10نکته مد برای اینکه مطمئن شوید همیشه شیک هستید


آتنا نبيل زاده 22 مرداد 1401 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

10نکته مد برای اینکه مطمئن شوید همیشه شیک هستید

برخی از خانم ها صرف نظر از اینکه چه لباسی می پوشند همیشه شیک و شیک به نظر می رسند. چه در حال حاضر یک شیک پوش هستید یا احساس می کنید که می توانید از یک اصلاح سبک استفاده کنید، پس از خواندن این مقاله می توانید بدون زحمت شیک، باکلاس و با هم به نظر برسید. ما 12 نکته ساده و کاربردی را برای مد جمع آوری کرده ایم که هر روز به شما احساس شیک، برازنده و ظریف می دهد. و خیلی ساده تر از چیزی است که فکر می کنید!

مد لباس

در این پست خواهید دید

  • رنگ های خنثی بپوشید
  • لباس با کیفیت بخرید
  • لباس مناسب بپوشید
  • بافت ها را مخلوط کنید
  • کفش های خود را تمیز کنید
  • چروک های لباس را از بین ببرید
  • ژاکت خود را روی شانه هایتان بپوشید
  • پیراهن های خود را نیمه تا کنید
  • عینک آفتابی بزنید
  • لباس خود را از شب قبل انتخاب کنید

1.رنگ های خنثی بپوشید

مد

رنگ های خنثی ظریف و جاودانه هستند. آنها به راحتی با یکدیگر ترکیب می شوند و می توانید از رنگ های خنثی به عنوان پایه ای برای تکه های استیشن در کمد خود استفاده کنید. بنابراین، اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در کمد لباس‌های مد روز هستید که در آزمون زمان مقاومت کند و زندگی شما را ساده کند، لباس‌های خنثی همیشه یک شرط مطمئن هستند.

مد لباس

با این اوصاف، بسیاری از لباس‌های خنثی می‌توانند لباس را بیشتر به سمت ساده بودن متمایل کنند تا شیک، بنابراین می‌خواهید این دو را متعادل کنید. ساده ترین و موثرترین راه برای قرار گرفتن در دو دنیای خنثی و رنگ، استفاده از لوازم جانبی برای بیان یک بیانیه است. لباس‌های سرمه‌ای، مشکی، شتری، بژ، سفید و خاکستری بپوشید و سپس با رنگ‌ها، طرح‌ها یا طرح‌های پررنگ به ظاهرتان انرژی بدهید. بهترین بخش این است که حتی بیرونی ترین اکسسوری ها می توانند به یک کمد لباس جاودانه تبدیل شوند، به شرطی که به خوبی با سایر موارد خنثی در کمد شما جفت شوند.

بیشتر بخوانید:نحوه انتخاب رنگ برای پوشیدن لباس

2.لباس با کیفیت بخرید

مد

دلیلی وجود دارد که لباس های طراح ظاهر و احساس بهتری دارند، و این به برندسازی مربوط نمی شود. لباس‌های طراحان لوکس به نظر می‌رسند زیرا اکثر طراحان از مواد، برش‌ها و پرداخت‌های باکیفیت استفاده می‌کنند. لباس‌های فست مد از مواد ارزان‌قیمتی ساخته می‌شوند و به سرعت تولید می‌شوند، بنابراین معمولاً و کیفیت پایین‌تری دارند. از سوی دیگر، لباس‌های طراح با مواد درجه یک و مراقبت‌های تولیدی بالا ساخته می‌شوند. این سطح از کیفیت و مراقبت خود را به لباس هایی می رساند که پیچیده، باکلاس و شیک به نظر می رسند.

3.لباس مناسب بپوشید

پوشیدن لباس‌هایی که مناسب نیستند، سریع‌ترین راه برای نامرتب و ناهماهنگ به نظر رسیدن است (مگر اینکه عمداً به دنبال ظاهری بزرگ باشید). لباس های نامناسب فقط نامرتب به نظر نمی رسند؛ این می تواند باعث شود که شما نیز اعتماد به نفس کمتری داشته باشید و این به نحوه ارائه خود ترجمه می شود. اگر دائماً لباسی را که خیلی تنگ است می‌کشید یا شلوارهای خیلی بزرگ را بالا می‌کشید، بیشتر نگران ظاهرتان خواهید بود تا اینکه کاملاً در آن لحظه حضور داشته باشید. لباس‌ها می‌توانند بر روان‌شناسی ما تأثیر بگذارند، بنابراین لباس‌های باکیفیت و متناسب بپوشید که اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد، نه اینکه آن را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که مد آخرین عمل مراقبت از خود است!

10نکته برای مد

لباس‌هایی بخرید که مناسب شما باشد و بهترین ویژگی‌های شما را برجسته کند، تا همیشه ظریف به نظر برسید. اگر لباس، کت و شلوار  پیدا کردید که دوست دارید اما کاملاً مناسب نیست، آن‌ها را سفارش کنید. لباس‌های دوخته شده جلا و تمیز به نظر می‌رسند و راحت‌تر هستند.

نکته حرفه ای:آیا یک کت می خواهید؟ از خیاط خود بخواهید که دکمه ها را از دکمه های ارزان به دکمه های شیک تر ارتقا دهد. این یک تغییر کوچک است که فوراً ظرافت قطعه را بازسازی و افزایش می دهد.

4.بافت ها را مخلوط کنید

من قبلاً فکر می کردم که پیچیدگی به معنای پوشیدن فقط یک پارچه یا یک رنگ است. اما یک روز متوجه شدم که اکثر طراحان برتر از چندین پارچه، بافت و چاپ متفاوت در هر لباس استفاده می کنند. جفت کردن بافت‌های مختلف با هم، بعد بصری ایجاد می‌کند که به ظاهر زیبایی می‌بخشد.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، ترکیب بافت های مختلف در یک خانواده رنگ یا سایه یک ظاهر تک رنگ فوق العاده شیک ایجاد می کند. یک ژاکت کشمیری مشکی با دامن چرمی مشکی، یک ژاکت جیر قهوه ای با یک بلوز ابریشمی شتری یا یک بافتنی صورتی آجدار با دامن ساتن قرمز را امتحان کنید. وقتی با بافت های جفتی بازی می کنید، دنیایی از امکانات را برای کمد لباس خود باز خواهید کرد.

5.کفش های خود را تمیز کنید

کفش‌ها می‌توانند یک لباس را بسازند یا بشکنند. یک تئوری وجود دارد که می‌گوید می‌توان ۹۰ درصد شخصیت افراد را از روی کفش‌هایشان قضاوت کرد. اگرچه ممکن است متوجه آن نباشیم، کفش‌ها یکی از اولین چیزهایی هستند که در شخص دیگری متوجه می‌شویم. وقت گذاشتن برای مراقبت از کفش‌هایتان جزییاتی است که می‌تواند تفاوت زیادی در ظاهر کلی لباس شما ایجاد کند – و اینکه چگونه اولین تاثیر را ایجاد می‌کنید.

این بدان معنا نیست که شما باید تمام پول خود را برای کفش های خود خرج کنید (مگر اینکه به اندازه من عاشق کفش باشید…). در عوض، روی تمیز نگه داشتن کفش های خود تمرکز کنید. کفش های خود را با یک محافظ اسپری کنید، آنها را به درستی نگهداری کنید و مرتباً آنها را تمیز کنید.

6.چروک های لباس را از بین ببرید

این قانون فقط در مورد کفش صدق نمی کند. مراقبت از لباس های خود بهترین راه برای افزایش عمر آنهاست و در عین حال نشان می دهد که به ظاهر خود اهمیت می دهید. لباس‌های تمیز و صیقلی که به خوبی می‌آیند، کلید جلا یافتن هستند.

که با خلاص شدن از شر چین و چروک شروع می شود. چروک‌های لباس باعث می‌شود لباس‌های شما به شکل متفاوتی روی بدن شما بیفتد و حتی شیک‌ترین لباس‌ها را هم بی‌تفاوت نشان می‌دهد. اگر شما هم مثل من از اتو کردن متنفرید، یک بخارشوی لباس تهیه کنید. هر روز صبح یا عصر چند دقیقه را صرف بخار کردن لباس های خود کنید تا از شر چین و چروک خلاص شوید، و فوراً شاهد افزایش ظاهر و احساس لباس های خود خواهید بود. من دوست دارم صبح لباس هایم را بخارپز کنم و از این زمان برای مدیتیشن استفاده کنم و در یک حالت روحی مثبت برای روز قرار بگیرم. این زمان پیدا شده برای بخار دادن لباس‌هایم فرصتی عالی برای امتحان کردن صحبت‌های مثبت با خود است، که باعث می‌شود زیباتر به نظر برسید و برای روز آینده احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

7.ژاکت خود را روی شانه هایتان بپوشید

12 نکته برای مد

این یکی از ساده ترین نکات مد است که تا به حال شنیده اید، و هر بار کار می کند.  کت خود را روی شانه های خود بپوشانید، نه اینکه بازوهای خود را در سوراخ ها قرار دهید. مهم نیست که چه چیزی می پوشید، این حرکت لباس شما را هدفمندتر نشان می دهد.

8.پیراهن های خود را نیمه تا کنید

مد

یکی دیگر از نکات مد بسیار ساده مورد علاقه من برای خانم ها این است که پیراهن های خود را تا آخر نپوشانید. پوشاندن اندکی از پیراهن، خط کمری ایجاد می‌کند و پاهایتان را بلندتر می‌کند، که شبح هدفمندتری ایجاد می‌کند و در عین حال حالتی معمولی و شیک را به شما ارائه می‌دهد. من مخصوصاً هنگام پوشیدن ژاکت‌های حجیم، لباس‌های جزئی را دوست دارم، زیرا در عین حال که ظاهری دنج و بزرگ دارد، شکل ظاهری را اضافه می‌کند.

9.عینک آفتابی بزنید

مد عینک

عینک آفتابی جادویی ترین اکسسوری است که می توانید در زرادخانه مد خود داشته باشید. در اینجا یک مطالعه موردی برای اثبات این موضوع وجود دارد. روز قبل شلوار گرمکن و تی شرت سفید پوشیده بودم. من هنوز دوش نگرفته بودم تازه ترین یا شیک ترین احساسم را نداشتم. من عینک آفتابی مورد علاقه ام را برداشتم، فقط به این دلیل که هوا آفتابی بود. وقتی نگاهی به خودم انداختم که از در بیرون رفتم، احساس زیبایی کردم. شما آن احساس را می شناسید – جایی که ناگهان احساس می کنید تمام زندگی تان با هم است و شما آن دختر آن هستید. بدون عینک آفتابی، احساس می‌کردم که از رختخواب بیرون آمده‌ام. اما با یک جفت عینک آفتابی، احساس می کردم غیرقابل توقف هستم.

10.لباس خود را از شب قبل انتخاب کنید

مد لباس

اگر به این فکر می‌کنید که چگونه استایل خود را بدون ایجاد تغییرات اساسی بهبود بخشید، این تغییر کوچک برای برنامه‌ریزی از قبل لباس‌هایتان می‌تواند تفاوت زیادی در نحوه لباس پوشیدن شما در صبح ایجاد کند. این کار باعث صرفه جویی در وقت شما در صبح ها می شود و همچنین لباس های شما را هدفمندتر و با هم ترکیب می کند.

صبح ها به اندازه کافی شلوغ است بدون اینکه نگران پیدا کردن لباس مناسب باشید – حتی قبل از نوشیدن اولین فنجان قهوه! به جای اینکه به بهای دیر رسیدن (یا برعکس) شیک پوش باشید، از شب قبل چند دقیقه وقت بگذارید تا تصمیم بگیرید روز بعد چه بپوشید. ساده به نظر می رسد، اما اختصاص دادن زمان برای مد، راهی مطمئن برای شیک شدن بیشتر است!

شما حتی می توانید “آماده سازی کمد” را انجام دهید – مانند تهیه غذا اما برای لباس! جمعه ها، چند ایده مختلف از جمله لوازم جانبی را انتخاب کنید. سپس، شما یک دسته از ظاهرها آماده دارید تا در طول هفته به نمایش درآیند.

منبع:currentboutique

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه