رنگ کرم را با چی ست کنیم؟


آتنا نبيل زاده 25 مرداد 1401 20 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

رنگ کرم را با چی ست کنیم؟

اگر به دنبال یک لباس همه کاره و جاودانه هستید، ممکن است بخواهید لباس های کرم رنگ را در نظر بگیرید. البته، شما می خواهید شخصیتی را به کمد لباس خود اضافه کنید. با ما در این مقاله همراه باشید.

در این پست خواهید دید

  1. رنگ کرم چیست؟
  2. آیا کرم جزئی از رنگ های خنثی است؟
  3. رنگ کرم به چه معناست؟
  4. 4نوع رنگ کرم
  5. 5 رنگ خنثی که به خوبی با کرم ترکیب می شوند
  6. 4 رنگ گرم که به خوبی با کرم ترکیب می شوند
  7. 3 رنگ سرد که به خوبی با کرم ترکیب می شوند
  8. سخن پایانی

رنگ  کرم چیست؟

رنگ کرم رنگ خاکستری از زرد است. بین زرد کره ای و سفید شیری قرار دارد. این نام از یک محصول لبنی گرفته شد که افزودنی مورد علاقه برای دسرها، میلک شیک ها و نوشیدنی های قهوه فانتزی است. این پیچیدگی و سادگی کلاسیک را تراوش می کند.

کرم رنگ طراوت سفید و گرمای قهوه ای را ترکیب می کند. آرامش آن حس تاریخ و نوستالژی را برمی انگیزد.

رنگ کرم

آیا کرم جزئی از رنگ های خنثی است؟

بله کرم از گروه رنگ های خنثی است. بهترین حالت برای زمانی است که احساس گرما و آرامش می کنید. کرم ها می توانند یک حد وسط عالی بین رنگ های خنثی قهوه ای و سفید باشند.

رنگ  کرم به چه معناست؟

به طور کلی، کرم به نظر می رسد یک بوم آرام و تمیز است که نشان دهنده قابلیت اطمینان و جدیت است. بر اساس روانشناسی رنگ ها، نشان دهنده راحتی، فروتنی و گشاده رویی است. این رنگ آرامش بخش افکار و ایده های جدید را نیز تشویق می کند.

کرم به چه معناست

برای برندهایی که به دنبال بیان دوام و قابلیت اطمینان هستند، یک رنگ عالی برای بسته بندی و طراحی لوگو است. این رنگ اغلب با بناهای تاریخی و بناهای باستانی همراه است و حسی بی انتها و کلاسیک به آن می بخشد. حتی برندهای لوکس نیز از رنگ کرم برای کیف و کفش خود استفاده می کنند.

4نوع رنگ کرم

  1. رنگ کرم بابونه – این تنوع پر جنب و جوش و در عین حال گرم است که اغلب در قطعات نساجی و معماری استفاده می شود.
  2. رنگ کرم کاستارد – کمی روشن تر از خامه معمولی. رنگ زرد قوی تر آن را درخشان تر و شادتر می کند.
  3. سرب سفید – این نوع رنگ به کربنات سرب، رنگدانه اصلی رنگ خانه ساخته شده با روغن بذر کتان خام اشاره دارد.
  4. زرد ناپلی – هنرمندان از این رنگ برای بهبود نقاشی های خود استفاده می کنند. از داشتن ته رنگ زرد روشن یا قرمز متفاوت است.

کرم رنگ ممکن است رنگ ملایمی باشد، اما می تواند تاثیری بر لباس شما بگذارد. نکته کلیدی این است که لباس های کرم خود را با اکسسوری ها و سایر لباس هایی که رنگ خنثی را تکمیل می کنند هماهنگ کنید.

5 رنگ خنثی که به خوبی با کرم ترکیب می شوند

رنگ‌های خنثی ممکن است فاقد رنگ باشند، اما دارای ته رنگ‌هایی هستند که با منابع مختلف نور تغییر می‌کنند. ممکن است این رنگ‌های خاموش را در چرخه رنگ پیدا نکنید، اما با رنگ‌های دیگر و حتی با یکدیگر کاملاً هماهنگ می‌شوند.

خاکستری

خاکستری و کرم

کرم و خاکستری، چه کم رنگ یا خاکستری میانی، آرامش را تراوش می کنند. از آنجایی که رنگ های خاکستری ته رنگ ندارند، تقریباً سطح اشباع رنگ کرم را دارند. این ویژگی باعث می شود که آن را متعادل و ساده به نظر برسانید. اگر به دنبال رویکردی مینیمالیستی به کمد لباس خود هستید، این ترکیب بهترین کار را دارد. می‌توانید این ترکیب را با کفش‌های قرمز، مشکی یا نارنجی، لوازم جانبی یا کیف پول زنده کنید.

قهوه ای

رنگ قهوه ای و کرم

برخلاف تصور رایج، قهوه ای و کرم اصلا خسته کننده نیستند. این یک ترکیب کلاسیک است که توسط کیف های لوکس و برندهای گران قیمت کفش معروف شده است. ترکیب این دو رنگ خنثی غنای رنگ های طبیعت را به نمایش می گذارد و برای پاییز یا زمستان عالی است. تمام سایه های قهوه ای به خوبی با کرم هماهنگ می شوند. می توانید لباس خود را با جواهرات طلایی زیبا کنید.

مشکی

رنگ مشکی

مشکی و کرم ترکیبی ظریف است که می تواند از روز به شب تبدیل شود. یک شلوار جین کرم با یک پیراهن یا کت مشکی به خوبی ست می شود. از طرف دیگر، یک لباس کرم و ژولیده با یک کت مشکی یا چکمه های مشکی زیبا به نظر می رسد.

سفید

سفید و کرم

اگر از خود می‌پرسید که آیا پوشیدن لباس‌های کرم و سفید با هم مشکلی ندارد، پاسخ کاملاً بله است! حتی اگر به یک خانواده رنگی تعلق داشته باشند، این رنگ ها همچنان می توانند ترکیبی قدرتمند ایجاد کنند. لباس‌های کرم و سفید جلا و ظریف به نظر می‌رسند. برای پررنگ شدن رنگ، می‌توانید کفش‌های استیشن‌ساز یا کیف‌های روشن بپوشید.

خاکی

خاکی و کرم

خاکی قهوه ای کم رنگی است که ملایم تر از خرمایی و در عین حال تیره تر از بژ است. این یک رنگ ضروری در لباس مردانه، به ویژه در لباس های چینی است. به همین دلیل است که اغلب به آن “خاکی” می گویند. همچنین یک رنگ استاندارد برای شلوارهای نخی برای مردان و زنان است. خاکی و کرم می تواند بیانگر اعتماد به نفس و قدرت باشد زیرا یادآور لباس نظامی است. می‌توانید با استفاده از کیف یا کفش‌هایی با  روشن، حسی زنانه به آن اضافه کنید.

4 رنگ گرم که به خوبی با کرم ترکیب می شوند

گروه رنگ‌های چرخه رنگ که تصاویری از خورشید، آتش و گرما را تداعی می‌کنند، رنگ‌های گرم نامیده می‌شوند. سایه های مختلف زرد، نارنجی و قرمز به این گروه تعلق دارند. رنگ های گرم برای فصل پاییز عالی هستند زیرا دلپذیری و گرما را منتقل می کنند. اگر می‌خواهید لباس‌های کرم خود را با رنگ‌ های گرم ست کنید.

قرمز

رنگ کرم و قرمز

اگر در حال و هوای جشن هستید، لباس قرمز و کرم ایده خوبی است. روشنایی قرمز تضاد کاملی با کرم کم رنگ است که به این ترکیب تعادل فوق العاده ای می بخشد. یک تاپ کرم توری همراه با یک دامن قرمز بلند در عین حال زنانه است. همچنین می توانید یک تاپ قرمز را با شورت یا شلوار کرم ست کنید. اگر می‌خواهید رنگی جزئی داشته باشید، یک لباس کرم دوخت و کفش‌های قرمز آتش نشانی انتخاب کنید.

صورتی هلویی

رنگ صورتی هلویی

صورتی بسته به سایه آن می تواند گرم یا سرد باشد. رنگ صورتی با ته مایل به قرمز به گروه رنگ های گرم تعلق دارد. این رنگ رز نماد سه گانه قدرتمند زنانگی، قدرت و زیبایی است. یک ژاکت صورتی سایز بزرگ با شلوار جین کرم رنگ ست می شود. همچنین می توانید یک لباس دوخت صورتی را با یک کت و شلوار کرم برای لباس اداری ست کنید که قدرت دختر را فریاد می زند.

زرد

رنگ زرد و کرم

رنگ زرد معمولا با شادی، اوقات خوش، خنده و خوش بینی همراه است. این رنگ شاد به خوبی با رنگ های آرام کرم هماهنگ می شود. آنها می توانند یک تعادل قابل توجه ایجاد کنند که می تواند یک لباس را کامل کند. یک لباس کرم با گل های زرد برای یک برانچ یکشنبه یا عروسی در باغ ایده آل است. راه دیگر برای نشان دادن روحیه شادی آور، کت زرد رنگ است که با شلوار کرم یا دامن کرم ست می شود.

نارنجی

کرم و نارنجی

نارنجی شادی آور طبیعت است زیرا رنگ چندین محصول تازه مانند پرتقال، هویج، کدو تنبل و زردآلو است. دلالت بر سرزندگی، هیجان و مثبت بودن دارد. وقتی لباس‌های کرم خود را با  نارنجی ست می‌کنید، می‌توانید درخشندگی و انرژی بالایی را از خود بیرون بیاورید. یک ایده این است که یک ژاکت نارنجی راه راه با شلوار کرم بپوشید. یکی دیگر از راه های پوشیدن این دو ، لباس ژرسه نارنجی با کت چرم است.

بیشتر بخوانید:نحوه انتخاب رنگ برای پوشیدن لباس

3 رنگ سرد که به خوبی با کرم ترکیب می شوند

سبز، آبی و بنفش از گروه رنگ های سرد هستند. آنها یک اثر آرام بخش دارند که می تواند حواس شما را آرام کند. این رنگ ها زیبایی آسمان، برف، آب و یخ را بیان می کنند. اگر حالت سردی دارید، در اینجا چند رنگ سرد وجود دارد که می تواند لباس های کرم شما را زنده کند.

آبی

آبی و کرم

آبی محبوب ترین رنگ انسان است، بنابراین جای تعجب نیست که تعداد زیادی لباس در این رنگ وجود دارد. این رنگ، به خصوص سایه های تیره تر آن، نشان دهنده صلح و آرامش است. حس وفاداری، پاکیزگی، درک و اعتماد را منتقل می کند.

رنگ آبی

شلوار جین محبوب ترین لباس آبی است. می توانید جفت مورد علاقه خود را با یک تاپ کرم ساده برای یک روز بیرون از خانه ست کنید. می‌توانید یک کت و شلوار پاور از شلوار کرم و یک بلیزر آبی سرمه‌ای برای یک فضای رسمی‌تر بپوشید. این جفت هم برای آقایان و هم برای خانم ها بهترین کارایی را دارد.

سبز

رنگ سبز

اگر به دنبال ظاهری تازه و الهام گرفته از طبیعت هستید، سبز برای مجموعه کرم شما مناسب است. این رنگ یک رنگ با طراوت و آرام است. وقتی کرم را با سبز میانی تطبیق دهید، یک پالت رنگ مشابه ایجاد خواهید کرد. از سوی دیگر، لباس‌های سبز زمردی ته رنگ زرد کرم را نشان می‌دهند. کرم و سبز ترکیبی بی عیب و نقص برای لباس ساقدوش، لباس شب و لباس های رسمی هستند.

بنفش

 بنفش

بنفش یک تعادل عالی بین خواص آرام بخش آبی و ویژگی های محرک رنگ قرمز است. معمولاً با اشراف، سلطنت و عظمت همراه است. سایه های روشن تر بنفش، احساسات نوستالژیک و زنانه را نشان می دهد. از سوی دیگر، سایه‌های تیره‌تر به معنای مجلل و لوکس بودن است.

سایه های بنفش مانند بنفش و بنفش به خوبی با لباس های کرم ست می شود. لباس گل‌دار کرم و بنفش مطمئناً سرها را برای عروسی در باغ یا یک مهمانی غیررسمی در فضای باز جلب می‌کند. یک ژاکت بافتنی بنفش که با شلوار کرم ست شده است، راهی عالی برای استقبال از فصل سرد است.

سخن پایانی

کرم ممکن است آرام و ملایم باشد، اما اگر با رنگ های مناسب هماهنگ باشد، لباسی قدرتمند خواهید داشت. تطبیق پذیری آن آن را برای ست کردن با لباس های خنثی، گرم و سرد ایده آل می کند. مطمئناً وقتی لباس‌های کرمی در کمد خود دارید، هرگز از ترکیب لباس‌ها برای پوشیدن خالی نخواهید شد.

منبع : americantwoshot

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه