رنگ های شگفت انگیزی که با لباس های رنگ نارنجی مطابقت دارند


آتنا نبيل زاده 10 مرداد 1402 25 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

رنگ های شگفت انگیزی که با لباس های رنگ نارنجی مطابقت دارند

نارنجی رنگی پر جنب و جوش است و حس مثبت را منتقل می کند. اما باید بدانید چه رنگ هایی با نارنجی به خوبی ست می شوند. اگر این کار را نکنید ممکن است در نهایت شبیه یک ملکه هالووین شوید.برای کشف رنگ‌های شگفت‌انگیز که با لباس‌های نارنجی مطابقت دارند.

استایل رنگ نارنجی

نارنجی و مشکی

ترکیب نارنجی و سیاه ممکن است حس هالووین را در خود داشته باشد، اما جذاب است.  اما نارنجی رنگ سیاه را روشن می کند و تاریکی و وزن آن را از بین می برد.هیچ چیز بهتر از رنگ های چشم نواز، لباس مشکی را روشن نمی کند .و نارنجی نیز از این قاعده مستثنی نیست. وقتی مشکی با نارنجی ترکیب می‌شود، می‌تواند تصویری روشن، خوش‌بینانه و مد روز ایجاد کند که شما را زیبا و مدرن نشان می‌دهد.

همچنین می توانید یک بلوز نارنجی زیبا را با یک شلوار مشکی تا کمر ترکیب کنید. تا شیک به نظر برسید.برای ایجاد یک لباس تجاری شیک و آرام.می توانید شلوار نارنجی روشن را با یک بلوز مشکی بدون تزئین بپوشید.یک لباس نارنجی مدرن شما را سرزنده و شیک نشان می دهد. آن را روی یک پیراهن مشکی قرار دهید تا یک استایل خیابانی متمایز داشته باشید.همچنین، مطمئناً شبیه یک متخصص مد خواهید بود که یک کت چرم مشکی با پیراهن نارنجی پوشیده است.از آنجایی که تعداد زیادی لباس نارنجی ندارند، ست کردن نارنجی با اقلام شیکی مانند شلوار لی مشکی یا دامن چرمی شما را شگفت‌انگیز می‌کند.

ست رنگ نارنجی مشکی

نارنجی و آبی

یکی از نمونه‌های عالی از جسورانه‌ترین ترکیب‌های رنگی، نارنجی و آبی است، به خصوص اگر آبی سلطنتی را انتخاب کنید. اگر می خواهید مانند یک نماد استایل خیابانی لباس بپوشید، این ترکیب را باید امتحان کنید. اما اگر آبی سلطنتی برای شما خیلی زیاد است، همچنان می توانید نارنجی را با آبی روشن تر بپوشید. همچنین با آبی متالیک پاستلی که همراه با نارنجی روشن پوشیده شده است، شیک به نظر خواهید رسید.

همچنین می توانید رنگ های مختلف آبی را با نارنجی ترکیب کنید تا ظاهری زیبا و جسور داشته باشید. به عنوان مثال، یک کت آبی بچه روی یک لباس نارنجی مطمئناً خیره کننده به نظر می رسد آبی تیره عمیق با نارنجی نیز فوق العاده به نظر می رسد.سایه‌های آبی تیره، از جمله یاقوت کبود، سرمه‌ای، جوهر، نیلی و جین، گویاتر خواهند بود. اما نارنجی روشن تر و حباب تر می شود و به تمرکز اصلی در لباس تبدیل می شود.

آبی دریایی یک رنگ همه کاره است که به خوبی با رنگ های دیگر کار می کند. اگر می خواهید ظاهری ساده و “ایمن” برای لایه های نارنجی خود داشته باشید، یک لباس کاملاً دریایی را در نظر بگیرید.ترکیب رنگ نارنجی و آبی در یک رویکرد مسدود کننده رنگ ایده آل است. شلوار آبی را با تاپ نارنجی یا لباسی انتخاب کنید که ترکیبی عالی از این دو رنگ باشد. برخی از طراحان ترکیب نارنجی و آبی در لباس را بحث برانگیز می دانند. اما، اگر تعادل و استایل را در ذهن داشته باشید و لحن مناسب را انتخاب کنید، می توانید ظاهری هیجان انگیز، شاداب و پویا ایجاد کنید.

ست رنگ نارنجی و ابی

بیشتر بخوانید:چه رنگ هایی با لباس های رنگ سرمه ای می آیند؟

نارنجی و سبز

یکی از نمونه‌های خوب از زیباترین ترکیب‌های رنگی، ترکیب نارنجی با سبز است.از آنجایی که سبز جنگلی به عنوان یک رنگ مد روز در نظر گرفته می شود. طبیعی است که لباس های نارنجی خود را با سبز جنگلی بپوشید. سبز و نارنجی هر دو رنگ هایی هستند که طبیعت را به وضوح نشان می دهند، مانند پوشش گیاهی سرسبز و میوه های رنگارنگ.

ایده آل برای لباس های تابستانی، این ترکیب رنگی شما را هیجان زده می کند و شما را در خلق و خوی خوبی قرار می دهد. نارنجی همراه با سایه های سبز مانند یشمی و سبز تیره به ویژه جذاب به نظر می رسد. چنین رنگ های زنده و عمیقی نارنجی را درخشان و زیبا تکمیل می کند.

نارنجی و سبز

رنگ نارنجی و بنفش

اگرچه ترکیب نارنجی و بنفش نادر است، اما به این معنی نیست که قابل توجه نیست. با کمال تعجب، ترکیب فوق العاده به نظر می رسد. بنفش و نارنجی به خوبی با هم ترکیب می شوند زیرا رنگ های مکمل یکدیگر هستند. اگر هنوز در مورد جفت شدن آن مطمئن نیستید، از نماد مد ریحانا راهنمایی بگیرید. اگر او می تواند ترکیبی از پیراهن بنفش و شلوار نارنجی داشته باشد، قطعا شما هم می توانید. با هدایت یک پالت بنفش ظریف، می‌توانید رنگ هویج را با بادمجانی یا آلویی نیز ترکیب کنید. سایه هایی با کیفیت های مشابه مانند روشنایی، اشباع و عمق انتخاب کنید تا بیشترین شدت رنگ را به دست آورید. فقط به خاطر داشته باشید که اگرچه این ترکیب عالی به نظر می رسد، اما اگر خیلی شدید باشد، شما را خسته می کند.

رنگ نارنجی و صورتی

وقتی ترکیب رنگی را می بینید که به طور مکرر در طبیعت تکرار می شود، می دانید که ترکیب خوبی است. هم مرجان ها و هم غروب خورشید نمونه های خیره کننده ای از زیبایی نارنجی و صورتی هستند که یکدیگر را تکمیل می کنند. طرح نارنجی و صورتی تقریباً در هر سناریویی، چه در یک عروسی و چه در یک آپارتمان پیچیده، به خوبی عمل می کند. صورتی در ترکیب با هر رنگ دیگری نادیده گرفته نمی شود! نارنجی روشن وقتی با سایه های صورتی مانند سرخابی، زرشکی، نئون و رژگونه پوشیده شود، شیک به نظر می رسد. یک نارنجی ظریف را برای سایه های صورتی ظریف مانند فلامینگو، مروارید مادر، پودری و گرد و غباری انتخاب کنید.

رنگ نارنجی و زرد

ترکیب نارنجی و زرد نشان دهنده شادی و انرژی به عنوان یک طرح  برای یک لباس است. این رنگ های گرم قابل مقایسه، وقتی با هم ترکیب شوند، ممکن است هر ظاهری را به ظاهری زیبا و گرم تبدیل کنند.هنگامی که با زرد ترکیب می شود، نارنجی گرم تر و شدیدتر می شود.مهم است که آنها را به درستی ترکیب کنید تا لباس شما یک “انفجار” بصری ایجاد نکند و اطرافیان چشمان خود را به شما نچسبانند.

"</p

رنگ نارنجی و سفید

رنگ سفید به خوبی با تمام سایه های نارنجی از جمله هلویی، مرجانی، نارنجی. قرمز و اخرایی ترکیب می شود. رنگ سفید ویژگی های روشنایی، پویایی و فعالیت نارنجی را افزایش می دهد. این ترکیب توجه را به خود جلب می کند و باعث می شود در میان جمع متمایز شوید. این ترکیب کلاسیک متضاد نارنجی و سفید برای ظاهر تابستانی ایده آل است. چنین ترکیبی شما را گرم، باز و مایل به برقراری ارتباط می کند.

"ست

رنگ نارنجی و خاکستری

در حالی که نارنجی با سیاه یا سفید عالی به نظر می رسد، به خصوص با خاکستری نیز خوب به نظر می رسد.خاکستری یک رنگ سرد است که بیشتر به انواع مکمل های نارنجی، بنفش و آبی نزدیکتر از سفید یا سیاه است.رنگ درخشان خاکستری با کیفیت محدود کننده اش، رنگ نارنجی را متعادل می کند.خاکستری از نظر ظاهری روشن‌تر از مشکی است، بنابراین این جفت رنگ می‌تواند شما را آرام‌تر، شفاف‌تر، زیباتر و نجیب‌تر نشان دهد.

"

 رنگ نارنجی و قهوه ای

نارنجی و قهوه‌ای هر دو رنگ‌های گرم را ساطع می‌کنند. بنابراین، آنها به خوبی با هم کار می کنند تا یک لباس طبیعی و هماهنگ ایجاد کنند. نتیجه برای چشم جذاب، دوست داشتنی و دعوت کننده است. در لباس‌های روزمره، تمام سایه‌های قهوه‌ای وقتی با نارنجی تکمیل می‌شوند، فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

نارنجی همراه با سایه‌های قهوه‌ای مانند قهوه، شکلاتی و عسلی، هاله‌ای شدید و فعال را منتقل می‌کند. اما یک شخصیت نرم از نارنجی ترکیب شده با کاکائو، کارامل، تاوپ، بادام زمینی، کاپوچینو و بژ نشات می‌گیرد. نارنجی و بژ در کنار هم یک طرح زیبا و ظریف هستند که بدون اینکه خیلی زنانه باشند، شما را ملایم و آرام جلوه می دهند.

این ترکیب برای عروسی های روستایی در فضای باز با تعداد زیادی چمن سبز و درختچه در پس زمینه مناسب است. نارنجی و بژ به خوبی با هم کار می کنند زیرا رنگ های طبیعی پاییز را تداعی می کنند.

"ترکیب

حرف های نهایی

نارنجی به عنوان یک رنگ پررنگ می تواند به راحتی توجه را به خود جلب کند. با توجه به سبک مد خود، می‌توانید نارنجی را با رنگ‌های مختلف ترکیب کنید تا درخشندگی آن را تقویت یا کاهش دهید. با این رنگ‌های شگفت‌انگیز که با لباس‌های نارنجی مطابقت دارند آشنا باشید تا در نظر مردم به عنوان یک تروریست مد ظاهر نشوید.

منبع:americantwoshot

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه