چگونه به یک مدل تبدیل شویم؟


آتنا نبيل زاده 24 مرداد 1401 14 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

چگونه به یک مدل تبدیل شویم؟

برای شیک تربه نظررسیدن. همیشه به معنای پوشیدن جذاب ترین ترندها.تسلط برترفندهای پیچیده استایل یا پوشیدن گران ترین لباس ها نیست. واقعامی توانید به آسانی یک عینک آفتابی بزنید. یا آیتم های بیشتری به ظاهر خود اضافه کنید. اینگونه باعث میشود ظاهر ما همانند مدل ها شود.

اگرچه گاهی گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، و ممکن است همچنان فکر کنید، “ممنون برای راهنمایی، اما من هرگز به خوبی این ستاره های استایل خیابانی به نظر نخواهم رسید” و به آن می گویم، هر چقدر که به نظر می رسد، بهترین کلید است. مد روز بودن فقط اعتماد به نفس است. به همین سادگی!

حتی اگریک گروه خاص احساس می‌کند خارج از منطقه راحتی شماست،فقط به اطراف برویدوطوری رفتار کنید که انگار چیزی است که همیشه می‌پوشید.

اما اگر هنوز هم می‌خواهید نکاتی ساده برای کمک به داشتن یک تناسب بیش از حد یا مد روز بدون تلاش زیاد داشته باشید، در اینجا 14 راه برای تبدیل شدن به یک مدل  آورده شده است.

در این پست خواهید دید

  • رنگ
  • بافت ها را با هم مخلوط کنید
  • همه چیز را با رنگ انجام دهید
  • یک ست هماهنگ بپوشید
  • یک رنگ را انتخاب کنید
  • کفش های خود را عوض کنید
  • با تناسب ها بازی کنید
  • کلاه بپوشید
  • عینک آفتابی بزنید

مدل

رنگ

دو یا سه رنگ را برای پایه لباس خود انتخاب کنید ، و سپس آن را با لوازم جانبی و حتی آرایش خود حذف کنید! مهم نیست که با چه طرحی می روید، جمع و جور به نظر می رسید.

مدل

بافت ها را با هم مخلوط کنید

دسته‌ای از پارچه‌های مختلف را در یک ظاهر جمع کنید – بافتنی آجدار، طرح‌دار از پوست مار، جیر، ابریشم، چرم و غیره – و فوق‌العاده شیک است. می‌توانید با انتخاب رنگ‌های خود جسورانه رفتار کنید یا همه آنها را در یک سایه نگه دارید تا ترکیب بافت ظریف‌تر شود.

مدل

همه چیز را با رنگ انجام دهید

اگر می خواهید مجموعه شما شخصیتی داشته باشد، هر آنچه را که می دانید در مورد رنگ هایی که “با هم می آیند” را فراموش کنید. مقرراتی در کار نیست! نئون‌ها، رنگ‌های خنثی، پاستل و موارد دیگر را در یک لباس ترکیب کنید تا هدفمند و متمایز شود.

مدل

یک ست هماهنگ بپوشید

این یکی از ساده ترین راه ها برای شیک به نظر رسیدن است. هر دو تکه هماهنگ مانند کت شلوار، کت و شلوار دامن، ست بافتنی یا حتی کت و شلوار به طور خودکار مد به نظر می رسد. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش و سایر لوازم جانبی خود را انتخاب کنید.

مدل

یک رنگ را انتخاب کنید

یک رنگ را انتخاب کنید و به دنبال آن بروید! این گزینه باعث می شود لباس پوشیدن در روز را سریعتر بپوشید زیرا انتخاب های شما را محدود می کند و می توانید بدون خرج کردن، سر تا پا را با هم هماهنگ کنید.

مدل

کفش های خود را عوض کنید

هر چیزی که به طور معمول برای کفش انتخاب می کنید، برعکس آن را انتخاب کنید. کفش های پاشنه بلند خود را با چکمه های تخت، کفش های ورزشی خود را با کفش های پاشنه بلند و صندل های خود را با کفش های کتانی معاوضه کنید. هر چه احساس نادرستی بیشتر باشد، درست تر است.

با تناسب ها بازی کنید

یک تاپ با یک کت لحاف بزرگ.شیک بودن به معنای تغییر نسبت و متمایل شدن به کنتراست است. نه فقط جفت کردن اشکال بزرگ و کوچک، بلکه بافت های ساختار یافته و نرم، شبح های تنگ و شل، و مواد ضخیم و سبک.

مدل

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره صنعت مد پایدار یا مد سبز

کلاه بپوشید

مد تماماً بیانیه و ایجاد ظاهری کاملاً مشخص است، و هیچ اکسسوری دیگری مانند یک کلاه خوب این کار را انجام نمی دهد. مطمئناً، برخی از سبک‌ها می‌توانند کمی لباس‌پوش باشند، اما این تا حدودی نکته است.

مدل

عینک آفتابی بزنید

اگر لباسی به تن می‌کنید و احساس می‌کنید چیزی را از دست داده‌اید که نمی‌توانید کاملاً انگشت خود را روی آن بگذارید، احتمالاً یک عینک آفتابی است. حتی بهتر است آنها با بقیه لباس شما هماهنگ باشند. آنها همچنین راحت تر از آرایش چشم هستند.

مدل

منبع:cosmopolitan

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه