لباس های این سبک می توانید آن را مشاهده کنید. ماکسی بیلو یکی از نمونه های این سبک است.

استایل بوهو یا بوهمیان

استایل بوهو یا بوهمیان

سبک مد بوهمی فقط یک سبک مد نیست، بلکه چیزی فراتر از آن است. این یک فرهنگ واقعی است که قبلا وجود داشته است و مانند هر فرهنگ دیگری حقوق خود را دارد. جدای از آن، این نیز نوعی فرهنگ است که به شدت بر ایدئولوژی خاصی پایبند است و تاریخ بسیار منحصر به فرد و پیچیده ای دارد. اکثر مردم تمایل دارند سبک مد بوهمی را به مد هیپی که در اواخر دهه 70 و 60 ظاهر شد مرتبط کنند. اما در حال حاضر، سبک مد بوهمی به یکی از بخش های بزرگ فرهنگ ما تبدیل شده است. در واقع، مد بوهو از قرن نوزدهم شروع شد و در آن زمان توسط مردم به عنوان وسیله ای برای ضد فرهنگ استفاده می شد.

در حال حاضر، تنوع بسیار زیاد اکسسوری ها و همچنین لباس های بوهو باعث شده است که سبک مد بوهمی به یک پدیده فرهنگی واقعی تبدیل شود و نوعی پدیده فرهنگی است که عناصر آرام را در بر می گیرد. همراه با لباس های گشاد، به طور کلی قطعات هنری و غیر رسمی. از جواهرات اغلب لباس هایی که به سبک بوهمی برچسب زده می شوند معمولاً نمایانگر کاملی از آنچه سبک بوهمی است را نشان می دهند و این دومین گزینه نسبت به روش های قدیمی لباس پوشیدن است در حالی که همان راحتی ها را با هزینه های یکسان ارائه می دهد.

سبک بوهمی که باید بدانید

سبک بوهمی دارای تنوع گسترده ای از برش ها و سیلوئت ها و همچنین تنوع زیادی در الگوها، تکنیک ها و انواع مواد مورد استفاده است. به عنوان قانون اصلی، بسیاری از طرح های بوهمی شامل برخی از بهترین مواد طبیعی خالص هستند که سایه ای طبیعی برای پوست شما ایجاد می کنند. در عین حال، طرح ها عمدتاً تحت تأثیر عناصر هنری، برخی از عناصر سنتی قومی و عامیانه و همچنین نقش و نگارهای گل ها هستند. پارچه‌های معمولی که معمولاً بر روی محبوب‌ترین و نمادین‌ترین الگوها و طرح‌ها استفاده می‌شوند شامل پارچه‌هایی مانند توری، جین، قلاب‌بافی، چرم، جیر، فیروزه‌ای، چوب و همچنین حصیری هستند. ما چند عینک آفتابی چوبی عالی در مغازه خود داریم که به خوبی سبک بوهمی را تکمیل می کند.

بیشتر بخوانید:10نکته مد برای اینکه مطمئن شوید همیشه شیک هستید

7. استایل مد عجیب و غریب(Exotic fashion style)

این دقیقاً همانطور که در نام آن وجود دارد – در مورد پوشیدن چیزی است که هیچ کس تا به حال نپوشیده است. این لباس هایی است که شاید تا به حال ندیده باشید. عناصر زیادی در مد عجیب و غریب وجود دارد که شامل طرح‌های اسرارآمیز، رنگ‌های جسورانه و پر جنب و جوش، گلدوزی‌های پیچیده و چاپ‌هایی است که برجسته هستند و از فاصله دور قابل تشخیص هستند.

استایل مد عجیب و غریب

8.استایل مدروز(Trendy fashion style)

این می تواند یک دختر مدرن باشد که از تمام مدهایی که یک روند هستند پیروی می کند. اگر شما کسی هستید که همیشه با روندهای فعلی مد به روز هستید و بارها در سال کمد لباس خود را با تغییر فصل تازه می کنید. شما دختر مد روز هستید. این راحت ترین سبک مد برای دنبال کردن است. بدون پیچیدگی، بدون نمایش و شاید به همین دلیل است که این سبک مد مورد علاقه من است.

استایل مدروز

9.استایل مد پر جنب و جوش (Vibrant fashion style)

این سبک برای همه شما جویندگان توجه است. این سبک پر از انرژی و شدت است و همین امر از ترکیب پر جنب و جوش رنگ ها، الگوها، گلدوزی های اغراق آمیز، طرح های نامتقارن و تن ها رنگ های زنده و پر جنب و جوش مشهود است. اگر شما از آن دسته دخترانی هستید که عاشق مد پر جنب و جوش هستند، کمد لباس شما پر از رنگ هایی خواهد بود که توجه توده ها را به خود جلب می کند.

استایل مد پر جنب و جوش

10.استایل پرپی(Preppy fashion style)

این سبک مد از مدارس آمادگی آمریکای شمالی الهام گرفته شده است و همچنان بر مد دنیای معاصر تأثیر می گذارد. اما این مد اکنون مورد استقبال مردم خارج از دانشگاه نیز قرار گرفته است. مد پیش پا افتاده شامل لباس های چینی خاکی یا راسته، آکسفورد دکمه دار، پیراهن پولو، پیراهن هنلی، ژاکت های یقه ای، دامن های کوتاه و غیره است.

استایل پرپی

11.استایل مد پانک(Punk fashion style)

این سبک مد همه چیز درباره نگرش و فریاد زدن با صدای بلند درباره آن است. پانک با چرم زیاد مشخص می شود، به خصوص زمانی که در مورد پوشیدن کت و شلوار باشد. می توانید آنها را با پوشیدن، سنبله، زنجیر و ناودانی پیدا کنید. آنها همچنین ممکن است شامل مقداری اسپندکس، چکمه، شلوار جین تنگ و تی بند باشند.

استایل مد پانک

12.استایل مد اسپرت(Sporty fashion style)

این سبک برای برداشتن و توصیف آسان است. همه چیز در مورد ورزش است. اگر از علاقه مندان باشگاه بدنسازی هستید یا کسی هستید که عاشق دویدن صبحگاهی خود هستید، این سبک ممکن است قبلا بخشی از شما بوده باشد. در این سبک، دختران از برخی از شرکت‌های معروف ورزشی مانند نایک یا آدیداس با کفش‌های دونده مکمل برخی از مارک‌های ورزشی مشابه استفاده می‌کنند. ایده این مد این است که ورزش های آنها را به رخ بکشد. این یک سبک بدون دردسر است زیرا شامل دویدن پشت چیزهای پر زرق و برق نیست. فقط چند شلوار دونده تنگ، سه راهی ساده و آن دم اسبی این کار را انجام می دهند.

استایل مد اسپرت

13.استایل اداری و رسمی(Formal Office fashion style)

حتی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در مورد نوع مد افراد فکر نمی کنید، در آن جلسه بسیار مهم در دفتر چه بپوشید، یا یک مصاحبه تبلیغاتی یا یک روز رویداد همیشه یک معضل است. این سبک فقط همان سبکی است که برای رسیدگی به چنین موقعیتی نیاز دارید. این شامل پوشیدن لباس هایی مانند تاکسیدو یا کت و شلوار مشکی تیره با کراوات مناسب برای مردان و لباس های مشابه با دامن، شلوار و لوازم جانبی مناسب برای زنان است. اگر می‌خواهید در بین رتبه‌های اداری بدرخشید، این سبک ضروری است.

استایل اداری و رسمی

14.استایل مد دخترانه(Girly fashion style)

این سبک همه چیز در مورد دختر درون شماست. اگرچه کلیشه کردن مد دخترانه چیزی است که من واقعاً انجام نمی دهم، اما این سبک مد با استفاده از رنگ صورتی – پوشاک و همچنین اکسسوری %8

برچسب‌ها :