چه رنگ هایی با لباس های رنگ سرمه ای می آیند؟


آتنا نبيل زاده 8 مرداد 1402 25 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

چه رنگ هایی با لباس های رنگ سورمه ای می آیند؟

آیا می دانستید سورمه ای آرامش بخش ترین رنگ جهان است؟ اگر به دنبال آن آرامش و آسودگی هستید، پس شاید بهتر باشد بیشتر سورمه ای بپوشید! با این اوصاف، فکر می‌کنید چه رنگ‌هایی با لباس‌های سورمه ای ست می‌شوند؟

استایل سورمه ای

سورمه ای آرامش بخش ترین رنگ است

وقتی صحبت از مد می شود، هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما همیشه آزاد هستید که با هم ترکیب کنید. اگر در کمد لباس‌تان چند دست لباس سورمه ای دارید و نمی‌دانید چگونه آن‌ها را با  استایلتان ست کنید، نگران نباشید

سرمه ای رنگی است که می توانید در تمام طول سال و در فصول مختلف از آن استفاده کنید. همه چیز به این بستگی دارد که چگونه رنگ های دیگری را اضافه کنید تا لباس خود را تا جایی که می تواند خوب و جذاب کنید.

رنگ سورمه ای با سورمه ای

به غیر از سورمه ای ، طیف های آبی زیادی وجود دارد. و نکته عالی این است که همه آنها با لباس های سورمه ای شما ست میشوند .اگر خواهان رنگی هستید که همچنان با تم آبی شما ست باشد ، می‌توانید لباسی فیروزه‌ای، آبی یا آبی آسمانی بپوشید. تضمینی است.

یکی از نمونه‌های خوب برای تکان دادن لباس‌های سورمه ای ، جین است می‌توانید آن‌ها را با یک کت جین آبی روشن ست کنید.از ترکیب رنگ‌ها و تن‌های مختلف آبی با سورمه ای نترسید. رنگ ها بی پایان هستند، بنابراین از کشف آنها نترسید!

استایل سورمه ای

رنگ سورمه ای با سفید

اگر فکر می کنید ترکیب سورمه ای و سفید فقط برای ملوانان است، تجدید نظر کنید ! چیزی کلاسیک و شیک در ترکیب این دو رنگ وجود دارد. آیا دقت کرده اید که افرادی که رنگ آبی و سفید را کنار هم قرار می دهند  چگونه زیبا و شیک  به نظر می رسند؟اگر می خواهید به آن حال و هوای براق و پیچیده برسید، از پوشیدن  سفید و سرمه ای نترسید.

یکی از محبوب ترین رنگ ها برای کت و شلوار، آبی سرمه ای است. اگر داخل یک پیراهن لباس سفید بپوشید، صاف، شفاف و قدرتمند به نظر می رسید! در مورد خانم ها هم همینطور است.یکی از محبوب ترین رنگ ها برای کت و شلوار، آبی سرمه ای است. اگر داخل کت یک پیراهن لباس سفید بپوشید، شفاف و قدرتمند به نظر می رسید.

همچنین راه های معمولی تری برای سورمه ای و سفید  وجود دارد. شما باید لباس هایی با بافت نرم تر انتخاب کنید و آنها را کنار هم بچینید. با انجام این کار، دیدگاه جدیدی در مورد روش های مختلف پوشیدن رنگ های خنثی به شما می دهد.

 

ترکیب سفید و سورمه ای

رنگ سورمه ای و کرم

اگر می خواهید کمد لباس خود را ارتقا دهید، پوشیدن لباس سورمه ای و کرم دقیقاً این کار را انجام می دهد! از آنجایی که هر دو در خط رنگ‌های «جهانی» قرار می‌گیرند، پوشیدن آن‌ها با هم چندان دشوار نیست.

اگر لباس سرمه ای پوشیده اید، می توانید آن را با یک کت ترنچ بژ ست کنید. اگر آن را بپوشید و زیر آن لباس سورمه ای بپوشید، هرگز اشتباه نمی کنید! این یک ظاهر نمادین است که می توانید به تنهایی آن را بازسازی کنید!

یکی دیگر از ظاهر کلاسیکی که باید به دنبال آن باشید، یک ژاکت سورمه ای و یک جفت شلوار کرم است.این استایل ظاهر معمولی اما شیک بدون زیاده روی دارد.

ست سورمه ای و کرم

رنگ سورمه ای و خاکستری

مردم اغلب در مورد اینکه 50 سایه خاکستری وجود دارد شوخی می کنند. اما حقیقت این است که سایه های خاکستری بیشتری وجود داردو هر سایه، ته رنگ یا رنگ خاکستری که دارید، با یک لباس سورمه ای  خوب به نظر می رسد.

این ظاهری ساده و در عین حال صیقلی است که می توانید به آن تکیه کنید. اگر نمی توانید چیز دیگری برای پوشیدن در استایلتان انتخاب کنید، پس برای حفظ استایل به این ست اعتماد کنید! و اگر می‌خواهید پی ببرید که برای زمستان چه رنگ‌هایی بپوشید، به سراغ آبی و خاکستری بروید.

ترکیب سورمه ای و خاکستری

رنگ سورمه ای و قرمز

اگر فکر می‌کنید که پوشیدن سورمه ای و قرمز شما را شبیه یک پرچم می‌کند، نظرتان را تغیر دهید! استفاده از این ترکیب رنگ، حال و هوای شیک و پیچیده ای را ایجاد می کند.پررنگ بودن رنگ قرمز با حس لباس سورمه ای به خوبی هماهنگ می شود. یک لباس قرمز ظریف نیز اگر با شلوار سورمه ای ست شود شگفت انگیز به نظر می رسد.

ترکیب سورمه ای و قرمز

بیشتر بخوانید:رنگ کرم را با چی ست کنیم؟

سورمه ای و صورتی

در اینجا یک ترکیب رنگ زیبا وجود دارد که شما دوست دارید! سعی کنید لباس سورمه ای بپوشید و آن را با لباس صورتی بیبی ست کنید. اگر احساس جسارت می کنید، می توانید به سراغ سایه های روشن تر صورتی نیز بروید! شیرینی و شادابی صورتی مکمل رنگ سورمه ای است.

ست استایل صورتی و سورمه های

سورمه ای و زرد

اگر به چرخه رنگ نگاه کنید، می بینید که آبی و زرد در مقابل یکدیگر قرار دارند و آنها را به رنگ های مکمل تبدیل می کند. با این اوصاف، هرگز در زیبایی ترکیب لباس های آبی و زرد شک نکنیدروشنایی زرد و تاریکی آبی دریایی باعث تعادل یکدیگر می شود و شما را در میان جمعیت متمایز می کند. این یک ظاهر تابستانی عالی است که باید در نظر بگیرید.

ترکیب زرد با سورمه ای

سورمه ای و مشکی

ممکن است مخالفانی وجود داشته باشند که از پوشیدن همزمان آبی و مشکی توصیه کنند. با این حال، اگر می‌خواهید کاملاً خنثی باشید، به آنها گوش ندهید و فقط هر چه می‌خواهید بپوشید!

یکی از نکات کلیدی که هنگام ترکیب سرمه ای و مشکی باید بدانید، ترکیب پارچه ها و بافت های مختلف است. حتی زمانی که هر دو رنگ بیشتر در سمت های تیره و خنثی هستند، شما همچنان می خواهید آن عامل اُمف و هاله اسرارآمیز را در اطراف خود داشته باشید.

ست سورمه ای و مشکی

سورمه ای و سبز

در اینجا یک ترکیب بعید وجود دارد که ممکن است برخی افراد با آن آشنا نباشند. شما در واقع می توانید سورمه ایرا با چیزی سبز بپوشید و آنقدر که فکر می کنید مضحک به نظر نخواهید رسید.

اگر احساس ماجراجویی می کنید، می توانید این دو رنگ را با هم ترکیب کرده و ظاهری مد کنید. فکر جفت کردن این رنگ ها با هم ممکن است ترسناک به نظر برسد اما آنها بسیار خوب عمل می کنند.

ترکیب سورمه ای و سبز

بیشتر بخوانید:لباس مناسب مصاحبه شغلی

 قهوه ای

یکی از ساده‌ترین ترکیب‌های لباس آبی سرمه‌ای و قهوه‌ای است.!وقتی این دو را کنار هم قرار دهید، ممکن است ساده و کاربردی به نظر برسد. با این حال، ظرافت و پختگی در پوشیدن این دو رنگ در کنار هم وجود دارد.

اگر یک مجموعه تمام سورمه ای دارید، می توانید یک جفت کفش قهوه ای یا یک کیف بپوشید. کل ظاهر بدون زحمت اما قدرتمند به نظر می رسد! همه چیز به این بستگی دارد که چگونه ظاهر را با هم سبک کنید تا متمایز شوید!

ست سورمه ای و قهوه ای

 نارنجی

نارنجی یک رنگ بسیار زنده و پر سر و صدا است. و جای تعجب نیست که برخی افراد از آن دوری می کنند. با این حال، اگر چیزی می‌خواهید که شما را به بهترین نحو متمایز کند، باید آن را با چیزی آبی دریایی بپوشید.درست مانند زرد، نارنجی نیز متضاد آبی در چرخه رنگ است. این برای هر سایه آبی، از جمله آبی دریایی، عالی است. و از آنجایی که آبی ناوی خنثی است، ظاهر چیزی نارنجی به کل لباس مزه لازم را می دهد!بنابراین دفعه بعد که احساس جسور و اعتماد به نفس کردید، پوشیدن لباس آبی و نارنجی را فراموش نکنید!

ترکیب سورمه ای و نارنجی

افکار نهایی

اگر چند لباس آبی ناوی در کمد خود دارید، آنها را بیرون بیاورید و شروع به آزمایش کنید! رنگ‌های زیادی وجود دارد که با لباس‌های آبی سرمه‌ای ست می‌شوند، و فقط باید بفهمید که چه چیزی برای شما بهتر به نظر می‌رسد!

منبع:americantwoshot

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه